Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: ramaschka 2014-03-10 21:55
-
gal ką patarsit . stipriai dyla priekinių padangų išorė . kiek girdėjau 156ose išvirtimas nesireguliuoja
-
gal ką patarsit . stipriai dyla priekinių padangų išorė . kiek girdėjau 156ose išvirtimas nesireguliuoja
Apatinius sarnyrus susirestauruok arba pasikeisk naujais ir suvedima pasidaryk ir pamirsi bedas. Diagnoze ne 100%, reikia patikrinti pakaba ir bus 100% tada.
-
pakaba beveik šviežia , apie 6000km TRV
-
pakaba beveik šviežia , apie 6000km TRV
Pradejo esti po keitimo ar jau tas buvo ir pries keitima? p.s. nebuk garantuotas nei 1% kad ten TRW - uzrasai ant pakuote ir ant detales tikrai neparodo kad ji originali - pritars nevienas ;)
-
Justai, o iš ko atskirti, kad ten ne/ar oridžinal? Kainos (apie kurią tu esi neigiamos nuomonės, nes pagal tamstą ir lavonas dar gali būti gyvas)? KokIbės (dėl tos pačios priežasties, kur pirmai rašiau)?
PapIldysiu. Po atsakImo.
-
Nepradėkit vėl iš naujo. Nesinori dar vieną temą rakinti, todėl, kad vienas palojo, o kiti iš paskos. Nieko asmeniško, bet tai jau pradeda užknisti. :mzp:
-
bėdos atsirado neiškarto . automobilis kelią laiko gerai , netraukia . tiesa kartais lygioj vietoj sumėto , gal kokias vėžias pagauna ::) ?
-
bėdos atsirado neiškarto . automobilis kelią laiko gerai , netraukia . tiesa kartais lygioj vietoj sumėto , gal kokias vėžias pagauna ::) ?
Ratų matmenys kokie? 8)
-
Justai, o iš ko atskirti, kad ten ne/ar oridžinal? Kainos (apie kurią tu esi neigiamos nuomonės, nes pagal tamstą ir lavonas dar gali būti gyvas)? KokIbės (dėl tos pačios priežasties, kur pirmai rašiau)?
PapIldysiu. Po atsakImo.
Nesigilink ;) pirk, dek ir pats po kiek laiko atskirsi ;)
-
ratai r15 60/195
-
ratai r15 60/195
Hmm, mano siūlymas nuvažiuoti, kad patikrintų ratų geometriją ir kitus dalykus. Kitaip sakant ant stendo, kad pastatytų ir pasakys ar tvarkoj viskas, ar ne.
Nors aš vistiek įtarčiau važiuoklės detalių susidėvėjimą, net jei jos ir buvo neseniai keistos. 8)
-
Turetu vaziuokle buti super subelsta, kad jau padangas taip estu... be suvedimo patikrinimo nieko nerasi, nors tikrintojai sakys - pirma susitvarkyk vaziuokle, tada suvedimas... bet turetu matyt suvedimo klaidas ir su defektuota vaziuokle. Siaip esu keliems savo auto dares suvedima "is akies", po traukiu keitimo, ir nieko, vaziuodavau ir padangu neede.
-
Baikit rasyti tokias nesamones,zmones klausia tu kas supranta,o ne kas ka galvoja.Normalus ratu suvedejas net nedaro suvedimo nepatikrines vaziuokles,ka jau sneket daryti is akies,as tada pateiksiu fakta kad antro golfo vaziuokles neimanoma uzmusti per penkiolika metu jeigu vazuoti kas puse metu iki sulinio vandens.
-
Spėju ir Alfos važiuoklė tiek atlaikytų ;D ;D ;D
-
Velgi, neatsakyta i klausima ar ede padangas pries vaziuokles tvarkyma ar tik po jo, jei tik po jo, neisvengiamas pasiulymas i suvedina nuvaziuoti. Teke panasios patirties tureti, kai perrinko 166 galine vaziuokle, gala nesiojo, kaip reikiant, kol nuvaziavau iki suvedimo, nors iki remonto viskas buvo puiku, padangu visiskai neede, nors sailentu buvo nebelike.
-
Baikit rasyti tokias nesamones,zmones klausia tu kas supranta,o ne kas ka galvoja.Normalus ratu suvedejas net nedaro suvedimo nepatikrines vaziuokles,ka jau sneket daryti is akies,as tada pateiksiu fakta kad antro golfo vaziuokles neimanoma uzmusti per penkiolika metu jeigu vazuoti kas puse metu iki sulinio vandens.
Jei zinotum ratu geometrijos principus, irgi pasidarytum suvedimus, gal ne 100% tikslumu, bet ir ne iki sulinio nuvaziuot. Kas 156 vaziuokleje gali itakoti suvedima? sailentai turetu but iki metalo ismusti, sarnyras belsti, faktiskai labiausiai sarnyras; virsutine svirtis isvis neitakoja. Patys nieko nepatariat, isskyrus fleim'a. Parodykit man ta masina, patarsiu, kompu nemoku suvedimu daryt ir vaziuokles defektu ivertint.
-
Tiesa, dėl išvirtimo. Pas mane sutvarkius važiuoklę pilnai ir padarius suvedimą vistiek vidinę pusę padangų nuėdė. Per daug nekreipiau dėmesio, nes padangos buvo pirktos naudotos ir ne visai nuo tvarkingos mašinos nuimtos.
Pavažinėjus žieminėm padangom pastebėjau, kad situacija nepasikeitė. Vidinė pusė nuėsta labiau, nei išorinė (bet labai nežymiai). Gavau iš Laimio rasporkę. Bandžiau užsidėti - netelpa, per ilga. Vadinasi stakanai pajudėję iš savo vietos? Kai suvedimą dariausi sakė, kad išvirtimas truputį neįeina į rėmus, bet kiek alfom daręs suvedimų, sakė, praktiškai visom taip.
Čia tik teoriniai pasvaičiojimai...
-
Tiesa, dėl išvirtimo. Pas mane sutvarkius važiuoklę pilnai ir padarius suvedimą vistiek vidinę pusę padangų nuėdė. Per daug nekreipiau dėmesio, nes padangos buvo pirktos naudotos ir ne visai nuo tvarkingos mašinos nuimtos.
Pavažinėjus žieminėm padangom pastebėjau, kad situacija nepasikeitė. Vidinė pusė nuėsta labiau, nei išorinė (bet labai nežymiai). Gavau iš Laimio rasporkę. Bandžiau užsidėti - netelpa, per ilga. Vadinasi stakanai pajudėję iš savo vietos? Kai suvedimą dariausi sakė, kad išvirtimas truputį neįeina į rėmus, bet kiek alfom daręs suvedimų, sakė, praktiškai visom taip.
Čia tik teoriniai pasvaičiojimai...
tai vidinę pusę priekyje by-default valgo ant 156. neesu egzpertas suvedime, bet aiškino vieni drifteriai, jie ten kartu ir pakabom/suvedimu užsiiminėja, jog ant 156 stovi neigiamas suvedimas. galima pastatyti ant 0, tada negrauš vidinių kraštų, bet užtat vairavimas pasikeis.
bandytas tiek vienas tiek kitas variantas - tai originaliam nors ir valgo padangas, bet pojūčiai nerealūs :D - tik vairą biški pasuki ir jau skaityk kitoj eismo juostoj esi :D
ant 0 pastačius tai visai vangi pasidaro vairo reagavimo atžvilgiu, bet padangas taupai
-
Jeigu jusu alfos atitinka gamyklinius parametrus suvedimas teisingas,vaziuokle tvarkinga;Lieka vienintelis dalykas ,padangu plocio ir oro padangose santykis neatitinka jusu automobilio svorio,tai galioja naujom padangom.Padevetos kartais buna labai nezymiai nusinesioje neteisingai,veliau tai labai isryskeja.
-
FWD visada neigiamas suvedimas, RWD visada teigiamas, tik skiriasi priklausomai nuo modelio. Tai daroma kompensuoti jegoms, atsirandancioms del ratu riedejimo. Ar aiskint placiau?
-
Šiandien pasidariau suvedimą. Gavosi gan didelis neigiamas išvirtimas. Proto ribose ar jau nelabai?
(http://www.part.lt/img/3b2baac32e4bf653631316056ea183bb613.jpg) (http://www.part.lt/perziura/3b2baac32e4bf653631316056ea183bb613.jpg)
-
Pagal normas per didelis, o del proto normu neaisku:) su rasporke darei ar be? pakaba zeminta? normaliam vazinejimui ryskiai per didelis isvirtimas, padangas valgys ir gali valdomumas pabloget, tuo labiau kad ir galinis isvirtimas per daug neigiamas. Atitinkamai trasai gali tikti, bet ne visiems atvejams ir ne visoms padangoms.
-
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.
Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
-
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.
Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
tai dabar i posukius varysi kaip su GTA ;D tik arklius reikia padvigubinti ;D
-
Šiandien pasidariau suvedimą. Gavosi gan didelis neigiamas išvirtimas. Proto ribose ar jau nelabai?
pas mane ir panasiai. nelabai gerai. kazkada reiks paskirt savaitgali susitvarkyt. o siaip su tokiais isvirtimais, kaip sake siandien mano direktorius, kacergoj "222" vabalas nuejo i miska ;D
-
pas mane ir panasiai. nelabai gerai. kazkada reiks paskirt savaitgali susitvarkyt. o siaip su tokiais isvirtimais, kaip sake siandien mano direktorius, kacergoj "222" vabalas nuejo i miska ;D
Tu tą įžymųjį "Šakių kūlverstuką" turi omeny? :D
-
Tikrai taip!!
-
Priekis tai priekis. Ten realiai labai didelės problemos nėra. Bet vat galo išvirtimą pasimažinti tai tikrai norėčiau...
Bus įdomu kaip šitas išvirtimas pasijaus su plačiom vasarinėm padangom. Nesinori, kad dėl stabilumo posūkyje nukentėtų stabdymo kelias...
Anyway, būtų smagu jei pasidalintumėt kaip išsprendėt šias problemas.
-
Apie stabdymo kelia tai darydavau bandymus su slegiu padangose,pas mane jau 7 auto 4x4 tai ora laikau visuose vienodai.Isibegeji iki 80 km/h geriausiai su autopilotu ir nuo vieno ir to pacio stulpo stabdai iki sustojimo,uzbrezi kreida bruksni kur sustojai ir oro slegi salia,nuleidi 0.1 atm ir kartoji ,taip randi optimaliausia stabdymo kelia,skirtumai tikrai dideli,taip issprendi padangu devejimasi del neteisingo slegio padangose.
-
Apie stabdymo kelia tai darydavau bandymus su slegiu padangose,pas mane jau 7 auto 4x4 tai ora laikau visuose vienodai.Isibegeji iki 80 km/h geriausiai su autopilotu ir nuo vieno ir to pacio stulpo stabdai iki sustojimo,uzbrezi kreida bruksni kur sustojai ir oro slegi salia,nuleidi 0.1 atm ir kartoji ,taip randi optimaliausia stabdymo kelia,skirtumai tikrai dideli,taip issprendi padangu devejimasi del neteisingo slegio padangose.
sakyciau kazkaip suvelei stabdyma su devejimusi, nematau jokio rysio pvz. jei stabdo geriausiai prie didesnio padangos kontakto su keliu, tai dyla kaip tik prie maziausio... koki tada slegi laikyti ir apskritai kuo tai siejasi su ratu isvirtimu? ar cia apie stabdymo varzybas? as apskritai praktiskai nestabdau, kaladeles keiciu kas 100 tkm ar reciau, pvz. dabar su savo pezu 307 darbiniu jau apie 120 tkm. numyniau ir dar kalades nekeistos. Kaip sako, stabdziai tik bailiams :D
-
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.
Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
Bent jau gale daryk arciau standarto, isvirtimas nieko neduoda, apart padangu devejimosi. Priekyje irgi toks tiktu tik driftui, bet kadangi FWD, geriau irgi mazink bent iki -1 laipsnio. Neigiami isvirtimai tinka "double wishbone" pakabai, kompensuojasi pakaba apkraunant, ir kaip sakiau driftui priek. ratams, nes del pakabos geometrijos geresni sukibima gauna pasukti ratai.
GTA "daro" ar originalus buna toks isvirtimas? nezinau kokia ten pakaba ir kampai, nekomentuosiu.
-
Ieškojau temos, kurioje buvau radęs šiuos skaičius. Bet dabar spėju, kad ten tiesiog buvo dezinformacija. O ir apskritai, kiek žmonių tiek skirtingų nuomonių ;D
http://www.alfaowner.com/Forum/general-alfa-discussion/47048-156-gta-wheel-geometry.html
-
Cili,pats parasei;jei stabdo geriausiai prie didesnio padangos kontakto su keliu, tai dyla kaip tik prie maziausio... koki tada slegi laikyti..... Toks testas ir issprendzia tokia problema,rasi optimaliausia stabdyma tai ir bus geriausias oro slegio pasirinkimas.Atsiprasau uz temos nukrypimus.
-
Kur Kaune gerai ir nebrangiai padarytu ratu suvedima?
-
Gerai padarytu prie Eolto Europos Prospekte, priesais VMI, jei dar jie ten tebera.
-
Gerai padarytu prie Eolto Europos Prospekte, priesais VMI, jei dar jie ten tebera.
gerai ten daro, ir sportine ten varydavom
-
Padare, 60Lt dar kazkoki lapa atspausdino su laipsniais. Dekui, patenkintas likau...
-
O kaip su išvirtimu, normaliai pas tave?
Mane jau pradeda nervint...
-
O kaip su išvirtimu, normaliai pas tave?
Mane jau pradeda nervint...
O kas su tuo isvirtimu? Ka zinau, viskas norma...
Uzsidejau naujas padangas, naujas suvedimas, lekia tyliai, tiesiai :D
-
Išvirtimas nesireguliuoja alfose, tačiau kažkodėl su laiku jos išsiskėčia, ko pasekoje turim išvirtimą. Mažai išvirtimo - gerai, daugiau - kenčia padangų vidinė pusė ir dingsta stabilumas.
-
Logiška, kad suvedimą padarė. Bet mes kalbam apie išvirtimą.
-
Domai, ko tu parinies, pas tave dropas yra, tai automatiškai tą išvirtimą sumažina, ir mane tai kad jis praktiškai nesireguliuoja, per plauką per apatinės sailentų tvirtinimus, labai nervina.
Praktika asm. parodė, kad laužtuvėliu nesimato sailentų horizontalaus išsidėvėjimo, padangų dar neėdė vidaus.
Tai arba kaip aš sakau per horizontalę sailentai apatinės parėjo arba tiesiog atsilaisvinę varžtai, bet kokiu atveju vertų inspektuot, ai nu ir slėgį pasitikrint padangų :)
-
Jugi jau esu rodęs: http://1drv.ms/1lQlOoU
Važiuoklė sutvarkyta nuo A iki Z buvo, tačiau vistiek suvalgė vidinę pusę. O ir dabar su 225 padangom labai gražiai matosi, kaip vidinė padangų pusė yra labiau apkrauta. O išorinė pusė (ypač galinių) praktiškai nedyla.
Padangos, tai tiek jau to, bet nebestovi ji taip stabiliai, kaip turėtų. Galą jau kelis kart šią vasarą reikėjo gaudyt.
P. S. Dropas išvirtimą didina.
-
Pala pala... Aš gal nelabai gaudausi šitam reikale, bet jei tau reikia galą gaudyti, o priekis važiuoja be problemų, tai gal galas per lengvas, arba ten su važiuokle kažkas ne taip? Pas mane, kai buvo dropas, priekis stovėjo ant kelio kaip įkaltas, o kai galas tuščias ir lengvas - kartais ir man tekdavo nustebti, kad išslysta. Padangos pas mane tikrai ne pirmos jaunystės buvo, o ir važiuoklė jau gerokai pagyvenus priekį buvo, bet gale - jokių bėdų su važiuokle ir padangom. Įsimesk bordiūra į bagažinę ir pamėgink iš naujo.
O gal tamsta pervertini mašinos ir savo, kaip vairuotojo galimybes, kad reikia gaudyt galą? :D
-
Pas McPersonn pakaba su trumpesnė spyruoklė, kaip tik mažina išvirtimą, neapsigauk, čia ne audi80.
Puikiai tai žinau, kažkur dar mėtės suvedimo ataskaita, prieš ir po dropinimo.
Neveltui GTA trumpesnės stoikės, išlaikyt 2,00* išvirtimą.
Wow :o bet pas tave ir išsiskietę (prisegtukę)
o galą gaudyt labiau gali reikt dėl N priežasčių, išsitasę, bet neplyšę tiesiog jau atsipalaidavę parazitiniai mažiukai sailentai gale (pasyvaus vairavimo), jei tai vyksta tik ant "banguotos" dangos, amortikai likę paprasti, netrumpinti, ir tt...
-
Vat Karolis neblogą mintį davė, vis gi priekio sukibimas ženkliai pagerėjo. Padangos vienodos tiek prieky, tiek gale, irgi ne pirmos jaunystės. Na, o važiuoklė pas mane sutvarkyta, dėl galo iš vis 100% esu tikras, kad viskas tvarkoj, nes pavasarį keičiau traversą, visa važiuoklė buvo žemyn nuleista. Gale amortikai net gi labai gyvi ir ne stock'ai.
Dėl to žeminimo ir išvirtimo, vis gi man rodos klysti Liudai. Tiek Alfaowneryje kiek skaičiau, tai daugeliui tas išvirtimas padidėja (nu realiai sumažėja, nes minusas), jei žeminta. O ir žmogus, kuris darė suvedimą tą patį sakė.
-
Išvirtimas nesireguliuoja alfose, tačiau kažkodėl su laiku jos išsiskėčia, ko pasekoje turim išvirtimą. Mažai išvirtimo - gerai, daugiau - kenčia padangų vidinė pusė ir dingsta stabilumas.
tai pakelk alfa aukstyn 2-3cm ir nebus didelio isvirtimo :)
-
Ne sprendimas čia.
Visgi Liudai, klydai. Pažiūrėjau seną suvedimo lapą su stock važiuokle: ~-1°30', vistiek į normą neįsitenka.
Pas tėvą visiškai stock'as su pilnai perrinktu priekiu irgi turi panašų išvirtimą. Abu meistrai, kurie darė suvedimą (skirtingose vietose) sakė, kad šitos alfos visada turi problemų su išvirtimu...
-
Tikrai taip - zeminant isvirtimas dideja. Salyginai nedaug alfu dar dares, bet visom perdidelis jis... tiesa, 159oj gale darosi isvirtimas.
-
Aš nežinodamas nerašynėju, o ir geometrijos dar pamenu iš mokyklos, siūlau prisimint ;D
nebutų viršutinių šakių, tada kaip tavo speciai sako, didėtų išvirtimas (neigiamas laisnis) patrumpinus spyruoklę pvz Džiulkos (pav 2)
susirask Stradale's JTS garaže, ten diskutavom. ir nežinau apie kuria tu alfa ten ownery ką skaitei.
(156 front)
(http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/156_restyling/156restyling_406.jpg)
išsivaizduokit kad sutrumpėja spyruoklė > v.šakės šarnyras pakyla, šakė tvirtinas skersai +/- ir gaunas, kad v.šakės šarnyras netik pakyla, bet ir pasislenka lauk, paslingdamas ir stoikės viršutinį kampą, rezultate stoikė stovi horizontaliau - sumažėja išvirtimas (mažėja neigimas laipsnis, kampas), nes ratai juk tvirtinas prie stoikės, o gal pas jus "stupica" tabaluojas stoikės atžvilgiu ? ;D
(Gliullieta front)
(http://content.worldcarfans.co/2010/2/medium/3451390.jpg)
Domai, prieki ar ir gale graužia tau padangas ? Efektą aišku su 225 pasididini ant 7j, bet vis vien....
-
Na keista, nes alfaowneryje visi skundžiasi, kad sužeminus išsauga išvirtimas. Tingiu jau gilintis, penktadienis vis gi.
Galas lyg ir nevalgo (arba valgo labai minimaliai). O priekis tai iki vielų buvo nugraužtas (http://1drv.ms/1qyM2nx), tačiau vėl gi. Klausimas ar jos jau nebuvo netolygiai nudilusios, kai paėmiau su lietais.
Galima bus sezono gale palyginti, nes dabar buvo paimtos tolygiai nudilusios.
Noriu naujas padangas žiemines pasiimt, bet su tokiu išvirtimu, tai pinigų išmetimas gaunasi.
-
:o Kokio sezono pabaigos, ten kordas šviečia, ar čia šiaip iš mamos siūlų papuošei ? :)
Nesuk kol kas galvos, jei ne kordu važiuoji, aš panašiom 17 spykius pirkau, nors man nei anksčiau 16 rijo, nei dabar 17 ryja.
Šiaip tai čia pakabos problemas rodo, nu ale jei viskas sutvarkyta tada NZ
-
Buvau ir as ant stendo uzvaziaves, suvedimo nedarem, nes sako isvirtimas didelis priekis+galas. Ka manot del jo, labai virs normu?
Masinos nenesioja, bet universalios padangos tarnave nuo 06 metu buvo daugiau nuestom vidinem pusem, visos keturios vienodai. Dabar uzdejau naujesnes, per 4000km siek tiek isaiskejo kiek didesnis vidiniu pusiu devejimasis, bet dar labai nezymiai. Padangos buvo ir yra tu paciu matmenu, vaziuokle pagyvenus, bet dar tvarkoj.
-
Galas.
-
nu didelis ir stipriai, ir dar labai nevienodas.. O bet taciau, suvedima galejo ir pasukt, nes isvirtimas vistiek nesidaro (paprastuoju būdu)
-
Pavazinesiu, kol reikes kokia svirti pakeisti, matosi visos labai seniai keistos, gali buti laikas neuzilgo, po keitimo ir suvedima pasidarysiu. Nebent pradetu labai padangas esti, ko kolkas lyg ir nera. Senoji padanga buvo tiek kiek foto nuvazineta, viso labo. Kadangi universali, tai itariu savininkas su jom, kaip parsivare is vokieciu 2005, taip ir riedejo visus sezonus lig 2013-14, nes vasarinius ratus tik pernai isigijo :)
-
Sveiki, gal kas išvirtimą prieky susitvarkėt su 166-tos viršutinėm svirtim?
-
Ar 156 galui isvirtimas reguliuojasi? Ir jei reguoliuojasi, kaip? Su tuo varztu skersiniu svirciu?
Eda vienos padangos vidine puse, svirtys tvarkoj.
-
Ar 156 galui isvirtimas reguliuojasi? Ir jei reguoliuojasi, kaip? Su tuo varztu skersiniu svirciu?
Eda vienos padangos vidine puse, svirtys tvarkoj.
Taip reguliuojasi, skersiniu svirciu varztas esantis tarp aliuminio balkio reguliuoja, tik daznai buna uzsedes tas varztas, nes aliuminis ir metalas ::)
-
Aha, taip ir prisimenu. Bandysiu pasireguliuoti.
-
Taip reguliuojasi, skersiniu svirciu varztas esantis tarp aliuminio balkio reguliuoja, tik daznai buna uzsedes tas varztas, nes aliuminis ir metalas ::)
Nesireguliuoja 156 išvirtimas. Centriniais ekscentrikais apie kuriuos kalba kolega reguliuojasi suvedimas. Teoriškai išvertimas nesidaro, bet praktiškai 1 laipsnį galima pakoreguoti iš amortizatoriaus varžtų, kuriais stupica prisisuka prie amortizatoriaus.
-
Kuriais varztais ji reguliuoti ar kazka reikia modifikuoti?
-
(https://i.imgur.com/VJXt1cx.png)
Atleidus varžtus 15 ir 11 išvirtimas pasireguliuoja 1 laipsnį.
Pasakyčiau, kad norint pareguliuoti daugiau reikia didinti stupicoje arba amortizatoriuje skylę 15am varžtui, bet forume čia mane nukryžiuos :D
-
...
Nesireguliuoja 156 išvirtimas. Centriniais ekscentrikais apie kuriuos kalba kolega reguliuojasi suvedimas. Teoriškai išvertimas nesidaro, bet praktiškai 1 laipsnį galima pakoreguoti iš amortizatoriaus varžtų, kuriais stupica prisisuka prie amortizatoriaus.
visų pirma ar mašina žeminta?
Jei žeminta tai naturalus išvirtimas ir ten burdamas tik sugadinsi gamykliškai nustatytas suvedimo reikšmes.
Antras klausimas būtų ar abi pusės vienodos ar ne. Jei vienodos tai negali dėl išvirtimo tik vienos pusės valgyt. Jei ne tai jau reikia gilintis kodėl taip yra. Lengviausias variantas kad viena pusė labiau nusėdus nei kita.
-
:D
-
:D
-
visų pirma ar mašina žeminta?
Jei žeminta tai naturalus išvirtimas ir ten burdamas tik sugadinsi gamykliškai nustatytas suvedimo reikšmes.
Antras klausimas būtų ar abi pusės vienodos ar ne. Jei vienodos tai negali dėl išvirtimo tik vienos pusės valgyt. Jei ne tai jau reikia gilintis kodėl taip yra. Lengviausias variantas kad viena pusė labiau nusėdus nei kita.
Sveiki,
o jei nežeminta? Vis tiek įmanoma sugadint?