Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Temą pradėjo: Esnyper 2016-01-20 18:41
-
Galbūt kažką sudomins. Autogralis gali užsakyti (per ~savaitę) atkeliauja komplektas iš dvimasio į vienmasį (smagratis + sankabos komplektas). Kaina gaunasi kažkas kaip vieno dvimasio smagračio. Daugiau informacijos gausit pasiskambę į Autogralį, pasakys tikslią kainą ir pristatymo terminą.
159'tom dar nėra nieko iš tokių komplektų, bet senesniem varikliam, bei Fiat'am visokiem yra variantas sutaupyti.
-
variantas sutaupyti ir pasididinti vibracijas ir susimazinti komforta..
-
Tikrai taip, komfortas kenčia. Bet vibracijų sakė nėra, tik bėgių perjungimas ne toks sklandus. Dvimasis smagratis geriau sugeria smūgius perjungiant bėgį.
Čia labiau mažesnių mašinų savininkams aktualu.
-
Įsidedi vienmasį smagratį, ploji katučiu, kad sutaupei N pinigų, savaitę ar porą važinėji su mintim, kad "aj px tos vibracijos - priprasiu". Galvoj kirba mintis, kad vis dėl to užp*sa tas diskomfortas prie kurio niekaip negali priprasti ir galvoji, kad reikia keist smagratį į dvimasį :D
Nors mintis vis stipriau spaudžia smegenis, vistiek visiem aplinkui sakai kaip gerai yra vienmasis smagratis ir kiek pinigų sutaupei ir kad jau pripratai prie diskomforto :D Nors realiai nifiga nepripratai ir jau suki smegenis kur gaut kad ir dėvėtą dvimasį smagratį ir kaip tą super-vienmasį-super-duper-naują-mažai naudotą smagratį parduoti.
Nieko asmeniško. Na o bet tačiau jau kažkas yra praktikoj išbandęs ant 166 vienmasį smagratį ir jei gerai pamenu spjovė tam vienmasiam į snukį.
-
Dvimasio smagracio pagrindine paskirtis ,vibracijos mazinimas,kad bėgių perjungimas ne toks sklandus yra kaip ir nesamone,arba pasitaike kazka neteisingai padarius,nes tuoj pradesim rasyt kad senesnese masinose begiai visai nesijunge.Pats keiciau WV 1.9 tdi i vienmasi nepajauciau nieko blogesnio,tik mano atveju dejau nauja ir sutaupiau 2/3 .Siuo siulomu atveju kainos skirtumas toks menkas ,kad vienas kas cia laimetu tai pardavusi parduotuve .Cia tik nuomone ,pagrista faktu.
-
Aš pats dėjau naują dvimasį su nauju sankabos komplektu ir nesuku pautų. Tiesiog parašiau čia, kad toks variantas yra. Jeigu Vag'as Passat B5 su vienmasiu paleido ir kažkaip didelių diskomfortų nėra. Aišku, kada daugiau kilovatų ir bėgį perjungi grubiau pasijaučia, čia ir sužaidžia dvimasis smagratis su papildomu komfortu. O komfortas kainuoja, kiekvienas renkasi sau priimtiną variantą.
-
Vag'as Passat B5 su vienmasiu paleido ir kažkaip didelių diskomfortų nėra.
na, VAG'as paleido daug visko su labai jau keista variklio valdymo programine įranga, diskomforto irgi nėra, o bet tačiau ... ;)
-
Koks skirtumas kokia bloga VW programine iranga,jeigu kalba eina apie dvimasius.Na bet taciau....
-
Arba diskutuokit apie smagračius, arba trinu lauk temą, jei keliaujat prie kažkokių VW ar kitų gamintojų elektronikų, bei kitų mazgų... :mzp:
-
Įsidedi vienmasį smagratį, ploji katučiu, kad sutaupei N pinigų, savaitę ar porą važinėji su mintim, kad "aj px tos vibracijos - priprasiu". Galvoj kirba mintis, kad vis dėl to užp*sa tas diskomfortas prie kurio niekaip negali priprasti ir galvoji, kad reikia keist smagratį į dvimasį :D
Nors mintis vis stipriau spaudžia smegenis, vistiek visiem aplinkui sakai kaip gerai yra vienmasis smagratis ir kiek pinigų sutaupei ir kad jau pripratai prie diskomforto :D Nors realiai nifiga nepripratai ir jau suki smegenis kur gaut kad ir dėvėtą dvimasį smagratį ir kaip tą super-vienmasį-super-duper-naują-mažai naudotą smagratį parduoti.
Nieko asmeniško. Na o bet tačiau jau kažkas yra praktikoj išbandęs ant 166 vienmasį smagratį ir jei gerai pamenu spjovė tam vienmasiam į snukį.
super, kaip teisingai ir korektiskai paaiskinta. ;)
jei prireike smagracio savam auto tai geriau pataupykit pora menesiu ar pasiskolinkit pinigeliu ir ysidekit kas priklauso, nes tie VALEO KIT'ai tikrai pavagia konforta.
-
Na, o, bet, taciau, dvimasis 2.4jtd 10v yra patvarus ar ne galios atzvilgio laikymo? Vienas man sake, jog uzmirsk ji nes geri, kitas sako, jog gali subirti greitai.
-
is asmenines patirties galiu teigti kad patvarus. manoji buvo cipuota nuo naujos, tai buves savininkas jau lietuvis sake kad pakeite sankabos komplekta nauja, smagraty paliko, rida buvo beveik 200000km. dabar alfuke perlipo per 300tkm, ir vis dar puikiai kisa y sedyne su tuo paciu gimtuoju smagraciu.
-
Mano jau prie mirties buvo, tad teko keisti. Laikė tiek pat kiek originali sankaba - 209k km. Smagratis turėtų dar ilgiau laikyt, bet matomai vokietis tampydamas priekabas su kabliu sutrumpino jo gyvenimą per pusę.
Vienmasis smagratis neretai lieka vienintelis variantas tiem, kas gan „agresyviai“ pakelia variklio galią remap'o pagalba. Kažkas forume rašė, kad naują smagratį per metus sugebėjo užmušti su nevaikiškai atsukta programa.
Dar kartelį pasikartosiu, vibracijų važiuojant tikrai neatsiras, tačiau bėgių perjungimas pataps grubesnis ir labiau reaguos į vairuotojo klaidas (ne laiku įmestas bėgis ar per greit atleista sankaba).
Teko keisti Audi A3 1.9 TDI 66kw iš dvimasio į vienmasį, tai skirtumas kasdien ramiai važinėjant praktiškai nejaučiamas.
-
Ziuresim kaip mano sankaba keramikine draugaus su smagraciu ir kiek laikys :D