Alfaklubo Forumas

Auto sportas => Alfa Romeo klubo lenktyninė komanda => Temą pradėjo: ZX 2017-07-24 21:26

Antraštė: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: ZX 2017-07-24 21:26
jau 2 paros praejo, bet tarsi nieko ir nebuvo, jokiu kalbu forume, jokiu sveikinimu. ar cia tipo vel nepasiseke, geda net sneket?  :D Kad busso geriausias tarp trilitriaku ir taip aisku, bet kai kazkas primena tokiame renginyje, tai labai malonu, ACIU!
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Sraigamobilis 2017-07-25 07:34
jau 2 paros praejo, bet tarsi nieko ir nebuvo, jokiu kalbu forume, jokiu sveikinimu. ar cia tipo vel nepasiseke, geda net sneket?  :D Kad busso geriausias tarp trilitriaku ir taip aisku, bet kai kazkas primena tokiame renginyje, tai labai malonu, ACIU!

Pagrinde sveikinimai facebooke ėjo, bet aišku jų perdaug niekada nebus :du: Labai nudžiugino toks GT pasirodymas, ypač turint omenyje, kad nemažai dalyvių taip ir nebaigė lenktynių. Rezultatai kalba patys už save, taip ir toliau !!! :masina:
P.S. Gal kiek nuvylė transliacija, tiek per TV, tiek online internetu. Komentatoriai pagrinde akcentavo pirmas vietas užimančius ekipažus, ną max pirmą dešimtuką, kitoms komandoms tikrai per mažai skirta dėmesio...
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: moonshine 2017-07-25 09:35
Nu tai sveikinkit, sveikinkit kas dar nepasveikinot :D Atsipūs lenktynininkai tai gal tradiciškai parašys kokią apžvalgą.  ;) 
Antraštė: Ats: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2016
Parašė: PiPPas 2017-07-25 14:17
Pagrinde sveikinimai facebooke ėjo, bet aišku jų perdaug niekada nebus :du: Labai nudžiugino toks GT pasirodymas, ypač turint omenyje, kad nemažai dalyvių taip ir nebaigė lenktynių. Rezultatai kalba patys už save, taip ir toliau !!! :masina:
P.S. Gal kiek nuvylė transliacija, tiek per TV, tiek online internetu. Komentatoriai pagrinde akcentavo pirmas vietas užimančius ekipažus, ną max pirmą dešimtuką, kitoms komandoms tikrai per mažai skirta dėmesio...

Nieko nuostabaus. Kai viskas sukasi tik apie prekinius ženklus, tai taip ir gaunasi, kad niekam neįdomūs kiti, kurie yra už top 10. Aš žiūrėjau visas lenktynes per TV3play ir apie GT buvo gal tik kokie 3 pakalbėjimai ilgesni, bei keli ilgesni parodymai. Viename pakalbėjime kažką normaliai nusišnekėjo, tik nepamenu dabar tiksliai ką - reiktų pažiūrėt vėl, kad prisimint.

O kas liečia komandą, tai pagaliau pirmą kartą taip stabiliai ir greitai važiavo be gedimų ar kažkokių staigmenų 8)
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Masas 2017-07-26 08:53
Mus taip pat labai džiugina rezultatas.

Aš ne mechanikas, tai toje sferoje galiu prirašyti vejų.

Nuo pat savaitgalio pradžios pagrindinis lenktynių tikslas - jokio remonto. Na ir kuo aukštesnė vieta savo klasėje.
Neįpusėjus kvalifikacijai nusisuko trumpasis pusašis (?). Šitas dar niekad nebuvo nusisukęs. Atrodė, kaip sukirmyjusio baravyko kotas. Nusprendėm, kad nuo senatvės. Įdėjom kitą ir laikydami čiūrikus išlekėm į lenktynes.

Dėl ne visai vykusios kvalifikacijos starto rikiuotėje stovėjom netoli nuo pit'sų. Berods 31 vieta. Viskas OK, kvalifikacija dar ne viskas, aplenksim. Svarbu be remontų.
Startavo Marius. Viskas OK. Kokį pusvalandį. Kuomet pradeda šnekėt apie kažkokius garsus iš pakabos Kretingos posūkyje. Fuck it. Trukdo važiuot? Ne. Lekiam toliau. Ne remontuot susirinkom.
Per vairuotojų pasikeitimą pasitikrinam kas ten per garsai iš pakabos. Randam atsiveržusį amortizatoriaus varžtą. Sugaišta minutė ar dvi ir lekiam toliau.
Pradedam orientuotis rikiuotėje. Panašu, kad jei viskas OK šviečia antra vieta klasėje. Pavyti pirmoje vietoje esančią Autoverslo Audi praktiškai be šansu. Trasoje greitesni. Dažniausiai negenda. Vistik 17(?) metų su ta pačia Audi. Reikia fortūnos, o jiems nefortūnos.
Įpusėjus lenktynėms žiūrim, kad niekur Audi nuo mūsų nepabėga. Vistik visų keturių vairuotojų vienodai geras tempas, greitesnis automobilio aptarnavimas, greitesni vairuotojų pasikeitimai, greitesnis kuro užpylimas bei geresnė taktika veikia.
Profilaktiškai Žaibelis įvažiuoja į galinį ratą. Vairas šiek tiek kreivas, bet visa kita lyg ir OK. Nestojam.
Likus +- 2.5h iki lenktynių pabaigos už vairo sėdant Almiui matome, kad su stabdžiais nekažką. Kaladžių liko kokie 3-4 mm. Audi netoli. Nieks nieko keist nenori. Įkalbu Almi taupyt stabdžius kiek įmanoma lift&coast'inant. Skaičiuojam, kad prarandant sekunde-dvi rate lyg ir apsimoka.
Lieka gera valanda (viskas priklauso nuo lyderių tempo) iki lenktynių pabaigos.
Sėda Paulius už vairo. Pradeda puliuot ryšys. Aš girdžiu, mane - sunkiai.
Po Audi sustojimo (gal kuro pylimo) mes priekyje gal kokių 20 sekundžių. Paulius mina. Bandau šaukt, kad stabdžių beveik nebėra. Dėja, ryšio irgi nebėra.
Audi keisti vairuotojų nebereikia. Mums panašu, kad gali trūkti kokių 2-3 min. Lyderiai sumažino tempą, nes artimiausi konkurentai išsidaužė, sugedo ir pan. Mums tas ne į nauda. Trasoje dar kaip nors apsiginsim, bet vairuotojų keitimas atima bet kokius šansus.
Ir tada apsireiškia Fortūnatas (čia fortūnos dievas). Pagaliau ne mums žaibelį į galinį ratą ar nusuka pusašį. Šįkart Audi vos važiuoja. Stoja pit'uose. Paulius nespėja pamatyt. Remontas. Keičia stabdžių kalades. Tuo tarpu Paulius be ryšio, mina dugnais. Priimam sprendimą, kad bus paprasčiau pakeisti vairuotoją, negu Pauliui ant lentos išaiškinti pastarųjų minučių įvykius. Juolab, kad panašu vistiek reiks anksčiau ar veliau keist.
Už vairo sėda Marius. Taktiką žino - ramiai, saugiai, taupant stabdžius, kuro turim ant snarglių. Kuro pylėjai jei ką pasiruošę.
 
Finišas. 1 vieta savo klasėje. 15 Overall. Geriausias rezultatas Palangoje su GT.  :star:

Ačiū visiems padėjusiems, prisidėjusiems ir palaikiusiems!
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: PiPPas 2017-07-26 09:23
Mus taip pat labai džiugina rezultatas.

Aš ne mechanikas, tai toje sferoje galiu prirašyti vejų.

Nuo pat savaitgalio pradžios pagrindinis lenktynių tikslas - jokio remonto. Na ir kuo aukštesnė vieta savo klasėje.
Neįpusėjus kvalifikacijai nusisuko trumpasis pusašis (?). Šitas dar niekad nebuvo nusisukęs. Atrodė, kaip sukirmyjusio baravyko kotas. Nusprendėm, kad nuo senatvės. Įdėjom kitą ir laikydami čiūrikus išlekėm į lenktynes.

Dėl ne visai vykusios kvalifikacijos starto rikiuotėje stovėjom netoli nuo pit'sų. Berods 31 vieta. Viskas OK, kvalifikacija dar ne viskas, aplenksim. Svarbu be remontų.
Startavo Marius. Viskas OK. Kokį pusvalandį. Kuomet pradeda šnekėt apie kažkokius garsus iš pakabos Kretingos posūkyje. Fuck it. Trukdo važiuot? Ne. Lekiam toliau. Ne remontuot susirinkom.
Per vairuotojų pasikeitimą pasitikrinam kas ten per garsai iš pakabos. Randam atsiveržusį amortizatoriaus varžtą. Sugaišta minutė ar dvi ir lekiam toliau.
Pradedam orientuotis rikiuotėje. Panašu, kad jei viskas OK šviečia antra vieta klasėje. Pavyti pirmoje vietoje esančią Autoverslo Audi praktiškai be šansu. Trasoje greitesni. Dažniausiai negenda. Vistik 17(?) metų su ta pačia Audi. Reikia fortūnos, o jiems nefortūnos.
Įpusėjus lenktynėms žiūrim, kad niekur Audi nuo mūsų nepabėga. Vistik visų keturių vairuotojų vienodai geras tempas, greitesnis automobilio aptarnavimas, greitesni vairuotojų pasikeitimai, greitesnis kuro užpylimas bei geresnė taktika veikia.
Profilaktiškai Žaibelis įvažiuoja į galinį ratą. Vairas šiek tiek kreivas, bet visa kita lyg ir OK. Nestojam.
Likus +- 2.5h iki lenktynių pabaigos už vairo sėdant Almiui matome, kad su stabdžiais nekažką. Kaladžių liko kokie 3-4 mm. Audi netoli. Nieks nieko keist nenori. Įkalbu Almi taupyt stabdžius kiek įmanoma lift&coast'inant. Skaičiuojam, kad prarandant sekunde-dvi rate lyg ir apsimoka.
Lieka gera valanda (viskas priklauso nuo lyderių tempo) iki lenktynių pabaigos.
Sėda Paulius už vairo. Pradeda puliuot ryšys. Aš girdžiu, mane - sunkiai.
Po Audi sustojimo (gal kuro pylimo) mes priekyje gal kokių 20 sekundžių. Paulius mina. Bandau šaukt, kad stabdžių beveik nebėra. Dėja, ryšio irgi nebėra.
Audi keisti vairuotojų nebereikia. Mums panašu, kad gali trūkti kokių 2-3 min. Lyderiai sumažino tempą, nes artimiausi konkurentai išsidaužė, sugedo ir pan. Mums tas ne į nauda. Trasoje dar kaip nors apsiginsim, bet vairuotojų keitimas atima bet kokius šansus.
Ir tada apsireiškia Fortūnatas (čia fortūnos dievas). Pagaliau ne mums žaibelį į galinį ratą ar nusuka pusašį. Šį kart Audi vos važiuoja. Stoja pit'uose. Paulius nespėja pamatyt. Remontas. Keičia stabdžių kalades. Tuo tarpu Paulius be ryšio, mina dugnais. Priimam sprendimą, kad bus paprasčiau pakeisti vairuotoją, negu Pauliui ant lentos išaiškinti pastarųjų minučių įvykius. Juolab, kad panašu vistiek reiks anksčiau ar veliau keist.
Už vairo sėda Marius. Taktiką žino - ramiai, saugiai, taupant stabdžius, kuro turim ant snarglių. Kuro pylėjai jei ką pasiruošę.
 
Finišas. 1 vieta savo klasėje. 15 Overall. Geriausias rezultatas Palangoje su GT.  :star:

Ačiū visiems padėjusiems, prisidėjusiems ir palaikiusiems!

Tai vat kodėl paskutinėse valandose ten toks geras tempas buvo - Paulius be ryšio mynė :D :D
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Juodas 2017-07-26 10:24
Masas, buvo įdomu paskaityti - liuks !
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: moonshine 2017-07-26 13:30
Masas - o tamsta apsigimęs apžvalgininkas, kur tu buvai visą tą laiką?  :alaus:
Yra įvairios stabdymo technikos, o žaibelis, panašu, patentuos dar vieną, savo firminę - stabdymas ratu: prisiveji ant posūkio auto, pageidautina Alfa Romeo, ir susistabdai pildamas jai į galinį ratą. Tauposi stabdžiai. Demoralizuojasi priešininkai. O jūs - lift&coast, lift&coast...  :lol:
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: ZX 2018-08-06 12:34
liudna buvo siemet nematyti "savu", kokios priezastys?
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: TBi 2018-08-13 00:52
liudna buvo siemet nematyti "savu", kokios priezastys?

Ko gero $$$ priežastys, nors svetimų pinigų neskaičiuoju  :) Vienok, ten jau ir taip N metų važiuoja pinigai, ne įdėtas darbas ir širdys. Šiemet net nežinau kas laimėjo, lyg tais vėl Beetle
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Easy2 2018-08-13 12:13
Buvau transliacijos metu užmatęs 147 gta lygtai, tai kartais nežinot kieno bolidas?

Sent from my G8141 using Tapatalk

Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Dominykas.info 2018-08-13 18:07
Buvau transliacijos metu užmatęs 147 gta lygtai, tai kartais nežinot kieno bolidas?

Sent from my G8141 using Tapatalk

Kažkas į FB neseniai buvo įmetęs. Jei ta pati, tai minėjo ten tik GTA imitacija ir dyzeliukas.  :D
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: TBi 2018-08-15 11:19
Buvau transliacijos metu užmatęs 147 gta lygtai, tai kartais nežinot kieno bolidas?

Sent from my G8141 using Tapatalk

Jei geltona, tai kažkada tokią Autoprizmė turėjo / turi.
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Dominykas.info 2018-08-15 23:31
Jau greičiausiai nebeturi, dabar gi MiTO pas juos.  :D
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Easy2 2018-08-16 22:57
Kalbėjau apie šitą.
Aišku žiūrint transliaciją buvo liudna kad visada man rūpimi automobiliai likdavo už kadro. Žinoma jei čia traktorius tai verkt norisi, niekada nesuprasiu kaip galima šitaip išsidirbinėt iš traktoriaus. Bet jei visas asmeninęs nuostatas padėsime į šalį, tai džiugu kad yra entuziastų bandančių įgyvendinti savo mintis ir žinoma svarbiausia palaikančių šią markę gyvą.  :du:
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: KLIFF 2018-08-17 00:16
O man priesingai, netgi dziugu, kad siemet nedalyvavo puikioji klubo komanda tame reklamiam piaro sou. Pasivazinejimas autostradoje su tokio stiliaus "komandom", kaip Kraujo tyrimai by naujasis kardiografas, Greitasis kreditas by letieji broliai moliai azuolai, Palangos uzeiga prie juros by greitasis triratukas ant viaduko ir t.t. :D Sorry, pavadinimai ten tokie ilgi, kad as ju neprisimenu, bet, kas nemate lenktyniu, jie panasus i siuos :D Nezinau, kaip jums, bet man is 1000km lenktynku, liko tiesiog zemo lygio reklaminis sou, ir dalyvauti toje piguvoje nebematau jokios garbes. Netgi priesingai, geriau ten nedalyvauti, kol bent jau komandos neprades saves gerbti ir nesivadins, kaip kaliauses. Taip, galima dalyvauti, nori pareklamuoti savo versla, nieko pries jei ten vaziuotu, kad ir pvz GT po Autofficina vardu, butu isiliejiama i bendra konteksta. Bet, kadangi Alfa Romeo klubas yra ne pelno siekianti organizacija, tai ir tas dalyvavimas prasmes nelabai turi. Zavioji, is esmes nieko nereklamuojanti GT atrodo lyg gulbe, visoje toje vistideje pasiklydus. Taip, kazkada ten buvo cool, kazkada buvo panasu i lenktynes, kazkada vaziavo komandos su noru laimeti, ne tam, kad pareklamuoti viena ar kita viesbuti, polikninika, vaistine ar paskola. Yra solidesniu lenktyniu nors ir maziau km, bet lenktyniu ir ju dvasios nepalyginamai daugiau, bent jau kaip eiliniam ziurovui. Tad man dziugu, kad siemet, pagaliau galejau ramia dusia neziureti visu tu kraujo tyrimu, paskolu, hoteliu, moteliu, kreditu, vaistiniu ir kito briedo reklamu ant ratu, besistendianciu pasirodyti ekrane, kuo daugiau kilometru, ir apie jas net negalvoti, nes Diavolo Rosso ten nebuvo :alaus:
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: brumbrum 2018-08-18 20:39
Važiuoja lyg ir fast lape ;)
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Juodas 2018-08-18 22:44
Iš esmė sutinku su KLIFF. Nėr ko ten Alfai maltis tose verslo-reklamos imitacinėse lenktynėse.
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: TBi 2018-08-19 00:02
Tose pseudo lenktynėse liko tik pavadinimas, kuris irgi keitėsi kaip kojinės su vis nauju "sponsorium" ir ta pati pseudo "trasa". Pamenu, buvau dar vaikas su įdomumu žiūrėdavau. Kažkuriais metais, gal 2003, laimėjo audinė S4, dar kitais savadarbis garažiuke ruožtas KitCar'as :) buvo įdomu pažiūrėt, kai kovojo ne tik lenktynininkai, bet ir technika, mechnanikai ir visų galimybės buvo beveik panašios. Dar Čiutelė savo LADA 2101 išvarydavo pasiganyt  :D
Dabar prisiperka iš gamyklos jau pribombintų Beetlų, "tam kartui" žiedininkų, pasamdo personalą dirbantį 24h per parą, užvarvolina kokį didelį logotipa su kokiu prekiniu ženklu, dar tuo pačiu pavadina visą komandą ir nu tipo "lentyniauja".  :alaus:
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Dominykas.info 2018-08-19 19:30
Kalbėjau apie šitą.

tarkto*caugh*
Dyzelis.   :D :D

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156451761106838&set=pcb.643020829400323&type=3&theater&ifg=1

Įdomu būtų sužinoti kas ją (atstovai) vairavo. Jei čia autoprizmė nenustebčiau, bet ką tada ten tas MiTO pilnai lenktyniems modifikuotas veikia pas juos - dėl grožio pastatė juokdariai? :) 
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: moonshine 2018-08-19 20:50
5 sekundės guglėj ir opa  :D:
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/autosportas/palangos-lenktyniu-traukai-neatsispyre-logistai-subure-komanda-varzyboms-25-1003384
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: Dominykas.info 2018-08-19 23:05
5 sekundės guglėj ir opa  :D:
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/autosportas/palangos-lenktyniu-traukai-neatsispyre-logistai-subure-komanda-varzyboms-25-1003384
:alaus:
Antraštė: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
Parašė: ZX 2018-09-03 14:59
Tose pseudo lenktynėse liko tik pavadinimas, kuris irgi keitėsi kaip kojinės su vis nauju "sponsorium" ir ta pati pseudo "trasa". Pamenu, buvau dar vaikas su įdomumu žiūrėdavau. Kažkuriais metais, gal 2003, laimėjo audinė S4, dar kitais savadarbis garažiuke ruožtas KitCar'as :) buvo įdomu pažiūrėt, kai kovojo ne tik lenktynininkai, bet ir technika, mechnanikai ir visų galimybės buvo beveik panašios. Dar Čiutelė savo LADA 2101 išvarydavo pasiganyt  :D
Dabar prisiperka iš gamyklos jau pribombintų Beetlų, "tam kartui" žiedininkų, pasamdo personalą dirbantį 24h per parą, užvarvolina kokį didelį logotipa su kokiu prekiniu ženklu, dar tuo pačiu pavadina visą komandą ir nu tipo "lentyniauja".  :alaus:
o kur dabar be pinigu ir reklamos? turtingi ten irgi daznai verkia. yra galimybe savo klaseje varzytis, kas pernai puikiai pavyko. per telika aisku turbut tu lenktyniu neziureciau, as ir formules 1 neziuriu  :) . bet kaip bebutu, tos lenktynes tai puiki proga nuvaziuoti i palanga. man patinka, kitamet vel tikuosi nuvykti.  :)