As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt
Na gali sakyti ir dar syki, jei neismanai apie juos
2.0 yra taspats 1.9 (aka geriausias fiat'o varyklis) tik ciut ciut cilindras padidintas ir alyvos siurbliui padare nemalonus jausmas alyvos paemima.
Na zinoma cia dar eina kiti purkstukai, didesnio slegio, taipogi ipurskimu vyksta 7-8 per cikla, vietoje 5. Kas velgi tik parodo, kad varyklis geresnis nei 1.9.
Kaip Dancius sake - beda yra EURO 5. Kai senos masinos viska ismeta i lauka, naujos viska kaupia savy. Mano masinai beveik 200 000km, keista, kad isvis dar vaziuoja. Tai tik parodo kad geras varyklis, BMW Euro 5 jau SENIAI butu 2x kapitalini praejes.
Tad kaltas ne varyklis, o debilai, kurie turi IQ kaip pas asila ir tiki pasakomis apie globalini atsilima, ar, kad CO2 yra blogai, pamirsdami 4 klases biologijos pamokas apie augalu metabolizma
Ir del tu debiliu zliumbciojimu vis keliami "ekologiniai" reikalavimai. Aisku kai masinos juodus dumus meta -ir as mielai tokias uzdegciau nafig, bet tvarkingos masinos nemeta dumo ir mano manimu zmones taip ar taip parazitai ir jokie dumai nepribaigs taip lengvai
As skundziuos, nes nezinau kaip naujas vaziuoja, visi sako - uoj euro 5 visos letos, na bet letas letam nelygu. Vat ir idomu kaip pas kitus letos.
TAipogi buna vaziuoju su maisna po europa, jau greit greit euro 4, turesite palikti prie sienos, nes nebe visur ileis
Na ir kuom varykis blogas ar letas?
https://www.youtube.com/watch?v=WRMKtotry0ghttps://www.youtube.com/watch?v=NOiILIUIqlU