Autorius Tema: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.  (Skaityta 316 kartus)

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Įrašytas: 2019-09-06 05:56 »
Ar pas visas 159 pirmi du begiai skirti tik vaizdui ar ir realiai trauka yra?
Nu pakark negali buti, kad masina TOKIA leta. Pradedu galvoti kad neveikia VNT ant turbinos, nu nera traukos kol rpm nepasiekia 3000, kai pagal specifikacija max sukimo momentui nereikia ne 2000rpm, vadinasi bent pajausti tureciau.
EGR isprogramavau, DPF rodo 40% uzsikimses.

100% galeciau lazintis kad 55kw golfas apdetu sita 125kw alfa. Gal kas yra turejes tokia beda ir rado priezasti?
Adminas mane užbninęs yra Mikės Pūkuotuko draugas.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4350
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2019-09-06 09:15 »
Ar pas visas 159 pirmi du begiai skirti tik vaizdui ar ir realiai trauka yra?
Nu pakark negali buti, kad masina TOKIA leta. Pradedu galvoti kad neveikia VNT ant turbinos, nu nera traukos kol rpm nepasiekia 3000, kai pagal specifikacija max sukimo momentui nereikia ne 2000rpm, vadinasi bent pajausti tureciau.
EGR isprogramavau, DPF rodo 40% uzsikimses.

100% galeciau lazintis kad 55kw golfas apdetu sita 125kw alfa. Gal kas yra turejes tokia beda ir rado priezasti?
taip be programos korekcijos su pirmais dviem begiais kitaip nebus, cia sis tas ko nezinojai apie 2.0 jtdm :D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2019-09-06 20:57 »
taip be programos korekcijos su pirmais dviem begiais kitaip nebus, cia sis tas ko nezinojai apie 2.0 jtdm :D

Nu nezinau, netikiu :) Masina vos 200kg sunkesne nei 156 2.4. Sutinku kad su pirmu netraukia, su 156 irgi netrauke, kaip ir visos alfos turbut dyzelines, bet..nu nezinau ir Edie sako, kad tipo normalu, bet nera su ja vaziaves tai gal kitaip pasakytu.
ANglijoje zmogus irgi turejo identiska beda ir susitvarke po chip tuningo. O as nenoriu tiketi :)
RYt darysiu matavimus turbinos, kiek ECU rodo boosto, kiek oro, kiek ECU nori ir kiek gauna. tada bus aiskiau.
TAi kaip vaziuoja 1.9 tada? Kaip isvis tada vaziuoja 88kw versijos? stumia jas? :D
Kolkas turiu bedu, akd masina kai pastovi ar kai buna vesu, dar nesupratau - errora gaunu del alyvos slegio per mazo, speju ir tarpine ora leidzia, tai kolkas nedroziam masinos, autoficinoje jau uzsirasiau tarpines keitimui, indeklu keitimui ir t.t.
Tada jau ir gal koki ir tiuninga bus galima uzsimesti, nors mastau ar DPF verta isprogramuoti, nes musiskis kaip ir gyvas.  Bet seju teks prkti uz 250 eur is UK tiesiog vamzdi vietoj dpf. Reikalui esant galeciau saviski atgal uzdeti.
Adminas mane užbninęs yra Mikės Pūkuotuko draugas.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4350
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2019-09-06 22:40 »
Nu nezinau, netikiu :) Masina vos 200kg sunkesne nei 156 2.4. Sutinku kad su pirmu netraukia, su 156 irgi netrauke, kaip ir visos alfos turbut dyzelines, bet..nu nezinau ir Edie sako, kad tipo normalu, bet nera su ja vaziaves tai gal kitaip pasakytu.
ANglijoje zmogus irgi turejo identiska beda ir susitvarke po chip tuningo. O as nenoriu tiketi :)
RYt darysiu matavimus turbinos, kiek ECU rodo boosto, kiek oro, kiek ECU nori ir kiek gauna. tada bus aiskiau.
TAi kaip vaziuoja 1.9 tada? Kaip isvis tada vaziuoja 88kw versijos? stumia jas? :D
Kolkas turiu bedu, akd masina kai pastovi ar kai buna vesu, dar nesupratau - errora gaunu del alyvos slegio per mazo, speju ir tarpine ora leidzia, tai kolkas nedroziam masinos, autoficinoje jau uzsirasiau tarpines keitimui, indeklu keitimui ir t.t.
Tada jau ir gal koki ir tiuninga bus galima uzsimesti, nors mastau ar DPF verta isprogramuoti, nes musiskis kaip ir gyvas.  Bet seju teks prkti uz 250 eur is UK tiesiog vamzdi vietoj dpf. Reikalui esant galeciau saviski atgal uzdeti.
Nepamirsk,kad 2.0 jau euro 5 ir kiti reikalavimai, tad ir variklis sukomfigintas kitaip.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 111
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2019-09-08 10:55 »
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:
« Paskutinį kartą keitė: 2019-09-08 11:34 sukūrė ogiz »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4350
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2019-09-08 23:20 »
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:
nera jis fuvlovas, bet ekologija daro savo. as kai nelenktynininkas tai man jo uztenka, bet turiu pripazint,kad tas bukumas  1-2 begiais kaikada uzknisa tikrai
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2019-09-09 03:51 »
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:

Na gali sakyti ir dar syki, jei neismanai apie juos :) 2.0 yra taspats 1.9 (aka geriausias fiat'o varyklis) tik ciut ciut cilindras padidintas ir alyvos siurbliui padare nemalonus jausmas alyvos paemima.
Na zinoma cia dar eina kiti purkstukai, didesnio slegio, taipogi ipurskimu vyksta 7-8 per cikla, vietoje 5.  Kas velgi tik parodo, kad varyklis geresnis nei 1.9.
Kaip Dancius sake - beda yra EURO 5. Kai senos masinos viska ismeta i lauka, naujos viska kaupia savy. Mano masinai beveik 200 000km, keista, kad isvis dar vaziuoja. Tai tik parodo kad geras varyklis, BMW Euro 5 jau SENIAI butu 2x kapitalini praejes.

Tad kaltas ne varyklis, o debilai, kurie turi IQ kaip pas asila ir tiki pasakomis apie globalini atsilima, ar, kad CO2 yra blogai, pamirsdami 4 klases biologijos pamokas apie augalu metabolizma :) Ir del tu debiliu zliumbciojimu vis keliami "ekologiniai" reikalavimai.  Aisku kai masinos juodus dumus meta -ir as mielai tokias uzdegciau nafig, bet tvarkingos masinos nemeta dumo ir mano manimu zmones taip ar taip parazitai ir jokie dumai nepribaigs taip lengvai :)

As skundziuos, nes nezinau kaip naujas vaziuoja, visi sako - uoj euro 5 visos letos, na bet letas letam nelygu. Vat ir idomu kaip pas kitus letos.
TAipogi buna vaziuoju su maisna po europa, jau greit greit euro 4, turesite palikti prie sienos, nes nebe visur ileis :D

Na ir kuom varykis blogas ar letas? :)
https://www.youtube.com/watch?v=WRMKtotry0g
https://www.youtube.com/watch?v=NOiILIUIqlU
« Paskutinį kartą keitė: 2019-09-09 04:04 sukūrė tommix »
Adminas mane užbninęs yra Mikės Pūkuotuko draugas.

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2019-09-11 21:05 »
Siandien pristatem masina i autoficina, kad padarytu kelis darbus, tai namo vaziavom su CityBee, buvo Golf'as ir ka galiu pasakyti-trauka buvo 2x geresne nei Alfoje. Net prie kedziu lipino paspaudus gaza.
Vadinasi tai nenormalu 159 buti tokiam, vadinasi perku DPF'o pakaitala, judinu swirl flap'sus pazeti ar juda, ir po visu techniniu darbu chip tiuningas. Masina vos rieda, o vidutines sanaudos 8-9L/100km kazkas ne to faktas.

EDIT: ty neperku nieko, pirma tikrinu vakuma einanti i turbo. manau beda bus VNT valdymas.
« Paskutinį kartą keitė: 2019-09-13 01:51 sukūrė tommix »
Adminas mane užbninęs yra Mikės Pūkuotuko draugas.

Neprisijungęs mindee

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 23
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2019-09-12 07:55 »
Kodėl tu lygini golfą su ar159 :D siūlau pabandyt pachipuot tau ją, nes pas mane ant 1,9 88kw dpf vietoj ir neprogramuotas, bet jau pradeginau po chipo "paganęs" aš ją, nes tiesiog jau girdisi kaip tuščiai oras išeina, o traukia tikrai pakankamai. Ir chipuojant tau pažiūrės gyvus parametrus važiuojant per kompą tai gal net ir kažkokia kitą bėdą pamatysi.

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2019-09-13 01:36 »
Kodėl tu lygini golfą su ar159 :D siūlau pabandyt pachipuot tau ją, nes pas mane ant 1,9 88kw dpf vietoj ir neprogramuotas, bet jau pradeginau po chipo "paganęs" aš ją, nes tiesiog jau girdisi kaip tuščiai oras išeina, o traukia tikrai pakankamai. Ir chipuojant tau pažiūrės gyvus parametrus važiuojant per kompą tai gal net ir kažkokia kitą bėdą pamatysi.

125kw ir beveik 400Nm yra daugiau nei pakankama ir be tiuningo, taciau sitoj masinoje to nera, vadinasi yra mechanine problema. As pirma surasiu ja, poto jau cipuosiu (galbut, jei rasiu ne rukazopus, o Lietuvoje manau visi tokie). Kolkas itariu, kad bus kazkas susije su N75 (AKA turbinos VNT reguliavimu zemose apsukose) taciau kadangi masina dabar servise, tai neturiu kaip patikrinti, bet manau bus tame beda.

Internete pilna pavyzdziu jog sita masina yra afigienai smagi ir gera kai ja pasirupini. Kadangi prie maisnos galiu prieiti tik savaitgali, tad teturejau 2 sykius laiko ir tai paskirti buvo aptarnavimams. Tai nespejau dar pazeti del galios, keista, jog viis kaip susitare sako, jog tai normalu :) Manau pas kitus irgi kazkas blogai bet uzuot tvarke klijuoja lipdukus visokius ar lip'us deda.
« Paskutinį kartą keitė: 2019-09-13 01:41 sukūrė tommix »
Adminas mane užbninęs yra Mikės Pūkuotuko draugas.