Autorius Tema: AR 156 2.0 TS: benzino kvapas tepale, mašinos "klegesys" darbiniu režimu  (Skaityta 257 kartus)

Neprisijungęs 156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Automobilis: AR 156 2.0 TS 110kw, 2002 m.

Pradėsiu nuo to, kad automobilis visada turėjo tokią problemą: užvedus šaltą automobilį, kuris pvz buvo paliktas per naktį ar panašiai, jis visada pradėdavo dirbti netolygiai, buvo girdėti tokie net nežinau kaip pavadinti, "klegesiai", švelnus "šaudymas" per duslintuvą. Bandant su juo važiuoti šaltu, automobilis dreba, taip savotiškai kratosi, būna juntamas traukos trūkumas iki ~2,5k apsukų (ypač judant iš vietos), jei viršiji tas apsukas, tiesiog atrodo, kad prarauna ir jau važiuoja normaliai. Kai variklis pasiekia didesnę temperatūrą, t.y bent apie 70c ar panašiai, variklis panašu, kad dirba tolygiai, nebūna jokio to "šaudymo" iš duslintuvo. Dar paminėsiu, kad judant su juo iš vietos šaltu ir "uždrožiant" užsidega variklio lemputė, kuri po kelių užvedimų užgęsdavo (niekad su jokiu kompu neteko pažiūrėt kas per klaida). Išsigooglinau, kad TS'ai turi tokią problemėlę, jog dėl tam tikrų priežasčių žvakės mirksta tepale, dėl to nebūna traukos, ji atsiranda mašinai pašilus. Apsilankius Autofficina servise (buvo daryta mašinos remonto sąmata), jie kategoriškai neteigė, kad pakeitus žvakes viskas pasitaisys teigiamai, bet nuo jų vertėtų bent jau pradėti, nes jos tikrai mirksta tepale dėl blogos vožtuvų dangtelio tarpinės. Kadangi automobilyje buvo rasta kitų trūkumų, šito dalyko netvarkiau iki šiol, galvojau pratempsiu iki žiemos, kada minėta problema labiau trukdo (kuo labiau įšalęs automobilis - tuo labiau jaučiasi tas traukos trūkumas) ir tada pataisysiu.
Dabar pereikime prie dabartinės situacijos. Minėjau, jog "uždrožiant" šaltą automobilį, iššokdavo variklio lemputė, kuri visada po kelių užvedimų dingdavo. Taigi, kažkur prieš savaitę automobilyje užsidegusi variklio lemputė degė pastoviai, nebuvo nė vienos akimirkos, dienos kad ji dingtų. Na, ir šiandien apturėjau situaciją, jog kylant į kalniuką (su automobiliu prieš tai mieste nemažai važinėjau, jis nebuvo šaltas, trauka buvo įprasta kaip visada) pajaučiau, jog trūksta traukos, ir kadangi jis yra įšilęs turėtų traukti geriau. Tada staiga pradėjo mirksėti variklio lemputė, važiavau atsidaręs langus, pajutau savotišką benzino ir uždegtos petardos kvapą (matyt padegintas tepalas ar panašiai). Sustojęs ir užgesinęs variklį išsitraukiau tepalo lygio matuoklį, ir iškart pajutau nuo jo einantį benzino kvapą, atsukus variklio tepalo įpylimo anga ir prikišus nosį, jautėsi irgi benzino kvapas. Taip pat pasirodė, jog tepalo yra mažiau negu turėtų būti, nes dar prieš keletą dienų buvau šiek tiek dasipylęs. Prikišus galvą prie užkurtos mašinos duslintuvo, iš jo, panašu, kad nesijaučia beveik jokio benzino kvapo, bet atrodo, kad išeina didesnis kiekis išmetamųjų dujų nei įprastai (dėl pastarojo dalyko realiai negaliu 100% garantuoti) ir jos labiau primena vėlgi kažkokio deginto tepalo kvapą. Taip pat verta paminėti, jog nors ir mašina įšilusi, atsirado toks pat mašinos "klegėjimas" kai ji būna šalta ir jis nedingsta. Ant neutralios pavaros apsukos nekrenta, laikos ant tiek kiek ir turi - 0.8. Pavyko parvažiuoti iki namų (apie 13 km). Visiškai jautėsi, kad dingusi didžioji dalis traukos, į ne patį didžiausią kalniuką sunkiai važiavo ant 4 pavaros 60km/h greičiu, "uždrožiant" iki 4k apsukų vėl pradeda mirksėti "check engine" indikatorius.
Atrodo, parašiau esminius faktus ir norėjau pasidomėti, gal kas susidūrėte ar šiaip įtariate, kame problema čia galėtų būti? Automobilis turi ir kitų trūkumų, tai tiesiog abejoju ar man tikrai apsimokės taisyti šitą defektą, nes įtariu, kad jis yra nemažas.
Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4350
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Gal visgi pradedam nuo diagnostikos . Zvakes,maf,lemda
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs alfagta

kokie kiti trukumai ? panašu kad reiks kapitalke variklio daryt
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 182
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Su tuo drebejimu man panašiai buvo. Bet pas mane jis drebedavo ant laisvų apsukų, jei važiuodavau tai dingdavo visas drebejimas ir trauka buvo normali kaip ir visada, ir kuro kvapas buvo tik ant laisvų. Priežastis buvo 0 kompresijos 3-čiame cilindre. Sutvarkymui užteko pritrinti vožtuvus. Tai sakyčiau pradžiai pamatuok kompresija per visus cilindrus. Aišku čia nėra garantijos kad ir tau taip pat kaip man, bet šiokia tokia pradžia. O ir kompresija matuodamas galesi įvertinti žvakių būklę, ir pamatysi kurios užpiltos tepalu. Voztuvu dangtelio tarpinė čia standartinė bėda, nusiteik jas keisti dažnokai, nebent stebuklingai pavyks gauti tokia kurį laikys. Man nepavykdavo ir realiai po savaitės ar kelių vėl žvakėse tepalas :D

Sent from my G8141 using Tapatalk


Neprisijungęs 156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
kokie kiti trukumai ? panašu kad reiks kapitalke variklio daryt

Kiti trūkumai: varva tepalas keliais lašiukais kai ilgiau pastovi (to tvarkymui vien reikia nuėminėti pavarų dėžę, kas sąlyginai nemažai kainuoja), reikia keisti variklio dirželį, toliau seka važiuokliniai trūkumai kaip guolis, stabiliziatoriaus įvorė, traukė, yra ir dar bet tas dar čia jau įtakos nedaro.

Žodžiu, pakeitus žvakes su tarpine situacija pagerėjo nežymiai. Atrodo atsirado šiek tiek daugiau traukos, dingo benzino kvapai iš po kapoto srities. Matyt servise pratrynė klaidą ir užgesino variklio lemputę, pastaroji nedegė (dabar jau vėl užsidegė, nes buvau atjungęs maf), bet uždrožiant apie 4k apsukų pradėdavo vėl mirksėti ir užgęsdavo. Kai mašina stovi yra tas "klegesys", bet jis gerokai mažesnis, realiai dabar net ne klegesys, o toks tiesiog atrodo netolygus variklio darbas protarpiais ar kažkas panašaus. Kai mašina stovi vietoj ant laisvų, dreba pats variklis ir dalykai aplink jį, nors apsukos stabilios ir nešokinėja. Servise (serviso nusimanymo kompetencijos neužtikrinu) sakė, kad pajungus kompą matosi, jog kažkuris vienas cilindras negauna kibirkšties ar kažko panašaus ir toliau buvo pasiūlyta keisti babiną su, laidų komplektu (kaip supratau - uždegimo laidų komplektu). Vėlgi, suma gautųsi sąlyginai nemenkoka ir nėra garantijų, kad viskas susitvarkys, tai dar pagalvosiu ar kažką daryti, nes mašina turi ir kitų gan nemenkokų defektų. Jeigu kas persiskaitysit temą ir turėsit savų idėjų ar versijų, būtinai parašykit.
Dar, gal netyčia kas nors Vilniuje kažkiek nusimanantis turėtumėt valandėlę ir galėtumėt normaliai pajungt kompą prie mašinos ir man parodyt kokias klaidas meta, kaip dirba cilindrai ir panašiai (žinoma ne už ačiū).

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 182
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Nesakė kuris cilindras negauna kibirkšties? Nes galėtum babina patikrinti sukeičiant vietomis su kitu cilindru, atitinkamai jei pereitu klaidą į kitą cilindrą, radai kaltininką.

Sent from my G8141 using Tapatalk


Neprisijungęs techno

Tai jei kompas rodys kuriam cilindre misfire, tada kame cia bedos - pas mane gal 10 zvaklaidziu su viskuo metosi :) ir suma tikrai ne kosmine ;)
Galiu kompa isidet, privaziuotum ir pasijungtume.
AR 156 2.0 T.S. 114 kW NERO (LPG) - nuo 2017-07 jau tik 1.8 T.S. 103 kW (LPG)

AR 147 1.9 JTD 88 kW NERO