Autorius Tema: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai  (Skaityta 4691 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2019-07-23 12:05 »
Spyruokles cia beda 159 ,auto sunkus tai parudija ir luzta. Paprastai dar galima po nupirkt. Ti jau didesne beda
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs kasparukas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2019-07-23 14:23 »
Ir man kilo mintis, kad svoris savo darbą padaro.
Tai prie to pačio, kažkaip pirmą kartą teko susidurti su spyruoklės lūžimu. Iki serviso man netoli, 2 kilometrai žvirkeliu. Auto šonas nusėdęs kaip reikalas. Kaip suprantu dabar ant amortiko ji stovi? Lėtai važiuodamas daugiau bėdos neprisidarysiu ar tralą kviestis geriau?
« Paskutinį kartą keitė: 2019-07-23 14:26 sukūrė kasparukas »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2019-07-23 21:17 »
Man kai luzus buvo tai vos mates. Bet pora km gal ir galima vaziuot jei kokia spyruokles dalis nesusmigs i padanga.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs KLIFF

Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2019-07-24 07:30 »
Ziurek, jei nieko nesiekia vaziuok. Siaip daug zmoniu pravazineja dar ilgokai su luzusiom spyruoklem ir kartais tik po kurio laiko servise pasako, kad spyruokle luzus, cia aisku, ne variantas ir ne priezastis vazinetis, bet jei nieko nesiekia ir kelias pakenciamas, palengva servisa pasieksi.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs rieger

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2019-10-02 10:44 »
Pasidalinsiu ir aš savo bėdom  :-\

Vakar važiuojant pajaučiau, kad prasidėjo regeneracija (padidėjo kuro sąnaudos, pasikeitė variklio darbas ir kvapas atsirado) ir sustojus prie šviesoforo, matau, iš po kapoto eina dūmai ir į saloną, kadangi stovėjau pakankamai judrioje sankryžoje, pavažiavau kelis kilometrus sustojau aikštelėj, atsidariau kapotą, dūmų šaltinio nepastebėjau. Gal kas susidūrėte su panašia situacija ir kas čia galėjo atsitikti?

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 1.9 110kw: Priverstinė regeneracija ir DPF klausimai
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2019-10-02 13:25 »
Kai vyksta regeneracija, duslintuvas įkaista iki 500+ laipsnių, natūralu, kad pradeda svilti aplink variklį apibėgę skysčiai, tepalai, antifryzas ir pan, plius visokia drėgmė iš įvairių kampelių po kapotų garuoja. Aš regeneracijos metu stengiuosi turėti gesintuvą po ranka, na dėl visa ko :))
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu