Blevyzgos apie bet ką > Alfa garažas

Garaze dar viena Alfa, dar viena 156, dar vienas TS.

(1/3) > >>

KLIFF:
Metai laiko jau ekspoltuoju. Metai laiko! O cia dar nesuradau laiko per tuo metus parodyti.
Garaze dar viena 156, dar vienas TS, dar vienas 1.8, tik si kart FL, si kart SW.
Kas dar...Registracija 2006. Rida, be apsukimo- 159000km. Spalva juoda.
Kaip ir kodel issirinkau dar viena 156 ir dar viena TS? Rinkausi tarp 156 ir 166, galop lyg ir nusprendziau, kad 166 per mazai praktiskumo, taip pat ir 156 pasiula didesne, o varikliu pasirinkimas analogiskas ir 166 su 2TS nekazkoks pasirinkimas is likusiu prisiminumu. Buvo ir 2.4 variantai priimtini, bet tuo metu, visi JTD buvo kaip trukumas, nes tu dienu politine situacija JTD ateities klausimai buvo visiskai absoluciai crazy nesuprantami, o galimi sprendimai visiskai neprognozuojami. Taip liko esminiai kriterijai: 1. SW, 2.Benzinas.
Toliau istorija paprasta, dar viena normalia AR isgelbejau nuo ankstyvo preso metalo lauze. O placiau, ex savininke pavede generatorius. Ir tada viskas dar paprasciau, servise paaiskeja, kad dar ir priekinis traversas ant ribos. Ir cia paprasta matematika: naujas generatorius 700eur, traversas (toliau is akies) naujas koks 1k eur + remontas dar apie 1keur, o masina verta gal 3-4k eur. Masina atsirado skelbime uz pradzioje standartine kaina. Issaugojau skelbima ir laukiau nuolaidu. Viena vakara sulaukes to momento, kai gaunu apie 50% nuolaida, parasiau pardavejui ir ryte gaunu atsakyma, kad jis jau spejo prieky per nakti nupjauti, tad jei noriu, galiu pasiimti viska, kas liko. Apart pacio priekio, nes prieki, kaip veliau issiaiskinau sumane kambaryje ant sienos kabinti. Beje, ir masina buvo ne jo, o jo zmonos. Tai gal ir kitos priezastys prie tokio idomaus sprendimo prisidejo. Taigi, del tokiu noru ir sprendimu, kaina krenta dar 50%. Atsiuncia foto, ziuriu, kaip ir viskas normaliai atrodo, vaziuoju apziureti. Skrodimas atliktas labai graziai, nieko nepazeidziant (skerdikas stalius), lyg su mintim, kad kazkas ja dar sutvarkys. Apziuriu silpnasias vietas, grindys sveikos ir dar su antikoroziniu! Permetu detaliu skelbimus, kaip tik randu visa prieki nuo donoro, sudarau visus sandorius ir darbai prasideda nuo priekio surinkimo. Tai, kas gavosi- nuotraukose.

KLIFF:
O kai pasiemiau buvo tokia :D

KLIFF:
Apie 6-8 valandos darbo, kuriu begeyje buvo pakeista ir radiatorius, termostatas su ausinimo skysciu ir dar kelios smulkmenos.
Ir gavosi, kas gavosi. Keliams vel tinkama 156.

KLIFF:
Staigmena buvo del traverso, niekada tai nebuvo problematiska viena nei vienoje AR, o sitoj visas supuves. Bet traversas neproblema, pakeista i gera, svarbu dugnas ir slenksciai tvirti.
Veliau einamieji reikalai, pakeista dirzas, priekiniai stabdziu diskai, dabar laikas galiniams. Visa kita buvo tvarkoje. Antra karta nustebina vaziuokle, kaip ir turetoj 147 tvarkyta neaisku kada, bet labai, labai seniai, bet viskas savo vietose, nei vienos svirties neprireike keisti. Ir dar kazkas sako, kad 156 priekine vaziuokle silpna :D

ainis:
oho traversas tai tikrai baisiai atrodo  :o bet, visa kita tai tikrai graziai atrodo :)

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

Eiti į pilną versiją