Autorius Tema: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)  (Skaityta 1160 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7977
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2019-03-27 11:36 »
https://www.autobravamotors.lt/fiat-professional/servisas/#

Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2019-04-14 09:36 »
Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.


Aciu uz info. As tau atrasiau, jeigu matei.


Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2019-05-15 23:11 »
Si savaitgali Giulia buvo isbandyta prima karta ziede. Bendras ispudis neblogas, bet masina tam kol kas yra mazai pritaikyta.
Pagrindine problema - stabdziai ir greiciausiai stabdziu skystis. Gan ryskiai jautesi, kaip po kiekvieno rato stabdziai "minkstejo" ir prarado griebima. Siaip to stabdziu griebimo nera ypatingai ryskaus ir gatvese. Kadangi jauciau, jog stabdziams reikia ausinimo, tai mazdaug 4-5 ratus per heat'a tik atlikau.
Vaziuokle yra tokia, jog imanoma palaikyti auksta tempa ir keisti krypti S posukyje arba dveju daliu posukiuose, bet automobilis tabaluoja ir pasitikejimo labai neprideda. :) Bet cia situo atszvilgiu turbut mazai tokiu auto yra, kurie padoriai atlaikytu ir yra skirti gatvemis vazineti. Amortizatorius reiks keisti (spyruokliu trumpinimas nepades!).
Variklis, turbut vienintelis kuris kol kas tikrai "pakankamas" mano lygiui ir dar uzteks bent jau vienam sezonui. Tuo tarpu deze su trumpom pavarom (manual mode) ziede tikrai nesublizgejo. Be to labai daznai permesdavau bent jau viena pavara per zema, nei reikedavo prisistabdzius. Na neprates gal su tom padalom stresuotoj aplinkoj kol kas ... :)

Dabar kas gerai bent jau mano atzvilgiu, tai Q4 (awd). Jau posukio 2/3 iveikus galima drasiai spausti i dugna ir graziai nesa lauk be jokiu slydymu. Cia aisku Traction Control irgi gerokai padeda. Ir principas deja yra, kaip pas Audi... stabilizuojama stabdziu pagalba... kas aiksu irgi nepagerino stabdziu optimalaus darbo temperaturos islaikyma...  ::) Bet padeda pasijusti greitam :)

Kartu su manim buvo keli BMW (M2, M240i ir 120i) ir Audi RS3. Mano laikas buvo tik geresnis nei BMW120i... Bet turbut cia nieko keisto... :)

Nuotraukoje zemiau, ausinami varikliai tarp heat'u
« Paskutinį kartą keitė: 2019-05-15 23:13 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2019-05-15 23:18 »
Dabar ieskoma uzsakyti geresnius stabdzius.

Pirmas kandidatas Carbotech XP8, antras Pagid RS29 (ar RSL29 kaip dabar jie vadinasi). Diskus arba Tarox arba Zimmermann, bet keisiu tik tada, kai suvalgysiu originalius.

Kita modifikacija butu KW V1 coiloveriai, bet! pasirodo Q4 jie netinka. RWD jie yra, bet Q4 ne. Gal kas zinot, kodel jie netinka? Kitokia vaziuokles pakaba?