Blevyzgos apie bet ką > Alfa garažas

metine ataskaita Giulietta TBI 2010

(1/9) > >>

kawliox:
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio :)


Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).






ainis:
Del tu galiniu zibintu tai galeciau drasiai sakyti, kad tau nusilankste laidai kur bagazines ta jungtis :)

O siaip smagu, kad kazkas jau dalinasi ispudziai ir tokiais automobiliais :)

Sraigamobilis:

--- Citata iš: kawliox  2018-02-14 09:40 ---Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.

Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).

--- Baigti citatą ---

Tam saraše tik smulkmenos, šiaip automobilis labai patikimas ir patvarus. Neveikiantys galiniai LED kogero tipinė bėda, kaip minėjo, nusilanksto laidai ties bagažinės dangčio jungtimi, valytuvai taip pat mėgsta gyventi savo gyvenimą (mano atveju galinis veikdavo priklausomai nuo nuotaikos) numerio apšvietimo ir halogenų lemputės, akumuliatorius - čia eilinės eksploatacinės problemos kaip ir visiems auto. Keičiant garsiakalbius ir dedant NEoriginalius, reikalingos šiokios tokios modifikacijos (adapteriai garsiakalbių tvirtinimui)

brumbrum:
Man labai patiko ta dalis kur apie lemputes, lyg čia gedimai? Čia eksploatacinės medžiagos kolega ;)

PiPPas:
Viskas, kas liečia bagažinės dangčio elektroniką yra surišta su laidais, kurie nusilanksto dėl per kieto izoliacinio šarvo. Per 1,5 metų eksploatacijos jau du kartus teko tas vietas remontuoti po 2-3 laidus vienu kartu.

Kas liečia valytuvus - pas mane tas pats. Papurškus ne visada sureaguoja daviklis. Nesuku smegenų ir pajudinu pirštu svirtelę - nemanau, kad tai problema.

Automobilio garso izoliacija yra prastesnė nei kitų modelių, tai tiesa - bet man asmeniškai tai netrukdo. Tačiau žinau variantų, kai tai buvo dirbtuvėse koreguojama papildomai dedant izoliacinių medžiagų. 8)

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

Eiti į pilną versiją