Autorius Tema: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai  (Skaityta 4754 kartus)

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5701
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2018-01-11 21:07 »
Visų 10W60 tame tarpe ir Shell, Valvoline pour point yra mažas vien dėl jų klampumo. O jų žiemai ir pats nesirinkčiau. Bet vasarą į track day, ar šiaip mėgstant agresyviau pamaigyt gazą - geresnių tepalų kaip 10W60 nežinau. O TS'ui jie labai tiko, ne kartą išbandyta. Nesu fizikas ar chemikas, labatorinių tyrimų nedariau, bet iš fakto tai, variklis dirbdavo tyliai, gražiai, telepų sąnaudų praktiškai 0. 
Omg pour point, dėl klampumo nu Ok, you made My day aš tau galiu parodyti 10w60 kurio pour point geresnis nei kokio LM 5w30
https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/10W60_MO_PROD_INFO.pdf
Vs
http://s7d9.scene7.com/is/content/GenuinePartsCompany/683041pdf?$PDF$
O apie visokius HTHS, low SAPS, mid SAPS išvis patylėsiu
10w60 tepalai yra visiškai netinkami kasdieniam ne high performance auto, ypač kuris dar ir eksploatuojamas žiema
Imi gerus 5w30/40 ir važiuoji spakainas.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-11 21:19 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs TBi

Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2018-01-11 23:40 »
Omg pour point, dėl klampumo nu Ok, you made My day aš tau galiu parodyti 10w60 kurio pour point geresnis nei kokio LM 5w30
https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/10W60_MO_PROD_INFO.pdf
Vs
http://s7d9.scene7.com/is/content/GenuinePartsCompany/683041pdf?$PDF$
O apie visokius HTHS, low SAPS, mid SAPS išvis patylėsiu
10w60 tepalai yra visiškai netinkami kasdieniam ne high performance auto, ypač kuris dar ir eksploatuojamas žiema
Imi gerus 5w30/40 ir važiuoji spakainas.

Bent bandęs 10W60 tepalų seriją? Matyt, kad ne. Taip, jie yra klampūs, automatiškai prie didelio šalčio stingsta greičiau nei skysti tepalai pvz 5w40/30. Žiūrėjai specifikacijas ne tik LM ar RD, bet ir daugiau gamintojų iš 10W60 serijos? Matei koks jų pour point? Matyt, kad ne. Daugelio jų 10W60 tas tavo pour point nesiekia daugiau kaip -40, pvz. Shell 10W60 -39, Castrol Edge -39.  Ir jau tokie irgi blogi tepalai pagal tave išeina  :) Ne esmė, kad tokių temparatūrų Lietuva nemato nuo 1960 metų ir jau tikrai nematys. Ir manau ne atskirus tepalų gamintojus lyginti tema šita skirta. Atskirų gamintojų specifikacijos ties vienu ar kitu kriterijum yra skirtingos, vieni geresni vienu aspektu, kiti - kitu.
Visų 10W60 tiesiog jų tokia specifika, atlaikyt dideles temperatūras, kur įprasti 5W40 nebetenka savo tepimo ir pradeda degt. O žinoma, jei mašina naudojama tik 4 km ryte į darbą ir iš darbo ramiu tempu nuvažiuot, tokių tepalų geriau nesirinkt, nes ne tam jie skirti.
Nežinau ir kur pats ištraukei, kad kas nors juos rekomenduoja žiemą naudot, dar kartą siūlyčiau temą nuo pradžių perskaityt. O prie to paties, turiu pažįstamų, kurie naudoja tokius tepalus ištisus metus konkrečiai BMW benzininiams motorams ir jokių problemų neturi, o važinėjama tikrai ne pensininko režimu.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-12 00:18 sukūrė TBi »
Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5701
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2018-01-12 07:00 »
O tu žinai iš ko tepalai gaminami? Pvz Shell bazė yra iš dujų, castrolio iš hidrokrakingo ir abu nėra tikroji sintetika, va kur esmė, kad rašo full synthetic, o realiai bullshit :) kam man bandyti 10w60 jei aš niekada nepasieksiu tokių ekstremalių temperatūrų, kaip pats sakai nėra pas mus žiemų, tai nėra pas mus ir vasarų su +50... jei aušinimo sistema veikia normaliai, tai geri tikri sintetiniai 5w30/40 su geru priedų paketu, o ne low SAPS bus geriau visais atvejais ;) turbūt apie tokį rodiklį kaip flash point pamiršai? Tai va LM 10w60 flash point 240c, o va koks eneos Sustina 5w30 238c, tai kaip čia išeina, kad reicinginiai dega prie tų pačių beveik temperatūrų, ką? :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2018-01-12 12:30 »
Nu ok, nauja tema apie tepalus uzgime. Tai kokie tie geri 5W40 butu, pora rekomendaciju gal galima, su konkrecia "reklama"? Tiesiog reikia tepalu! :D
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-12 18:16 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2018-01-12 13:10 »
Nu ok, nauja tema apie tepalus uzgimo. Tai kokie tie geri 5W40 butu, pora rekomendaciju gal galima, su konkrecia "reklama"? Tiesiog reikia tepalu! :D

Į TBI tris metus pyliau Valvoline Synpower, keitimas kas 10k. Autofficinoj tada tokius pilstė, gal ir dabar dar pilsto...
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5701
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2018-01-12 13:16 »
Nu ok, nauja tema apie tepalus uzgimo. Tai kokie tie geri 5W40 butu, pora rekomendaciju gal galima, su konkrecia "reklama"? Tiesiog reikia tepalu! :D
Aš naudoju eneos Sustina ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs TBi

Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2018-01-12 15:40 »
O tu žinai iš ko tepalai gaminami? Pvz Shell bazė yra iš dujų, castrolio iš hidrokrakingo ir abu nėra tikroji sintetika, va kur esmė, kad rašo full synthetic, o realiai bullshit :) kam man bandyti 10w60 jei aš niekada nepasieksiu tokių ekstremalių temperatūrų, kaip pats sakai nėra pas mus žiemų, tai nėra pas mus ir vasarų su +50... jei aušinimo sistema veikia normaliai, tai geri tikri sintetiniai 5w30/40 su geru priedų paketu, o ne low SAPS bus geriau visais atvejais ;) turbūt apie tokį rodiklį kaip flash point pamiršai? Tai va LM 10w60 flash point 240c, o va koks eneos Sustina 5w30 238c, tai kaip čia išeina, kad reicinginiai dega prie tų pačių beveik temperatūrų, ką? :)
Bent jau aš pats į pour point temperatūros kriterijų mažiausiai kreipiu dėmesį, žiūriu į viscosity indeksą prie 100c, nes nenoriu pažeist variklio ant aukštų temperatūrų variklio viduje nuo aukštų sūkių, kai skystas tepalas bus panašus į vandenį, kadangi nesu pensinio vairavimo stiliaus propoguotojas. Būčiau toks - drąsiai imčiau 5w40. Žemiau lentelė su tepalo klampumo indeksu kintant temperatūrai.



Kritinė riba prie darbinės temperatūros tepalo yra 10 cSt (mm2/sek.), ką parodo lentelė. Kai tepalo tirštumas prie 100c yra mažesnis 10 cSt sakyčiau tampa panašus nebe į tepalą, o į vandenį be jokios apsauginės plevelės tarp judančio variklio dalių, tai apie kokią apsaugą tada galima šnekėti? Kadangi tema ne apie atskirų brandų +/-, o 10W60 naudą, tai sąžininga lygint vieną gamintoją. Just 4fun pasitinkau Motul tepalus 10W60 ir 5W40 palyginimui. 10W60 klampa prie 100c yra 23.5 mm²/s, 5W40 jau tik 14.2 mm²/s, dar palyginimui Eneos 5W40 - 14,83 mm2/s. Prikabinu žemiau, kad būtų aišku.

O kodėl 10W60 ir 5W30 flash point'as kaip kurių gamintojų mažai skiriasi, čia jau jų reik klaust. Bet patikrintas faktas yra tas, kad smarkiau pavažinėjus 5W40 sudegs daugiau nei 10W60 ir ne variklio tvarkingume esmė yra. Senieji TS, JTS jau patys iš savęs yra linkę padeginti tepalo, kaip ir naujieji VAG'o FSI, TFSI. Supilk į tokį 5W30 ir smarkiau pavažinėk kokią savaitę, tada tikrinkim tepalo lygį. Supilam jau 10W60 pavažinėjam taip pat, o tepalo sąnaudos bus ženkliai mažesnės + kiek įmanoma labiau apsaugotas variklis prie didelių apkrovų (win/win situacija).
Aišku čia tą ką išvardinau labiau liečia tuos, kas mėgsta daugiau paspaust, o paprastam auto naudojimui puikiai tiks ir 5W40 ar 30 ir šitoj vietoj nebėra ką diskutuoti.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-12 15:49 sukūrė TBi »
Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Prisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5701
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2018-01-12 15:42 »
Didini klampumą kai ir taip jau tepaliniai kanalai apsineša ir praeinamumas sumažėjęs? Hmm nu Ok geriau tegul per vožtuvų gumeles ar tepalinius žiedus degina, nei su nepakankamu tepimu
Kaip reikia važiuoti, kad pasiekti variklio temperatūras tokias aš daugiau nei 100c nepasiekiau agresyviu režimu, nebent aušinimas netvarkingas, man su audi S6 net nepavyko per 110c perlipti “drožiant” iki negaliu, bet tik apsukas sumažinau ir iškart norma o siūlyti drožtukams 2.0ts ar 2.2jts 10w60, na ką aš žinau būtų turba, dar dar. Ir tai siūlyčiau geriau 5w50.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-12 15:57 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs TBi

Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2018-01-12 15:48 »
Pasirinkau per daug neieškojęs, Sustinos gal jau ir kiti skaičiai būtų.
Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 318
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2018-01-12 18:27 »
Didini klampumą kai ir taip jau tepaliniai kanalai apsineša ir praeinamumas sumažėjęs? Hmm nu Ok geriau tegul per vožtuvų gumeles ar tepalinius žiedus degina, nei su nepakankamu tepimu
Kaip reikia važiuoti, kad pasiekti variklio temperatūras tokias aš daugiau nei 100c nepasiekiau agresyviu režimu, nebent aušinimas netvarkingas, man su audi S6 net nepavyko per 110c perlipti “drožiant” iki negaliu, bet tik apsukas sumažinau ir iškart norma o siūlyti drožtukams 2.0ts ar 2.2jts 10w60, na ką aš žinau būtų turba, dar dar. Ir tai siūlyčiau geriau 5w50.

Pala pala. Tikrini tepalo savybęs tikrindamas aušininimo skysčio temperatūrą radiatoriuje? :D :D   :du:

Antras skaičius po W parodo tirštumą prie TEPALO darbinės temperatūros (apie 100C). Nieko drožti nereikia, variklis savaime įkais iki tiek.

O žiemą skirtumas tarp 10W60 bei 10W40 tas kad su 10W60 reikia ilgiau pašildyti variklį kol gali drąsiai sukti iki redline. Pačiam užvedimui varikliui esant šaltam jokio skirtumo nes tirštumas prie žemų temperatūrų vienodas (pirmas skaičius).

PS. Kokios nuomonės apie Castrol FST 10W60 vs Valvoline 10W60?
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-12 18:32 sukūrė Dominykas.info »