Autorius Tema: Dom's GTV  (Skaityta 60403 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2017-12-30 22:00 »
Dėl motoro dar kas nebuvo paminėta - po swap'o prasivažiavau linksmai o paskui pamačiau kad varva tepalas. Nuvariau atgal į Autofficiną - pasirodo sugebėjo riebokšlį ne ta puse įdėt.  :D Nieko, sutvarkė, perdėjom viskas ok.

Paskui pravažiavus maždaug 1k km hardcore motoras suvalgė praktiškai visą Shell Racing tepalą. ant ščiupo nieko nebuvo likę.

O bet tačiau dasipilus tepalo ir pravažiavus dar beveik 500km (ne retai 6k+ rpm) jo praktiškai nesumažėjo. 
Tai va, priežasčių nežinau, vyrai sako po riebokšlio perstatymo tepalo dapylė, bet žinom visi kaip būna...

Faktas toks kad pirmą supilimą suvalgė kibirais (arba išbėgo per riebokšlį didelė dalis), o dabar tepalo praktiškai nebevalgo. ;) na tai arba išbėgo, arba "prasidirbo"  ir nustojo valgyt (?) arba TS'ai taip jau baisiai nemėgsta Shell Racing kuom sunku būt patikėti. Turiu omeny - apie 3l tepalo 1000km vien dėl to kad jis nepatinka motorui? O dapilus kito - nebevalgo jau? Come on...  :D
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2017-12-30 23:01 »
Dėl motoro dar kas nebuvo paminėta - po swap'o prasivažiavau linksmai o paskui pamačiau kad varva tepalas. Nuvariau atgal į Autofficiną - pasirodo sugebėjo riebokšlį ne ta puse įdėt.  :D Nieko, sutvarkė, perdėjom viskas ok.

Paskui pravažiavus maždaug 1k km hardcore motoras suvalgė praktiškai visą Shell Racing tepalą. ant ščiupo nieko nebuvo likę.

O bet tačiau dasipilus tepalo ir pravažiavus dar beveik 500km (ne retai 6k+ rpm) jo praktiškai nesumažėjo. 
Tai va, priežasčių nežinau, vyrai sako po riebokšlio perstatymo tepalo dapylė, bet žinom visi kaip būna...

Faktas toks kad pirmą supilimą suvalgė kibirais (arba išbėgo per riebokšlį didelė dalis), o dabar tepalo praktiškai nebevalgo. ;) na tai arba išbėgo, arba "prasidirbo"  ir nustojo valgyt (?) arba TS'ai taip jau baisiai nemėgsta Shell Racing kuom sunku būt patikėti. Turiu omeny - apie 3l tepalo 1000km vien dėl to kad jis nepatinka motorui? O dapilus kito - nebevalgo jau? Come on...  :D
Tu turbut nepatikesi bet alfa nemegsta jai neskirto tepalo

Išsiųsta naudojantis LG-H815 Tapatalk 4 Lt

AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2017-12-31 07:14 »
Cirkas,kitaip nepavadinsi....
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2017-12-31 12:42 »
Tai jei suvalgė, tai skanus buvo, t.y., mėgsta :D o Šiaip, bus per skystas, tai ir suvalgo per žiedus.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #124 Įrašytas: 2017-12-31 15:38 »
Man kai Zazas kapitalkę TS'ui 156'os kažkada darė, po to klausė kaip važinėsiu. Sakė, jei kelsiu dažnai iki redline, tada geriau pilti 10w60, bet stebėt lygį ir dažniau keitimo intervalus daryt, o jei ramiau važinėsiu, tai per akis užteks ir 5w40 kokybiško ne Maximinio tepalo. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #125 Įrašytas: 2017-12-31 16:45 »
Man kai Zazas kapitalkę TS'ui 156'os kažkada darė, po to klausė kaip važinėsiu. Sakė, jei kelsiu dažnai iki redline, tada geriau pilti 10w60, bet stebėt lygį ir dažniau keitimo intervalus daryt, o jei ramiau važinėsiu, tai per akis užteks ir 5w40 kokybiško ne Maximinio tepalo. 8)

Tepalas ir tada ir dabar 10w60.  ;)

Skirtumas tik tas kad buvo Shell Racing, o dabar Valvoline (vienintelis 10W60 kokį Autofficinoj turėjo) bei maždaug tiek pat dapilta pirktinio Castrol Edge 10W60.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #126 Įrašytas: 2018-03-15 20:58 »
Anyway, dėl galinių ratu išvirtimo update. Paskutiniu metu Alfa stovėjo garaže, bet šiandien pagaliau spacerius uždsidėjau (15mm) bendro vaizdo susidarymui prieš keičiant galines spyruokles (į Eibach -20mm). Guess what, galinis išvirtimas ant smūgio atsistojo į savo vietą (tiesiai).  :D
Didžiulis skirtumas tarp to kas buvo anksčiau kai plika akimi ryškiai matėsi galinių ratų išvirtimas. 
O ir bendras vaizdas su plačiau stovinčiais ratais - I'm digging it.  8)
Nereikės nei specialių reguliuojamų varžtų montuot nei dar kažko.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #127 Įrašytas: 2018-03-15 21:21 »
Kiek išvirtę laipsnių?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #128 Įrašytas: 2018-03-15 21:26 »
Prieš uždedant spacerius buvo virš 1.00 negative camber ir vizualiai ryškiai matėsi. Dabar kiek tikrai nepasakysiu nes iš garažo su ja neišvažiuosiu dar bent kokias 3 sąvaites, bet neabejoju kad gamintojo standartus dabar atitinka, vizualiai - dead straight, t.y. netgi mažiau camber nei priekiniai ratai kurių pamatuotas labai nedidelis išvirtimas.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs grease

Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #129 Įrašytas: 2018-03-16 09:37 »
Dominykai,

na nežinau, aš gal ir nesu ypač didis specialistas, bet leidžiu sau manyti, kad šiek tiek nutuokiu pakabų konstrukcijose ir priežasties/pasekmės ryšiuose darant kažkokius pakeitimus pakabose.
Jei trumpai, rastafkės NEGALI pakeisti ir NEPAKEIČIA ratų išvirtimo.

Ką rastafkės pakeičia:
scrub radius (čia labiau vairuojamiems ratams),
roll center,
effective unsprung weight,
ratų varžtų apkrovą,
guolio apkrovą,
kitus dalykus..

Bet ne ratų išvirtimą.

Internetais naudotis moki, akivaizdu. Šitą dalyką gali susigooglinti.

Tai gal neklaidinam žmonių..