Autorius Tema: Dom's GTV  (Skaityta 60023 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Dom's GTV
« Atsakymas #80 Įrašytas: 2017-12-07 07:43 »
Domai, joks remapas atmosferikui nedaromas be 98 benzino tai jei važiuoji su 95 ir wowini, tikrai ne deltos čipsai pas tave pavažiuok tada su busso, tai suprasi, kad TS’as tik akustinė apgaulė
GTV yra sunkus auto ir 156 TS’as žymiai geriau važiuoja už GTV, tad tikrai su kokiu auto prieš tai važiavai?
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #81 Įrašytas: 2017-12-07 08:36 »
Domai, joks remapas atmosferikui nedaromas be 98 benzino tai jei važiuoji su 95 ir wowini, tikrai ne deltos čipsai pas tave pavažiuok tada su busso, tai suprasi, kad TS’as tik akustinė apgaulė
GTV yra sunkus auto ir 156 TS’as žymiai geriau važiuoja už GTV, tad tikrai su kokiu auto prieš tai važiavai?
Let's agree to disagree.  :)
Kiek man yra žinoma remappai daromi nebūtinai tik 98. Na o pakeltą ribotuvą tai nors ir su atskiestu pajusi.  :D
Dėl TS'o pritarčiau TBi. Anksčiau teko važinėti su 147 2.0TS CF3, na tai šita GTV (CF2 su possibly čipuotu CF1 ECU) jaučiasi daug gyvesnė - būtent prie žemesnių apsukų. Vien katalizatoriaus nebuvimas nemanau kad tiek daug sudarytų. Ir ta 147 tikrai jau nebuvo nujota. Na bet negali visko žinot..  ;)
Tiesa naujas variatorius kažką gal sudaro dar, bet kem septintoj neplerpė dar.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-07 08:44 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #82 Įrašytas: 2017-12-07 08:53 »
Let's agree to disagree.  :)
Kiek man yra žinoma remappai daromi nebūtinai tik 98. Na o pakeltą ribotuvą tai nors ir su atskiestu pajusi.  :D
Dėl TS'o pritarčiau TBi. Anksčiau teko važinėti su 147 2.0TS CF3, na tai šita GTV (CF2 su possibly čipuotu CF1 ECU) jaučiasi daug gyvesnė - būtent prie žemesnių apsukų. Vien katalizatoriaus nebuvimas nemanau kad tiek daug sudarytų. Ir ta 147 tikrai jau nebuvo nujota. Na bet negali visko žinot..  ;)
Tiesa naujas variatorius kažką gal sudaro dar, bet kem septintoj neplerpė dar.
Na sunkiai gaudaisi varikliuose ir jų modifikacijos CF3 yra užsmaugtas EURO standartų ir CF2 geriau važiuoja, ta pati istorija su busso, P3 modelis lėčiau važiuoja už P2. Plius reikia įvertinti variklio būklę, na nebent važiavai su nauja 147.
Padaryk testą per kiek 100 imi ir bus aišku ar palendi po gamintojo skaičiais, filmavimas netinka, reikia GPS rodmenų, torquepro jei androidas turį tokią funkciją ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #83 Įrašytas: 2017-12-07 09:10 »
Kažkaip skaitau ir stebiuosi... Ypač dėl nukelto ribotuvo. Labai idomu kas pas tave ten per 2.0 TS stovi, kad jis taip lengvai sukasi ir traukia dar prie nukelto ribotuvo. Jei gerai pamenu, tai tie T.S. motorai turi tokį durną įprotį nuo žemų apsukų vangokai suktis, o jau kai pakeli 2500+ rpm - prasideda visas smagumas, bet jis tesiasi tikrai ne iki redline'o. Nevažiavau su V6 turbo Alfos varikliu, bet tikiu, kad jausmas būtų labai panašus dėl traukos, tik turbūt šypsena burnoj žymiai platesnė.
Nieko prieš neturiu, tvarkyk, daryk, gal tikrai pas tave tas motoras yra one of a kind toks super-duper, gal placebas labai veikia, bet iš asmeninės patirties su 156 2.0 T.S. motoru, kuris irgi buvo labai gyvas (po kapitalinio), truputį kelia šypseną skaitant, kad čia "much power, such wow".
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #84 Įrašytas: 2017-12-07 13:10 »
Kiekvienas vertina iš savo patirties. Pravažiavęs su 10 tokių pat auto gali lygint su kitom 10. Dažniausiai didžioji dalis automobilių yra netvarkingi ir nevažiuoja taip, kaip turėtų, savininkams net nenutuokiant apie tai. Juk ne visi yra mechanikai, o per laiką gali atsitikti daug kas, dėl ko mašina praranda savo galią, pradedant nuo aplink variklį esančių komponentų, baigiant variklio viduriais. Mano asmeninė patirtis sako, kad tvarkingo TS užtenka mieste, bet tai tikrai ne tas variklis, kuris teiktų milijoną emocijų.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #85 Įrašytas: 2017-12-07 13:12 »
Ne tuos remapus perkat. AG pakelti atmosferikui, jau yra vienas toks salyginai naujas ir tikrai veikiantis "remapas". +10-20% galingumo, mazesnes kuro sanaudos, o ir pats kuras uz puse kainos. Kas gi tai? Tai V kartos LPG iranga, geriau, nei placebiniai cipai  :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #86 Įrašytas: 2017-12-07 13:24 »
Kiekvienam savo, svarbu kad džiaugsmą teiktų vairuojant.  :masina:
Čia kaip su viskuo, ką naudoji(vairuoji) už tą ir stosi. Gaila tik kad čia jau vienas iš nedaugelio prižiūrimų TS’ų savininkų aš belikęs šitam forume.  :D Reikės kada susėst prie alaus pašnekėt per meet.  8)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #87 Įrašytas: 2017-12-07 13:38 »
brumbrum, CF3 naujausias, atitinkamai CF2 ir CF1 buvo statomi prieš tai. Visų jų galia ir gamintojo nurodomi įsibegėjimai labai labai minimaliai skyrėsi, CF2 galingiausias (+~5kw) lyginant su silpniausiais. 156 (2000 galas +) irgi jau ėjo CF3. Smaugti niekas ten per daug nieko nesmaugė dar ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-07 13:40 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #88 Įrašytas: 2017-12-07 13:44 »
brumbrum, CF3 naujausias, atitinkamai CF2 ir CF1 buvo statomi prieš tai. Visų jų galia ir gamintojo nurodomi įsibegėjimai labai labai minimaliai skyrėsi, CF2 galingiausias (+~5kw) lyginant su silpniausiais. 156 (2000 galas +) irgi jau ėjo CF3. Smaugti niekas ten per daug nieko nesmaugė dar ;)
Patykėk 5kw yra daug ;) plius kai kamštis duslintuve tai dar ir “kvepuoja” auto kitaip :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #89 Įrašytas: 2017-12-07 16:22 »
Domai, o pagal ką nutarei, kad autodeltos... ne squadra, novitec, darkastentuomužsiiminėja, koks nors SuperECUŠtangencirkulČipRemap GmbH?  :D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V