Autorius Tema: AR 166  (Skaityta 33615 kartus)

Neprisijungęs fatallity

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 166
« Įrašytas: 2017-09-19 21:23 »
 Liepos mėn pas mane atsirado 166. Rinkausi tarp Jaguar X-type ir 166, bet kažkaip 166 krito labiau į akis.
Paimta iš Kauno, dabar gyvena Vilniuje.
FL 2.4JTD 20v at. Nuotraukų vis dar neprisiverčiu padaryt, nes arba tingisi po plovyklos, or baisi ir reikia plovyklos :)
Kolkas džiugina, tik reikia dar daug smulkmenų ir netik patvarkyt, kad džiugintų labiau.

Padaryta :
Pakeista išmetimo kolektoriaus tarpinė - klaida ir dūmingumas;
Pakeistas ICS - apšvietimas buvo blankus, kaip ir visoms;
Uždėta variklio apsauga;
Pakeistas galinis logotipas - visas nusitrynęs buvo;
Pakeistas pavarų dėžės saugiklis - perdegė pačiu geriausiu metu, 300km nuo namų, pavaros nesijunginėja :) ;
Pakeisti tepalai ir filtrai - salono filtras :

Išvalytas drenažas - bloga patirtis su prieš tai turėtomis mašinomis;
Pakeista priekinė apatinė svirtis;
Pakeisti 2 galiniai plaukiojantys sailentblokai;
Atliktas pilnas suvedimas;
Pakeistos abi xeon lemputės;
Užmautos naujos žieminės gumos;
Pakeisti valytuvai;
Pakeistos susidėvėjusios salono dalys - ortakių dangteliai, langų valdymo panelės;
Pakeistas keleivio veidrodėlis;
Pakeista vairuotojo durelių guma;
Pakeistas numerio rėmelis;
Sutvarkyta "pravodkė" gale, nešvietė normaliai stopai ir reverse lempos;
Sutvarkytas bako dangtelio laikilis;
Pakeistas akumuliatorius;
Nupirkti R17 ratlankiai;
Pakeistas paskirstymo diržas ir aušinimo skysčio siurblys;
Pakeistas termostatas;
Pakeista pavarų dėžės alyva;
Pakeista generatoriaus sankaba;
EGR aklinimas ir programinis išjungimas;
Pakeista oro srauto matuoklė;
Nupirktos naujos vasarinės gumos;
Sutvarkytas keleivio veidrodėlis;
Pakeisti valyvų mechanizmai;
Padarytas antikorozinis;
Pakeista priekinė spyruoklė;
Pakeistos stabdžių kaladėlės;
Pakeista šarnyro guma;
Pakeistas dešinės pusės posparnis;
Įdėtas loudlinkas;
Pakeistas dešinės pusės pusašio išorinis šarnyras;
Išlygintos duobutės kėbule;
Poliravimas;
Cheminis;
Priekinių viršutinių įvorių keitimas;
Priekines dešinės pusės apatinės svirties keitimas;
Galinių plaukiojančių įvorių keitimas;
Rankinio stabdžio keitimas;
Galinė kairės pusės rato guolio keitimas;
Suvedimas;
Juostinio diržo ir įtempiklio keitimas su diržu;
Galinių stabdžiu trinkelių keitimas;
Galinių stabdžių supporto taisymas;
Pakeistas priekinis posparnis d.p.;
Variklio apsaugos keitimas;
Galinės ašies apatinės svirties sailenbloko keitimas k.p.;
Galinės ašies apatinės svirties sailenbloko keitimas d.p.;
Priekinės ašies apatinės svirties sailenbloko keitimas (galas) k.p.;
Priekinės ašies apatinės svirties keitimas d.p.;
Ratų geometrijos reguliavimas.

Porą trejetos dienų prireikė, kol su cd-changer susidraugavome pilnai, nes nenorėjo grot cd-r :)

Klausimas dėl žemumo - nesuprantu, ar apsauga netokia (nuo 10v, nors ir autofficinoje minėjo, kad tokios pat apsaugos ėjo), ar ji ir turi būti tokia žema, kad net smagiau Ateities gatve važiuojant braukiasi dugnas, apie kokį žvyrkelį net nėra kalbos, ratai R16 205/55.

Dabar pagrindinis galvos skausmas artėjanti žiema, tai turiu dilema. Noriu esamus ratlankius apauti žieminėmis gumomis, bet lyg kažkas galinėje važiuoklėje džiržgia. Tai ar verta auti žieminius batus ir po kiek laiko tvarkyt važiuoklę, ar pirma pasitikrtrinti ir persirinkti važiuoklę, tada apauti žiemines gumas ir padaryti ratų suvedimą?


« Paskutinį kartą keitė: 2021-11-18 15:31 sukūrė fatallity »

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 166
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2017-09-20 09:29 »
Gali būti, kad kažkiek žeminta, šiaip standartas nėra labai žemas ir nekliūna už kiekvieno nelygumo. Dažniausiai problema būna nuo karščio išsigaubusi variklio apsauga, ji ir liečiasi su žeme, bet jeigu dėjai naują, tai neturėtų.
Dėl važiuoklės - vienareikšmiškai, pirmiau susitvarkyk problemas, pasidaryk suvedimą, tada montuokis ratus. 166-os pakaba, ypač galinė, gan bjaurus reikalas. Nedidelis neapsižiūrėjimas, ir gal suvaryti padangas.
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs fatallity

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2017-09-22 19:43 »
Kiek pasidomejau, tai clearance 14cm turėtų būt, bet pas mane tai smarkiai žemesnis.
Kiek skaičiau, tai daugumai padeda važiuoklės sutvarkymas, nes tada "pakyla". Reikės paprašyt autofficinos vyriokų, kad užmestų akį kaip ten kas.

Neprisijungęs alfagta

Ats: AR 166
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2017-09-22 21:29 »
jo padės spiruokliu pakeitimas i standartines
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs fatallity

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2017-10-06 20:46 »
 Kaip išsprendėte cupholderio problemą mašinoje? :) Manau, kad ne man vieninteliam jo trūksta. Mieste prasilenkdamas su viena 166 mačiau, kad pas jį kažkaip prikabintas cupholderis, bet nespėjau nužiūrėt iki galo :)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2017-10-07 23:11 »
Kaip išsprendėte cupholderio problemą mašinoje? :) Manau, kad ne man vieninteliam jo trūksta. Mieste prasilenkdamas su viena 166 mačiau, kad pas jį kažkaip prikabintas cupholderis, bet nespėjau nužiūrėt iki galo :)


Į saviškę 916 bandysiu tokį tvirtint:
http://www.ebay.com/itm/222205017637

Iš nuotraukų sprendžiant idealus variantas - nenaudojamas praktiškai neužėma vietos, negadina vaizdo salone ir nieko neužstoja.

Tik aišku varžtų į panelę jau tikrai nesuksiu kaip jie čia siūlo, planas galinę jo dalį padengt su rimta dviguba lipnia juosta (ploto kaip ir turėtų užtekti - gerai priklijavus manau poto ir norėdamas gerokai pavargsi kol atplėši) ir tvirtint keleivio pusėj prie centrinės konsolės šalia radijos.  :)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs fatallity

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2017-10-10 20:02 »


Į saviškę 916 bandysiu tokį tvirtint:
http://www.ebay.com/itm/222205017637

Iš nuotraukų sprendžiant idealus variantas - nenaudojamas praktiškai neužėma vietos, negadina vaizdo salone ir nieko neužstoja.

Tik aišku varžtų į panelę jau tikrai nesuksiu kaip jie čia siūlo, planas galinę jo dalį padengt su rimta dviguba lipnia juosta (ploto kaip ir turėtų užtekti - gerai priklijavus manau poto ir norėdamas gerokai pavargsi kol atplėši) ir tvirtint keleivio pusėj prie centrinės konsolės šalia radijos.  :)

Gal ir nebloga idėja, tikriausiai reiks pasinaudoti.
O daugiau niekas nesusidūrė su tokia problema, ar AR164/166/156/GTV vairuotojai nenaudoja skysčių mašinose?

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: AR 166
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2017-10-11 10:38 »
as labai retai, tai jei naudoju, tai gtv gale turi tokia daiktadeze kur tip top isideda puodukas :D tai sociai pakanka :D per metus gal pora kartu pasinaudoju :D
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 166
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2017-10-11 20:55 »
Mates tokiu pas 159, realiai sulankscius ir nebutinai sulankscius, atrodo, kaip orginalus. zinoma, jei atsius graziai pagaminta. 159-oj juos dazniausiai prisuka panales apacioje, jau beveik koju aukstyje, jei kojoms netrugdo / vaiznejama be keleivio, labai puiku viskas ir vaizdo negadina. O ir atsukus tose vietose nelabai skyles krenta i akis, aisku, kam ji atsukineti, jei jau uzdejai.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs fatallity

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2017-10-23 20:33 »
Sutvarkyta važiuoklė:
pakeista priekinė apatinė svirtis;
pakeisti 2 galiniai plaukiojantys sailentblokai.

Patikrino, variklio apsauga pritvirtina gerai, spyruoklės ir viskas Ok.  Mašina kaip ir nepakilo, tai toliau "pilvą žeme velku" :)

Po važiuoklės sutvarkymo iškilo bėda, kad visas mašinos galas pradėjo "plaukioti", ypač pagavus, kad ir mažiausią duobę.
Šiandieną buvau vėl servise, visą važiuoklę išpurtė, bet nieko blogo kaip ir nerado. Ryt važiuoju į Savanorių Melgą
atlikti suvedimą, tikiuosi padės.