Autorius Tema: ENEOS 1006 km Palanga 2017  (Skaityta 14558 kartus)

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Įrašytas: 2017-07-24 21:26 »
jau 2 paros praejo, bet tarsi nieko ir nebuvo, jokiu kalbu forume, jokiu sveikinimu. ar cia tipo vel nepasiseke, geda net sneket?  :D Kad busso geriausias tarp trilitriaku ir taip aisku, bet kai kazkas primena tokiame renginyje, tai labai malonu, ACIU!
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-26 08:59 sukūrė Masas »

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2017-07-25 07:34 »
jau 2 paros praejo, bet tarsi nieko ir nebuvo, jokiu kalbu forume, jokiu sveikinimu. ar cia tipo vel nepasiseke, geda net sneket?  :D Kad busso geriausias tarp trilitriaku ir taip aisku, bet kai kazkas primena tokiame renginyje, tai labai malonu, ACIU!

Pagrinde sveikinimai facebooke ėjo, bet aišku jų perdaug niekada nebus :du: Labai nudžiugino toks GT pasirodymas, ypač turint omenyje, kad nemažai dalyvių taip ir nebaigė lenktynių. Rezultatai kalba patys už save, taip ir toliau !!! :masina:
P.S. Gal kiek nuvylė transliacija, tiek per TV, tiek online internetu. Komentatoriai pagrinde akcentavo pirmas vietas užimančius ekipažus, ną max pirmą dešimtuką, kitoms komandoms tikrai per mažai skirta dėmesio...
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-26 08:59 sukūrė Masas »
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs moonshine

Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2017-07-25 09:35 »
Nu tai sveikinkit, sveikinkit kas dar nepasveikinot :D Atsipūs lenktynininkai tai gal tradiciškai parašys kokią apžvalgą.  ;) 
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-26 08:59 sukūrė Masas »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2016
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2017-07-25 14:17 »
Pagrinde sveikinimai facebooke ėjo, bet aišku jų perdaug niekada nebus :du: Labai nudžiugino toks GT pasirodymas, ypač turint omenyje, kad nemažai dalyvių taip ir nebaigė lenktynių. Rezultatai kalba patys už save, taip ir toliau !!! :masina:
P.S. Gal kiek nuvylė transliacija, tiek per TV, tiek online internetu. Komentatoriai pagrinde akcentavo pirmas vietas užimančius ekipažus, ną max pirmą dešimtuką, kitoms komandoms tikrai per mažai skirta dėmesio...

Nieko nuostabaus. Kai viskas sukasi tik apie prekinius ženklus, tai taip ir gaunasi, kad niekam neįdomūs kiti, kurie yra už top 10. Aš žiūrėjau visas lenktynes per TV3play ir apie GT buvo gal tik kokie 3 pakalbėjimai ilgesni, bei keli ilgesni parodymai. Viename pakalbėjime kažką normaliai nusišnekėjo, tik nepamenu dabar tiksliai ką - reiktų pažiūrėt vėl, kad prisimint.

O kas liečia komandą, tai pagaliau pirmą kartą taip stabiliai ir greitai važiavo be gedimų ar kažkokių staigmenų 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Masas

Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2017-07-26 08:53 »
Mus taip pat labai džiugina rezultatas.

Aš ne mechanikas, tai toje sferoje galiu prirašyti vejų.

Nuo pat savaitgalio pradžios pagrindinis lenktynių tikslas - jokio remonto. Na ir kuo aukštesnė vieta savo klasėje.
Neįpusėjus kvalifikacijai nusisuko trumpasis pusašis (?). Šitas dar niekad nebuvo nusisukęs. Atrodė, kaip sukirmyjusio baravyko kotas. Nusprendėm, kad nuo senatvės. Įdėjom kitą ir laikydami čiūrikus išlekėm į lenktynes.

Dėl ne visai vykusios kvalifikacijos starto rikiuotėje stovėjom netoli nuo pit'sų. Berods 31 vieta. Viskas OK, kvalifikacija dar ne viskas, aplenksim. Svarbu be remontų.
Startavo Marius. Viskas OK. Kokį pusvalandį. Kuomet pradeda šnekėt apie kažkokius garsus iš pakabos Kretingos posūkyje. Fuck it. Trukdo važiuot? Ne. Lekiam toliau. Ne remontuot susirinkom.
Per vairuotojų pasikeitimą pasitikrinam kas ten per garsai iš pakabos. Randam atsiveržusį amortizatoriaus varžtą. Sugaišta minutė ar dvi ir lekiam toliau.
Pradedam orientuotis rikiuotėje. Panašu, kad jei viskas OK šviečia antra vieta klasėje. Pavyti pirmoje vietoje esančią Autoverslo Audi praktiškai be šansu. Trasoje greitesni. Dažniausiai negenda. Vistik 17(?) metų su ta pačia Audi. Reikia fortūnos, o jiems nefortūnos.
Įpusėjus lenktynėms žiūrim, kad niekur Audi nuo mūsų nepabėga. Vistik visų keturių vairuotojų vienodai geras tempas, greitesnis automobilio aptarnavimas, greitesni vairuotojų pasikeitimai, greitesnis kuro užpylimas bei geresnė taktika veikia.
Profilaktiškai Žaibelis įvažiuoja į galinį ratą. Vairas šiek tiek kreivas, bet visa kita lyg ir OK. Nestojam.
Likus +- 2.5h iki lenktynių pabaigos už vairo sėdant Almiui matome, kad su stabdžiais nekažką. Kaladžių liko kokie 3-4 mm. Audi netoli. Nieks nieko keist nenori. Įkalbu Almi taupyt stabdžius kiek įmanoma lift&coast'inant. Skaičiuojam, kad prarandant sekunde-dvi rate lyg ir apsimoka.
Lieka gera valanda (viskas priklauso nuo lyderių tempo) iki lenktynių pabaigos.
Sėda Paulius už vairo. Pradeda puliuot ryšys. Aš girdžiu, mane - sunkiai.
Po Audi sustojimo (gal kuro pylimo) mes priekyje gal kokių 20 sekundžių. Paulius mina. Bandau šaukt, kad stabdžių beveik nebėra. Dėja, ryšio irgi nebėra.
Audi keisti vairuotojų nebereikia. Mums panašu, kad gali trūkti kokių 2-3 min. Lyderiai sumažino tempą, nes artimiausi konkurentai išsidaužė, sugedo ir pan. Mums tas ne į nauda. Trasoje dar kaip nors apsiginsim, bet vairuotojų keitimas atima bet kokius šansus.
Ir tada apsireiškia Fortūnatas (čia fortūnos dievas). Pagaliau ne mums žaibelį į galinį ratą ar nusuka pusašį. Šįkart Audi vos važiuoja. Stoja pit'uose. Paulius nespėja pamatyt. Remontas. Keičia stabdžių kalades. Tuo tarpu Paulius be ryšio, mina dugnais. Priimam sprendimą, kad bus paprasčiau pakeisti vairuotoją, negu Pauliui ant lentos išaiškinti pastarųjų minučių įvykius. Juolab, kad panašu vistiek reiks anksčiau ar veliau keist.
Už vairo sėda Marius. Taktiką žino - ramiai, saugiai, taupant stabdžius, kuro turim ant snarglių. Kuro pylėjai jei ką pasiruošę.
 
Finišas. 1 vieta savo klasėje. 15 Overall. Geriausias rezultatas Palangoje su GT.  :star:

Ačiū visiems padėjusiems, prisidėjusiems ir palaikiusiems!
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-26 12:10 sukūrė Masas »
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2017-07-26 09:23 »
Mus taip pat labai džiugina rezultatas.

Aš ne mechanikas, tai toje sferoje galiu prirašyti vejų.

Nuo pat savaitgalio pradžios pagrindinis lenktynių tikslas - jokio remonto. Na ir kuo aukštesnė vieta savo klasėje.
Neįpusėjus kvalifikacijai nusisuko trumpasis pusašis (?). Šitas dar niekad nebuvo nusisukęs. Atrodė, kaip sukirmyjusio baravyko kotas. Nusprendėm, kad nuo senatvės. Įdėjom kitą ir laikydami čiūrikus išlekėm į lenktynes.

Dėl ne visai vykusios kvalifikacijos starto rikiuotėje stovėjom netoli nuo pit'sų. Berods 31 vieta. Viskas OK, kvalifikacija dar ne viskas, aplenksim. Svarbu be remontų.
Startavo Marius. Viskas OK. Kokį pusvalandį. Kuomet pradeda šnekėt apie kažkokius garsus iš pakabos Kretingos posūkyje. Fuck it. Trukdo važiuot? Ne. Lekiam toliau. Ne remontuot susirinkom.
Per vairuotojų pasikeitimą pasitikrinam kas ten per garsai iš pakabos. Randam atsiveržusį amortizatoriaus varžtą. Sugaišta minutė ar dvi ir lekiam toliau.
Pradedam orientuotis rikiuotėje. Panašu, kad jei viskas OK šviečia antra vieta klasėje. Pavyti pirmoje vietoje esančią Autoverslo Audi praktiškai be šansu. Trasoje greitesni. Dažniausiai negenda. Vistik 17(?) metų su ta pačia Audi. Reikia fortūnos, o jiems nefortūnos.
Įpusėjus lenktynėms žiūrim, kad niekur Audi nuo mūsų nepabėga. Vistik visų keturių vairuotojų vienodai geras tempas, greitesnis automobilio aptarnavimas, greitesni vairuotojų pasikeitimai, greitesnis kuro užpylimas bei geresnė taktika veikia.
Profilaktiškai Žaibelis įvažiuoja į galinį ratą. Vairas šiek tiek kreivas, bet visa kita lyg ir OK. Nestojam.
Likus +- 2.5h iki lenktynių pabaigos už vairo sėdant Almiui matome, kad su stabdžiais nekažką. Kaladžių liko kokie 3-4 mm. Audi netoli. Nieks nieko keist nenori. Įkalbu Almi taupyt stabdžius kiek įmanoma lift&coast'inant. Skaičiuojam, kad prarandant sekunde-dvi rate lyg ir apsimoka.
Lieka gera valanda (viskas priklauso nuo lyderių tempo) iki lenktynių pabaigos.
Sėda Paulius už vairo. Pradeda puliuot ryšys. Aš girdžiu, mane - sunkiai.
Po Audi sustojimo (gal kuro pylimo) mes priekyje gal kokių 20 sekundžių. Paulius mina. Bandau šaukt, kad stabdžių beveik nebėra. Dėja, ryšio irgi nebėra.
Audi keisti vairuotojų nebereikia. Mums panašu, kad gali trūkti kokių 2-3 min. Lyderiai sumažino tempą, nes artimiausi konkurentai išsidaužė, sugedo ir pan. Mums tas ne į nauda. Trasoje dar kaip nors apsiginsim, bet vairuotojų keitimas atima bet kokius šansus.
Ir tada apsireiškia Fortūnatas (čia fortūnos dievas). Pagaliau ne mums žaibelį į galinį ratą ar nusuka pusašį. Šį kart Audi vos važiuoja. Stoja pit'uose. Paulius nespėja pamatyt. Remontas. Keičia stabdžių kalades. Tuo tarpu Paulius be ryšio, mina dugnais. Priimam sprendimą, kad bus paprasčiau pakeisti vairuotoją, negu Pauliui ant lentos išaiškinti pastarųjų minučių įvykius. Juolab, kad panašu vistiek reiks anksčiau ar veliau keist.
Už vairo sėda Marius. Taktiką žino - ramiai, saugiai, taupant stabdžius, kuro turim ant snarglių. Kuro pylėjai jei ką pasiruošę.
 
Finišas. 1 vieta savo klasėje. 15 Overall. Geriausias rezultatas Palangoje su GT.  :star:

Ačiū visiems padėjusiems, prisidėjusiems ir palaikiusiems!

Tai vat kodėl paskutinėse valandose ten toks geras tempas buvo - Paulius be ryšio mynė :D :D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2017-07-26 10:24 »
Masas, buvo įdomu paskaityti - liuks !
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs moonshine

Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2017-07-26 13:30 »
Masas - o tamsta apsigimęs apžvalgininkas, kur tu buvai visą tą laiką?  :alaus:
Yra įvairios stabdymo technikos, o žaibelis, panašu, patentuos dar vieną, savo firminę - stabdymas ratu: prisiveji ant posūkio auto, pageidautina Alfa Romeo, ir susistabdai pildamas jai į galinį ratą. Tauposi stabdžiai. Demoralizuojasi priešininkai. O jūs - lift&coast, lift&coast...  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2018-08-06 12:34 »
liudna buvo siemet nematyti "savu", kokios priezastys?

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: ENEOS 1006 km Palanga 2017
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2018-08-13 00:52 »
liudna buvo siemet nematyti "savu", kokios priezastys?

Ko gero $$$ priežastys, nors svetimų pinigų neskaičiuoju  :) Vienok, ten jau ir taip N metų važiuoja pinigai, ne įdėtas darbas ir širdys. Šiemet net nežinau kas laimėjo, lyg tais vėl Beetle
« Paskutinį kartą keitė: 2018-08-17 00:48 sukūrė TBi »