Autorius Tema: Alfa Romeo GT | Juodas  (Skaityta 17369 kartus)

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Alfa Romeo GT | Juodas
« Įrašytas: 2017-06-24 19:58 »
Atidarau garažą.

Sausa info:

Alfa Romeo GT
Variklis: 1910 JTD 16V 150HP/110KW
Komplektacija: Distinctive
Spalva: Nero Metallico
Pirmosios registracijos data ir vieta: 2004 09 29, Italija
Registracijos Lietuvoje data: 2017 04 19
Rida: 195.408*

Istorija.

Mano pirmoji pažintis su Alfa Romeo prasidėjo 2012 metais, kai sėdau prie 147 (1.6 TS; 2001) modelio vairo. Iki jos esu vairavęs vokietį, prancūzą, japoną, bet, bendrai imant, auto-patirtis yra gan kukli. Kaip ir daugelis kitų Alfa Romeo modelių, 147 pirmiausiai dėmesį patraukė dėl savo išskirtinio dizaino. Tiesa sakant ir dabar vis dar nustembu - tiems dizaino sprendimams jau per 15 metų, bet, pavyzdžiui, interjeras yra toks, kad į kitas auto net nesinori lipti, nepriklausomai kas kokio amžiaus. Man akivaizdu, Walter de Silvai jau tada pavyko sutverti tai, kas neturi galiojimo laiko.
147-oj yra dar vienas svarbus dalykas, kurį supratau tik vėliau, tai - vairavimo malonumas. Nelengva malonumų reikalus suguldyti į raides, tad pažymėsiu tik tiek, kad 147 yra maloniausiai valdomas automobilis, kokį tik buvau vairavęs. Žinoma, ši boružė geriausiai atsiskleidžia mieste (kam ji ir buvo sutverta), tačiau esu ją patikrinęs ir kitokiam formate - ilgose kelionėse, Austrijos kalnuose ir pan.
Apskritai, pirmoji Alfa pakeitė mano požiūrį į automobilius: atsirado šiek tiek daugiau sureikšminimo ir supratimo kas yra transporto priemonė, o kas yra automobilis.

Kaip tai susiję su Alfa Romeo GT.

Atsiradus antro automobilio poreikiui, po 147 man tapo aišku, jog renkuosi iš vieno varianto - GT - nes joje norėjau rasti viską, ką radau 147, tik su dar trupučiu priedo: daugiau galios, daugiau bagažinės ir visa tai kupė kėbule. Atrodo suprantama, žinant tai, kad GT yra tos pačios mamos (platformos) vaikas. Beveik dvynukai. Ir štai, GT jau vairuoju kiek daugiau nei du mėnesiai ir į klausimą, ar mano lūkesčiai realizavosi, galiu atsakyti: neeevisai, tik iš dalies.
Pirmiausiai, kaip dabar suprantu, taip ir negalėjo būti, nes GT ir 147 yra su visiškai skirtingais varikliais, o man, iki tol vairavusiam tik benzininius, dyzelinio motoro pasirinkimas jau iš esmės buvo šis tas naujo. Šitam pokyčiui save buvau nuteikęs, paruošęs psichologiškai ir žinojau, jog nebus tai pat. Dabar, jau kiek apsipratau ir prie vibracijų 1-2 bėgyje (ypač šalto variklio), ir prie motoro garso. O kaip visa kita? Yra dar keletas dalykų, kurie pastebimai kitokie, nei 147, tik kol kas dar nesu tikras, ar tai prastos techninės būklės pasekmė, ar tai GT (JTD) savybė. Pavyzdžiui, priekinės dalies amortizacija: ji lėta, ne tokia aštri ir sportiška kaip mažosios 147. Ne, nėra taip, kad siūbuotų kaip laivas, tačiau pokytis akivaizdus. Tai pat kitaip yra su greičio dėže, kai pavaras įsprausti nėra taip jau paprasta ir natūralu kaip 147.

GT ieškojau daugiau kaip pusmetį. Tame laikotarpyje nusižiūrėtus variantus du kartus nupirko iš po nosies, todėl pamatęs šią – sprendimą priėmiau greitai. Automobilis nėra techniškai tvarkingas, kai ką mačiau pirkimo metu, o kai ką sužinojau vėliau. Žinomi šie netobulumai:

- Neveikė atbulinės eigos žibintas ir parktronikai  [sutvarkyta]
- Nedegė gabaritinės šviesos  [sutvarkyta]
- Purkštukas apsitaškęs  [sutvarkyta]
- Variklio viršutinė pagalvė / "kaulas"- suplyšus guma [sutvarkyta]
- Vairuotojo sėdynės pakėlimo mechanizmas veikia nekorektiškai
- Korozija ties slenksčiu, priekinių ratų zonoje [sutvarkyta]
- Tepalas oro sistemoje, tepalų nuotėkis ties apatinėmis žarnomis
- Kiti smulkesni: priekinio žibinto dangtelis priklijuotas; salone atsiklijavęs stogo apmušalas; išblukę AR ženkliukai [pakeista]
 
« Paskutinį kartą keitė: 2019-07-30 23:55 sukūrė Juodas »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2017-06-24 19:59 »
Pirminių darbų sąrašas:

- Paskirstymo diržo komplektas [pakeista]
- Tepalai, tepalo filtras [pakeista]
- Oro filtras  [pakeista]
- Salono filtras  [pakeista]
- Kuro filtras [?]

Foto:
1_Purkštuko bėda
2_Variklio viršutinė pagalvė / laikantysis rėmas (kaip tiksliai šitas daiktas vadinasi?) Kaip suprantu, kiaurymė guminėje dalyje nėra ok.
3-4-5_Bekeičiant oro filtrą, patogumo sumetimais numoviau apatinę intercooler'io žarną. Iš žarnos nukapsėjo tepalai, intercooler'yje pribėgę tepalo. Visas šitas man nepasirodė kaip gera naujiena. Gal kas nors galėtumėt apšviesti, kodėl čia taip yra ir kas gresia? Beje, nemaniau, jog oro filtro pakeitimo procedūra gali būti tokia sudėtinga..
« Paskutinį kartą keitė: 2018-08-23 20:13 sukūrė Juodas »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Masas

Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2017-06-24 21:55 »
Nice. Pirmena mano gyvenimo istoriją. Pradėjau nuo 147 1.6 benzo. Perėjau prie 1.9 Dyzelio. Tik modelio taip ir nepakeičiau :)

Kalbant apie vibraciją 1-2 bėgiu, tai prie jos ir nereikia priprasti - jos neturi būti. Smagratis? Sankaba?
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2017-06-24 22:54 »
Tos vibracijos žemesniuose sūkiuose, gal labiau 1 bėgyje. Man panašu tiesiog į dyzelinio variklio niuansus, ypatybę. Nežinau. Kita vertus, man sunku vertinti, kai neturiu su kuo ir kaip palyginti.

Dar dėl garso: aukštesniuose bėgiuose ir sūkiuose, tai net nepasakyčiau, jog dyzeliuką gainioju - visai smagus garsas. Patiko. O persėdus atgal į 147, atrodo, jog 1.6 twinsparkas išsijungia, nesigirdi motoro.
Aišku, kitas reikalas dėl galios - dabar man jau atrodo, jog 1.6 visai netraukia :)
« Paskutinį kartą keitė: 2017-06-24 22:58 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs daewon

Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2017-06-25 12:05 »
Kaip ir kalbėjom - keisk žarnas! 1. Nematysi apsitepalavimo 2. Pagerės važevimo savybės

Tepalas jei neklystu atbėga iš alsuoklio. Tiksliai žinau jog pas mane jis taip pat renkasi prieš/po turbinos bet per tepalų keitimo intervalą - 10k km, nenukrenta nuo max ribos. Todėl manau jog tai nereikšmingas kiekis ir "normalu" mašinai kuri nugyvenus jau 250+k, o turbina pakeista į naują prieš 50k.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2017-06-25 12:35 »
Sveikinimai su pirkiniu! O del tu dvieju problemu, tai ju neturetu buti ir pas JTD. Berods, tau pasakojau, del tu vibraciju pajudant is vietos. Zozdizu, nesuskaiciuosiu kiek JTD teko pavarineti, bet kei visaks tvarkoje, tai vibraciju/purtymu, pajudant yra lygiai 0! Del pavaru jungimosi, taip pat kazkas netvarkoje.
JTD yra ir privalumu ir minusu, tai is trukumu man didziausias tas psichologinis diskomfortas, kai sportiskas coupe skleidzia belaruso garsa, jei su psichologija sioj vietoj viskas tvarkoj, tai ir trukumo nebera. Aprat didesnio svorio priekyje. O is privalumu, manau, jau spejai pastebeti, kad sis variklis zymiai dinamiskesnis, nei JTD, kas priduoda zavesio ir solidumo sportiskam coupe, ir uz tai padekokime turbinai :D Ai, nemaziau malonu taps ir tai, kad nebereikes laikytis rezimo, reguliariai atidarineti kapota ir tikrinti tepalo lygi, bei ji nuolat papildyti :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2017-07-02 23:58 »
Kaip ir kalbėjom - keisk žarnas! 1. Nematysi apsitepalavimo 2. Pagerės važevimo savybės

Tepalas jei neklystu atbėga iš alsuoklio. Tiksliai žinau jog pas mane jis taip pat renkasi prieš/po turbinos bet per tepalų keitimo intervalą - 10k km, nenukrenta nuo max ribos. Todėl manau jog tai nereikšmingas kiekis ir "normalu" mašinai kuri nugyvenus jau 250+k, o turbina pakeista į naują prieš 50k.

Na, jei interkūleryje subėgęs tepalas sakai yra ok, tai ok. Tikėtna, jog jis ten per ilgą laiką prikapsėjo. Tepalo lygio pokyčio nerodo - stabilu lyg.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-17 23:56 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2017-07-03 00:16 »
Sveikinimai su pirkiniu! O del tu dvieju problemu, tai ju neturetu buti ir pas JTD. Berods, tau pasakojau, del tu vibraciju pajudant is vietos. Zozdizu, nesuskaiciuosiu kiek JTD teko pavarineti, bet kei visaks tvarkoje, tai vibraciju/purtymu, pajudant yra lygiai 0! Del pavaru jungimosi, taip pat kazkas netvarkoje.
JTD yra ir privalumu ir minusu, tai is trukumu man didziausias tas psichologinis diskomfortas, kai sportiskas coupe skleidzia belaruso garsa, jei su psichologija sioj vietoj viskas tvarkoj, tai ir trukumo nebera. Aprat didesnio svorio priekyje. O is privalumu, manau, jau spejai pastebeti, kad sis variklis zymiai dinamiskesnis, nei JTD, kas priduoda zavesio ir solidumo sportiskam coupe, ir uz tai padekokime turbinai :D Ai, nemaziau malonu taps ir tai, kad nebereikes laikytis rezimo, reguliariai atidarineti kapota ir tikrinti tepalo lygi, bei ji nuolat papildyti :)

Ačiū!
Man atrodo, jog man tiesiog reikia įsėsti į kitą tvarkingą GT, pasivažinėti ir tada bus aišku, kur ten kokios vibracijos turi būti, o kur ne. Tas pats ir dėl pavarų tikslumo, ir priekinės dalies amortizacijos.
Nei JTD? Turbūt turėjai omenyje TS. Jo, dėl galios tai čia pokytis akivaizdus. Ryšium su tuo dabar ir vairavimo stilius šiek tiek pasikeitė :) Beje, nežinau ar čia dėl to, kad jau apsipratau, bet man dabar kartais atrodo, jog turbina tinginiauja. Vieną kartą aiškiai juntama, kitą kartą - nelabai.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-07-03 00:18 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2017-07-03 00:21 »
Dar nespėjau sutvarkyti senų galų, o jau turim naujų..
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2017-07-03 09:27 »
Dar nespėjau sutvarkyti senų galų, o jau turim naujų..
Iki žiemos gali palaukti šitas :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta