Panašu, kad 159 bando mano kantrybę. Galbūt kažkam kils genialių minčių...
Situacija tokia. Nepatiko purkštukų darbas, buvo išimti ir nuvežti patikrinti į auturą. Purkštukai geri, viskas normos ribose. Autura spėjo, kad dėl dvigubų tarpinių (buvusio savininko išmislas) dirbo netolygiai ir kompas rodė korekcijas iki 4.
Susidėjau atgal su naujom tarpinėm, dirba gražiau, bet korekcijos vis dar virš normos. Ir... Dingo trauka. Teisingiau trauka gal ir liko, bet atsirado nemenkas turbo lagas.
Kaip ir problema nėra tragiška, diagnostika nieko doro nerodė. Praminta keli tūkst. km.
Iki vakar. Prieš pastatant mašiną pasigirdo garsus taksėjimas, kartais dingsta, priklauso nuo korekcijų. Jei korekcijos pasiekia 5, atsiranda garsas. Kaip ir laikas būtų daryti kompresijos matavimą? Heh, gerai būtų... Alfa sugalvojo m9 sriegį ir jokie universalūs koplektai tokio antgalio neturi. Zazas priimt gali tik ketvirtadienį, tad tikrint pradėjau pats. Spėjimas, kad kažkuris vožtuvas neatsidaro. Sukeičiu vietom didžiausią korekciją darančius purkštukus vietom. Ir korekcijos lieka tame pačiame cilindre.
Imam lauk galvos dangtelį, tikrinam rocker arm'sus. O ten - staigmena. Visi idealūs. Ties čia pasibaigė logiški spėjimai...
Trumpai apie mašiną. 95%, kad buvo keistas motoras į donorą, kuris pravažiavęs keliasdešimt tūkst km. Būklė variklio galvos velenėlių tai patvirtina.
Mašina programuota pas normalius alfistus užsienyje, iki šiol problemų nebuvo, vedėsi ir prie -25 lengvai.
DPF nėra, EGR išprogramuotas ir blokuotas, kolektoriaus sklendės išprogramuotos ir išoperuotos.
Dūmų visiškai nėra, vedasi gerai, tepalo nedingsta nė kiek, nekaista ir nepučia šlangų.
Idėjos?