Na ką, baigėsi ilgasis 5 dienų savaitgalis, kaip žadėjau parašysiu čia savo atradimus.
Dėja, taip ir neturiu tikro ats.
Naudojau MultiScan programėlę pažiūrėti kie ecu nori oro ir kiek mato, kad gauna, kad pamatyčiau ar sensorius veikia. Rodė stovinčioje mašinoje ~2000 rpm iki 600 mg/i. Ištraukus sensoriu visiškai, rodė panašiai, tik mašina perėjo į "taupymo" rėžymą, nes ecu niekada neprašė daugiau oro nei 600mg/i
Ištraukiau sensorių pažiūrėti, kažokių bėdų akimi nemačiau, iškyrus, kad kontaktai kurie laikė patį termorezistoriu buvo parūdyje, nežinau ar jie tokie buvo dar iki mano purškimo stabdžių valyklio.
Tada pirštu atsargiai su spirituota servetele pavaliau patį termorezistorių, surudyjūsių kontaktų nepasiekiau. Servetelė buvo švar, tad kažkokių purvinų apnašų nebuvo. Įdėjau atgal sensorių - ir pradėjo veikti. Mašinoje dar iki manęs jau kažkas kažką darė su oro srauto matuoklės laidais, nes visi užklijuoti lipenka, spėju gali būti, kad patys laidai ten blogai kontaktavo todėl sujudinus kai dėjau atgal-pradėjo veikti.
Tad kolkas manau, kad stabdžių valyklis negadina srauto matuoklių (bent jau tas iš Norfos pirktas
), nes draugo panos mašinoje kolkas veikia ok, maniškė irgi.
Testavau 50km važiuojant į vilnių - matuoklė rodydavo visada daugiau (~12% - 25%) nei reikia oro. apart žinoma kai spaudi gazą, nes ecu pirma rodo kiek reikią oro ir tik turbina po kiek laiko sugeba tiek jo paimti, ir maximumus ecu maximumas yra 1200mg/i, matuoklė max rodė 1144mg/i.
Tiem kuriems yra sugadinę matuokles, galbūt sugadino ne pats skystis, o jėga purkimo kuri sulaužė termorezistorių, nes kiek mačiau ten vos laikosi, kontaktai kaip mažos žniplės laiko termorezistoriaus "kojeles".