ne GTV, bet r18 225/40 ir coil'ai droppinti iki max važiuoja minkščiau tiek už standartinę, tiek už žemintą GT win-win-win
Nežinau kaip pas kažką ten kito, bet karteriu bružinti asfaltą joks čia WIN-WON-WAN
Cia jau nuo vazevimo gebejimu priklauso, jei uz vairo miegi, tai nei standartinis aukstis nepadeda, matai kaip verkia, jog karteri su dzipu pramuse
Mane tai tokie važiuotojai juokina kai velkasi per banguotą kelią arba prie gulinčio policininko sustoja ir "lipa", eismą tik stabdo
Tai pasirodo as juokinu eismo dalyvius nes kad per gulinti pravaziuoti tai reikia ant 5kmh riedet ir kiek kampu, kitaip nuo smugio dugnas siekia ta gulinti
Taip juokini ir dar eismą stabdai, o kaip prie "salelių" asfaltinių sekasi? man pvz standartinė GTV važiuoklė pilnai tiko ir žemiau net nesinorėjo
Turi omeny "iskeltas" perejas? Jos zymiai draugiskesnes nei gulintys mentai ir ne pats zeminau, tokia buvo perkant. Per daug ji nuleista, siek tiek pasikelsiu
Turiu omenyje "tramplinus" lėtėjimo zonos ypač populiarios įvažiuojant į miestelius