Autorius Tema: Alfa Romeo STELVIO  (Skaityta 172416 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2018-07-15 22:30 »
Kaip Stelvio QV vairavimo įspūdžiai?
Pažįstamas iš Portugalijos nori iš mūsų Krastos nusipirkt-persivaryt tai bus proga nuo a iki z pratestuot ją nedrožtą žurnalistų.  :)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2018-07-16 09:11 »
Kaip Stelvio QV vairavimo įspūdžiai?
Pažįstamas iš Portugalijos nori iš mūsų Krastos nusipirkt-persivaryt tai bus proga nuo a iki z pratestuot ją nedrožtą žurnalistų.  :)
Turtingas tavo portugalas, Lietuvoje dar QV Stelvio nematęs, tik superį :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2018-07-16 16:20 »
Turtingas tavo portugalas, Lietuvoje dar QV Stelvio nematęs, tik superį :)
Krastoje  prieš porą savaičių sakė 2 Stelio QV Lietuvoje važinėja jų parduoti :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2018-07-16 16:21 »
Krastoje  prieš porą savaičių sakė 2 Stelio QV Lietuvoje važinėja jų parduoti :)
Oho, čia jau rimtai, bet test drive nei vienos nemačiau :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #124 Įrašytas: 2018-07-16 20:13 »
Kaip Stelvio QV vairavimo įspūdžiai?
Pažįstamas iš Portugalijos nori iš mūsų Krastos nusipirkt-persivaryt tai bus proga nuo a iki z pratestuot ją nedrožtą žurnalistų.  :)
Tai, kad mūsų žurnalistai lyg ir neturėjo galimybės testuoti qw. P. S DOMS man jau primena kažkokį veikėją iš anksčiau besilankančių :D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #125 Įrašytas: 2018-07-16 21:51 »
Krastoje  prieš porą savaičių sakė 2 Stelio QV Lietuvoje važinėja jų parduoti :)
Vilniaus Krasta šiandien sakė kad išties nei vienos dar neturėjo pas save. Matyt kitam mieste tada arba tarpininkavo tik su tom 2. Įdomiai.  :)

O šiuo metu apskritai kaininynas užšaldytas (pasikeitusios normatyvos) ir laukia jie žinių iš italų na tai tik po kelių dienų įmanoma bus kažką pradėt derint su jais dėl QV.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-07-16 22:01 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #126 Įrašytas: 2018-07-16 22:07 »
Tai, kad mūsų žurnalistai lyg ir neturėjo galimybės testuoti qw. P. S DOMS man jau primena kažkokį veikėją iš anksčiau besilankančių :D


Panašu kad neturėjo - galvojau kad bent vieną kokią jau turės.
Dėl "PS" - su šypsena praignoruosim tamstą.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #127 Įrašytas: 2018-08-08 17:17 »
Prasivažiavom su 206kW Stelvio. Lyginant su 2017 SQ7 keli įdomūs niuansai.

Audi ant popieriaus įsibegėja greičiau, bet sėdint viduj jausmas atvirkštinis. Su QV aišku nekonkuruoja nei viena, bet QV jau vien dėl sąlyginai mažo kainų skirtumo tarp šitų dviejų ir vertės išlaikymo apsimoka pirkt (IMO).
Kas liečia dėžę... Perjungus į mechaninį pavarų permetinėjimą su svirtelėm ir stipriau nuspaudus akseleratorių prie žemesnių apsukų audinė ignoruoja pasirinkimą ir permeta pati į žemesnę pavarą. Taip pat artėjant link redline pati permeta į aukštesnę pavarą. Stelvio palieka viską vairuotojui abiem atvejais. Overridina tavo pasirinkima tik tuomet jei stabdant nespėji ar pamiršti laiku mažinti pavaras - čia suprantama ir kitaip būt negali, kompas permeta pats kad apsukos nenukristų pernelyg žemai. Galima ginčytis dėl pavaros į aukštesnę nekeitimo prie redline ir kad tai potencialiai nesaugu jei tarkim užsižiūrėjęs į kelią lenkiant nespėsi laiku permesti bėgio ir prarandi įsibegėjimą (nors vėlgi su mechanine dėže kitaip ir būti negalėtų), bet dėl aukštesnės pavaros nepermetimo į mažesnę manual režime nuspaudus akseleratorių prie mažų apsukų - respektas alfos inžinieriams. Audi žiauriai nervino kad praktiškai neįmanoma buvo net patikrinti variklio elastingumo dėl kompo įsikišimo. 

Važiuojant Dynamic + auto režimu jaučiamas trūkčiojimas važiuojant ramiai, bet tai pilnai eliminuojama pasirinkus A (All weather) + auto: miestui puikiai tinkantis režimas ir pavarų keitimas nepajaučiamas.
Dynamic + auto važiuojant agresyviau trūkčiojimo nėra keičiant kompui apsukas prie aukštų apsukų, jis atsiranda su Dynamic + manual pačiam keičiant pavaras važiuojant taip pat agresyviai, bet pavaros perjungiamos realiai iškart vos patraukus tą didelę sexy aliumininę svirtelę.  :) 
Pavarų iš viso 8 (9 jei pridėsim atbulinę).

Objektyvus kažkoks palyginimasis testas nebuvo darytas aikštelėse ir pan., bet sankryžose apsisukimo kampas pasirodė gana geras ir pilnai pakankamas. Vairas jautrus (greitas) ir važiuojant gana sunkus (bent jau Dynamic režime), bet vienas "komplementuoja" kita, prie ko prisideda ir važiuoklė. Dėl vairo sunkumo važiuoti tiesiai ne problema ir nereikia jokių korekcijų nepaisant jautrumo, o važiuoklėje nejaučiama nekomfortabilaus body-roll ir mašina važiuoja praktiškai kaip prilipus.

Dėl važiuoklės kietumo/minkštumo, tikrai nepasirodė ji per kieta. Aišku SQ7 ji yra minkštesnė comfort režime, bet šiuo atveju sakyčiau išlaikytas puikus balansas ir tikrai pernelyg nepurtys per miesto duobes ar gulinčius "storus ir plonus policininkus", o sportišumo toli gražu netrūksta taip pat.   

Stelvio QV Vilniuj visdar nėra ir nebuvo (parduotos po vieną Kaune ir Klaipėdoje), panašu kad šita gali būti pirma (nors ir trumpai čia užsibus).  :)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-08-08 17:28 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #128 Įrašytas: 2018-08-08 22:18 »
dar reikėjo kokį VW Up testui paimti prie šitų nu nes taip pat tinka kaip Stelvio su Q7
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #129 Įrašytas: 2018-08-08 23:13 »
dar reikėjo kokį VW Up testui paimti prie šitų nu nes taip pat tinka kaip Stelvio su Q7

Su SQ7 važiavau prieš kokius metus, todėl ir paminėjau ja. Minėjau tik tuos dalykus kurie gali būti lyginami nežiūrint į tai kad SQ7 aukštesnės klasės automobilis. T.y. kaip suprogramuota dėžė ir pan. Nekalbu apie bagažinės tūrį, salono medžiagų kokybę, salono erdvumą, įrangą bei multimedijos galimybes ar posūkių įveikimą lyginant juos. Šovei tai bile tik parašyt ką nors.  :lol:
« Paskutinį kartą keitė: 2018-08-08 23:15 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916