Prasivažiavom su 206kW Stelvio. Lyginant su 2017 SQ7 keli įdomūs niuansai.
Audi ant popieriaus įsibegėja greičiau, bet sėdint viduj jausmas atvirkštinis. Su QV aišku nekonkuruoja nei viena, bet QV jau vien dėl sąlyginai mažo kainų skirtumo tarp šitų dviejų ir vertės išlaikymo apsimoka pirkt (IMO).
Kas liečia dėžę... Perjungus į mechaninį pavarų permetinėjimą su svirtelėm ir stipriau nuspaudus akseleratorių prie žemesnių apsukų audinė ignoruoja pasirinkimą ir permeta pati į žemesnę pavarą. Taip pat artėjant link redline pati permeta į aukštesnę pavarą. Stelvio palieka viską vairuotojui abiem atvejais. Overridina tavo pasirinkima tik tuomet jei stabdant nespėji ar pamiršti laiku mažinti pavaras - čia suprantama ir kitaip būt negali, kompas permeta pats kad apsukos nenukristų pernelyg žemai. Galima ginčytis dėl pavaros į aukštesnę nekeitimo prie redline ir kad tai potencialiai nesaugu jei tarkim užsižiūrėjęs į kelią lenkiant nespėsi laiku permesti bėgio ir prarandi įsibegėjimą (nors vėlgi su mechanine dėže kitaip ir būti negalėtų), bet dėl aukštesnės pavaros nepermetimo į mažesnę manual režime nuspaudus akseleratorių prie mažų apsukų - respektas alfos inžinieriams. Audi žiauriai nervino kad praktiškai neįmanoma buvo net patikrinti variklio elastingumo dėl kompo įsikišimo.
Važiuojant Dynamic + auto režimu jaučiamas trūkčiojimas važiuojant ramiai, bet tai pilnai eliminuojama pasirinkus A (All weather) + auto: miestui puikiai tinkantis režimas ir pavarų keitimas nepajaučiamas.
Dynamic + auto važiuojant agresyviau trūkčiojimo nėra keičiant kompui apsukas prie aukštų apsukų, jis atsiranda su Dynamic + manual pačiam keičiant pavaras važiuojant taip pat agresyviai, bet pavaros perjungiamos realiai iškart vos patraukus tą didelę sexy aliumininę svirtelę.
Pavarų iš viso 8 (9 jei pridėsim atbulinę).
Objektyvus kažkoks palyginimasis testas nebuvo darytas aikštelėse ir pan., bet sankryžose apsisukimo kampas pasirodė gana geras ir pilnai pakankamas. Vairas jautrus (greitas) ir važiuojant gana sunkus (bent jau Dynamic režime), bet vienas "komplementuoja" kita, prie ko prisideda ir važiuoklė. Dėl vairo sunkumo važiuoti tiesiai ne problema ir nereikia jokių korekcijų nepaisant jautrumo, o važiuoklėje nejaučiama nekomfortabilaus body-roll ir mašina važiuoja praktiškai kaip prilipus.
Dėl važiuoklės kietumo/minkštumo, tikrai nepasirodė ji per kieta. Aišku SQ7 ji yra minkštesnė comfort režime, bet šiuo atveju sakyčiau išlaikytas puikus balansas ir tikrai pernelyg nepurtys per miesto duobes ar gulinčius "storus ir plonus policininkus", o sportišumo toli gražu netrūksta taip pat.
Stelvio QV Vilniuj visdar nėra ir nebuvo (parduotos po vieną Kaune ir Klaipėdoje), panašu kad šita gali būti pirma (nors ir trumpai čia užsibus).