Na, kodel... Jaguar ar LandRover ne taip seniai irgi buvo brangus ir byrantis, bet "kietas" premium kibiras daugumos akyse, bet bent jau is vaizdo gatvese, jiems eme neblogai sektis, kai pradejo plesti asortimenta ir investuoti i marketinga. Nors ju kainos dar labiau kosmines, o kazko premium as juose nematau, apart to, kad logotipas grazus ir pavadinimas skamba graziai (skonio reikalas). Apziurejau keleta nauju Jaguar ir Landu, taip ir nesupratau, uz ka ten tiek moketi, bent apdaila butu padare 100% premium kokybes. Ne visiems reika vageno ar audi, nors daugumai, taip. Kainos dideles, bet matant tendencija, kad viskas nuolat brangsta, ne pienas tik maximoje, nepasakyciau, kad reikia to bijoti, greiciau laukti ir tiketis
Biski offf...bet prognozuojama naujo iphone modelio kaina stuke evru! Jomajo. Net telefonas jau stuke evru kainuos! O is paskos paseks ir visi konkurentai. Nemaziau su kaina visus nustebino ir naujas Volvo suv. Ir kuo jis ypatingas? Marke nera labai populiari, kokybiska ar kazkuo garsi. Saugiausias rinkoje, kaip jie akcentuoja? Buvo. Giulia aplenke ji siuo klausiu ncape. Tie, kas perka naujas ir "kietas" masinas, tie ipirks ir uz 50k, klausimas, ar gamintojas su pardavejais sugebes sudominti tokius pirkejus ir jas parduoti, kiek jie pajegus ir suinteresuoti. Gamintojas, kolkas, nepadaro visko, kad taip butu. Giulia be SW, Giulietta be SW, apie hibridus, elektrines ar vandenilines versijas (kas be ko tik populiares,o is konkurentu realiai tik Hyundai, kolkas), net nekalbama, butent apie pastarasias dabar reiketu galvoti, ne apie dyzelius, kuriems europoje durys vis labiau uzdarinejamos, o jav ir taip niekada ju nemylejo. Gerai, kad bent i marketinga jau yra investuojama ir gan stipriai, svarbu, bent sioje vietoje nesustotu, kaip ir asortimento pletime artimiausiu metu. Sakyciau 50:50, geriausiu atveju, kaip ten bus, greitai pamatysim