Autorius Tema: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?  (Skaityta 3652 kartus)

Neprisijungęs AR159

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 1
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Įrašytas: 2016-09-22 10:45 »
Sveiki, pamečiau vienintelį AR 159 2006 raktą. Prašau pasidalinkite savo patirtimi ar patarimais kaip išspręsti šią problemą, nes naujo rakto gaminimąsis per autobravą nėra realus variantas. Ačiū!

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-09-22 10:55 »
Užbėgant įvykiams už akių, pats turiu tik vieną raktą. Kiek kainuoja antro pagaminimas ir kas gamina?
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-09-22 11:15 »
Užbėgant įvykiams už akių, pats turiu tik vieną raktą. Kiek kainuoja antro pagaminimas ir kas gamina?

ebay arba kur kitur nusiperki kevalą su mikruške, nueini pas gerą raktų meistrą, jis padaro kodo dublikatą ir prikoduoja naują raktą, užrašo kodą ant lapelio, pasidedi kur nors saugiai. Geležtę išpjaus beveik belekuris raktus darantis meistras. Kaune TIKRAI tokių yra.

Sveiki, pamečiau vienintelį AR 159 2006 raktą. Prašau pasidalinkite savo patirtimi ar patarimais kaip išspręsti šią problemą, nes naujo rakto gaminimąsis per autobravą nėra realus variantas. Ačiū!

Čia jau sunkiau, nes realiai net degimo negali įjungti, kad nuskaitytu tau imobilaizerį... Variantas būtų kažkaip patekti į mašinos saloną ir išimti imobilaizerio bloką (jei pas 159 jis atskirai, kaip pas 156), su juo varai pas rimtus raktų meistrus, jie tau jį nuskaito ir pagal tai pagamina naują raktą. Antras variantas - prašyti, kad Autobrava pagal mašinos VIN kodą tau duotų rakto kodą, toliau situacija panaši, kaip aukščiau rašiau pas Esnyper.
Trečias variantas - keiti visas spyneles, imobilaizerį ir dar velniai žino ką, tik manau, kad reikės pažaist su pririšimu prie mašinos.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-09-22 11:32 »
Ant senesnių alfų, ko gero, paprasčiausia buvo pakeisti spynelę, immo box ir patį kompą. Su 159 logika turėtų būti tokia pati, deja, praktikoje pats nebandžiau, tad išties, gali reikalauti  ir daugiau pririšimų, reiktų pasidomėt. 59tose daugiau viskas elektroniškai surišta, nei anksčiau.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-09-22 11:40 »
ebay arba kur kitur nusiperki kevalą su mikruške, nueini pas gerą raktų meistrą, jis padaro kodo dublikatą ir prikoduoja naują raktą, užrašo kodą ant lapelio, pasidedi kur nors saugiai.
Tai va, kad replacement key niekas neprekiauja. Yra tik raudoni su atsilenkiančiu raktu, ale 159 tinkantys, bet pas mane visai kitoks.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-09-22 12:32 »
Jo, ebay permečiau - nieko panašaus. Vien kitaiski šūdukai visokie... Aliexpress tas pats... Bandyk pas raktininkus klausinėt, gal jie pas savo tiekėjus kažką ras. Arba gali bandyt ieškot šrote gal kas nors parduos tik raktą, bet vistiek reikės mikrūškės "švarios", nes kiek skaičiau, tai ant jau esamo kodo negali programuot naujo, reikia kad mikrūškė būtų "virgin" :) Nebent mūsų auksarankiai kitokios nuomonės, šito nežinau :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-09-22 15:27 »
Sveiki, pamečiau vienintelį AR 159 2006 raktą. Prašau pasidalinkite savo patirtimi ar patarimais kaip išspręsti šią problemą, nes naujo rakto gaminimąsis per autobravą nėra realus variantas. Ačiū!

jei kalba eina apie visą pultelį, mažiausiai galvos skausmo ir laiko sanaudom greičiausiai bus užsakius naują pas atstovą.

nes tau reikalingas bus pats korpusas, immobilo mikriukas, tada nuskaityti immo info iš mašinos, pririšti naują immo prie mašinos (mašina nėra koks VAG, kad ant kiekvieno kampo tau tai padaris). pririšti centrinį. tada ištraukti spyną durų ir pagal ją išpjauti dar rakto geležtę, na ir geležtės kaina.

tai turbūt viską susumavus, pirmas variantas gali būti net pigesnis.

kas dėl immo nuskaitymo kai nėra rakto tai turėtų greičiausiai pavykti. bent jau diagnostika jei gerai pamenu gali pasijungti prie užrakto kai raktas neidėtas. 2 ar 3 kartus paspaudus START mygtuką kai raktas nėra įkištas išmeta pranešimą jog "electronic key not recognized". priešingu atveju nesigautu diagnozuoti problemos kai immo miršta ar pan. bėdos.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-09-22 15:36 »
Alfaowner'iuose mačiau panaši tema yra, ten gal bus daugiau info apie 159 raktus. O šiaip, jei ne tas "mandas" jos užvedimo principas, tai viskas čia gan paprasta būtų. Pritaikytum kitą pultą, pririštum imobilaizerį ir "start", bet ne taip viskas paprasta... Nebent iš visiško taupumo ir didelio noro pasidarytum "keyless go", tada realiai imobilaizerį + centrinį pririšt reikėtu prie kokio universalaus pultelio ir viskas. Čia panašiai, kaip signalizacija yra, kuri per nuotolį gali užvesti variklį.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pamečiau vienintelį raktą. Kokių turite patarimų?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-09-22 16:59 »
netgi darant tipo "keyless" su kokia signa reikėtų viduje spynos fiksuoti nepamenu tiksliai, bet berods vieną ar du mikrikus, nes turi matyti kada raktas spynoj stovi, kada ne
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480