Autorius Tema: AR Giulietta: Kuro sąnaudos  (Skaityta 13987 kartus)

Neprisijungęs KaJenius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 179
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-07-21 21:03 »
Ne Giulietta, bet prie 90km/h uzmiestyje man 1:1 sutampa sanaudos su deklaruojamomis: 4,8l (1.9 JTDm 88kw)

Prie 120km/h iskart sanaudos apie 6,5  ::)

ex 92 Mazda MX-6 V6
ex 00 FIAT Punto HGT
ex 98 MB SLK 200K
ex 09 AR 147 1.9 JTDm
98 AR GTV V6

Neprisijungęs Diana

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-07-21 23:05 »
Mano rekordas (na, bet momentinį stebėjimą įsijungus) autostradoje pasiekiamas 39l/100km. ::)
Daug iš jūsų sužinojau- kad ne 1.6 mano auto  :star: , apie kuro sąąnaudas, jų normas, servisus. Ačiū dar kartą.  :)

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-07-21 23:06 »
1.4 Musa prie 120 km/h jama 7 l. Taip, kad tokios sąnaudos aynormalės. :D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-07-22 06:38 »
Išvada važiuoji lėčiau ir taupai, važiuoji greitai ir sutaupai maks 10min jei pvz tik 100km važiuoji, tai ar vertos tos 10min 1eur ar daugiau tau spręsti :)


Sent from my iPlyta using Tapatalk
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2016-07-22 10:35 »
Pabaigai, netikek EK (europos komisija) ir deklaruojamom siuolaikiniu mazalitraziu varikliu kuro sanaudomis :D Sekant Vagen skandalo eiga, as jau ir gamintoju nebekaltinu, del sanaudu ir kitu duomenu klastojimo, nes panasu, jie verciami taip elgtis, ir viskas vyko/vyskta su pacios kilmingosios EK zinia. Zodziu, visi tie ekologiski/ekonomiski varikliai yra tik iliuzija, nori ekonomiskiausio varianto, pirk sena gera (nebutinai sena, ta prasme, pakankamo litrazo 1200-1500kg masinai) min1.6-max2.0 varikliuka ir turesi daug maz optimalu galios ir ekonomijos santyki. Realiai, vidaus degimo varikliai savo galimybiu ribas, masineje gamyboje pasieke, mano nuomone, tada, kai benzinas gavo tiesiogini ipurskima (kas vyko apie 1990-1995), o dyzelis, po common rail (primas masinis modelis Alfa 156 1998).Todel ,kad po to laiko kazkokio ryskaus progreso nelabai vyko. Pasiekus galimybiu ribas ir prasidejus nesvariems zaidimams, vidaus degimo varikliai pastaruosius 15-20metu, kuriant vartotojams progreso iliuzija, bei smaugiant eko normoms (kurios, kaip jau paaiskejo, labiau irgi tik iliuzija), buvo apkarstomi naujais, mazai efekto duodanciais ir daznai visiskai nereikalingais agragatais, kaip ivairiausi ekologiniai ir neekologiniai voztuvai, filtrai ir t.t.
Tai irgi yra viena priezasciu, kad vidaus degimo variklius jau senokai reikejo paleisti i pensija, keiciant juos elektra, vandeniliu ar dar kazkuo modernesniu ir su dideliu tolesnio tobulejimo potencialu.
Gyvu pavyzdziu as pats ne viena mates praktikoje, kokie "ekonomiski" tie mazalitraziai turbo varikliai kelyje. Pvz naujas Doblo 1.3mJet (galios nera) dyzelio vartoja 1-2l daugiau, nei manoji 10+metu senesne 147 su 1.9JTD (galios yra) varikliu. Mito 0.8 Twinair, sanaudos 8+l/100km  (galios nera, auto ~1000kg), tas pacias sanaudas, zymiai dinamiskiau vaziuodamas, be problemu pasieki ir su 15 metu senesniu 1.6-1.8TS (146,156 modeliuose ~1250kg). Dauguma siuolaikiniu atuomobiliu yra per sunkus mazos galios ir mazo litrazo varikliams, del to ir sanaudas klientas gauna su dideliu nuokrypiu, nuo deklaruojamu, kas gerokai reciau nutinka, kai pasirenkamas variklis su palankesniu galios ir svorio santykiu. Zinoma, ne per dideliu, nes tada sanaudos taip pat augs. Toliau jau vaziavimo ypatumai, vaziavimo geritis itakoja, kiek ekonomiskai vaziuosi.
Pabandyk sumazinti greiti iki 90-100km/h ir paziurek, kaip keisis sanaudos. Jei isliks dideles, tada galesi nuvykti i servisa, diagnostikai. Bet, juk, Giulietta jau uzdegtu "check engine" net ir del neveikiancio lamda zondo, kuris stipriai itakoja benzino suvartojima, tai jeigu jokiu indikaciniu lempuciu nedega, greciausiai cia tik per didelio greicio problema.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2016-07-24 00:35 »
Nedaug benzininkų pas mus forume ir apskritai, tai, kad šiokią tokią palyginimui statistiką išsivesti, pasisakysiu ir aš. Alfai 156 2.0 Twinspark'ui  nuo Klaipėdos iki Kauno ir atvirkščiai man reikėdavo 20 litrų 218-220 km atstumui. Tai sąnaudos 100km išeina 9,17L/100km kas savaime yra nemažai. Aišku ratai R-17 su 225/45 padangom, greitis 90-170km/h, bet vidurkį ~120km/h laikydavau. Kaip pavyzdžiui gamintojas šiam modeliui sąnaudas greitkelyje deklaruoja 6.5L/100km. Taip kad 1.4 su turbo ar be turbo ar 1.8tbi (taip ir neišsiaiškinom  :D) 7-8l prie 120km/h normos ribose viskas.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2016-07-24 13:06 »
dauguma benzininiu (vidutines kubaturos) ima panasiai. fiat bravo 1.4 tjet benzo uz miesto imdavo 7-7.5. kartais iki 8. mieste iki 10. duju analogiskai 9-10 ir iki 12. kazkada turejau alfa 1.6 ts eco (77 kw). mieste apie 10. uz miesto panasiai kaip bravo. bet dirbo tas variklis ypatingai tyliai ir be jokiu vibraciju.
nebent fiat grande punto mieste imdavo maziau - man iki 7. zmonai apie 7.7 ltr. uz miesto kazkas apie 6. bet cia jau ekstremalu, nes variklis buvo 1.2 benz net su 48 kw :)
tiesa, pas mane uzmiestis skaiciuojasi iki 100 kmh.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2016-07-24 15:35 »
Kliff labai teisingai viska aprase ir isdeste,gamintojo deklaruojamos sanaudos iki ivedant euro 5 taip pat buvo labai teisingos,rasydavo teisingai.Kam neatitikdavo  ,gal vazineja ne tuo greiciu koki nustato gamintojas bandymais.Greitai vazineti ,(120-140)reikia su masinom kurios yra greitos,dazniausiai turinciom kubaturos bent jau 1,9 mazos masinytes yra daugiau miestui ir vaziuojant 60-80 km/val buna taupios ,bet ne trasoje.Pavyzdys Micra 1,5 d mieste lakstant telpa i 6 litrus vaziuojant 80 uztenka 4,2 vaziuojant 120 jau 6-6,5 isvada sanaudos dazniausiai priklauso nuo greicio ir vaziavimo manieros.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs junkas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 124
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-08-19 13:50 »
Pas mane 1,4tb 125kw vidurkis 70proc Kaunas / 30proc užmiestis  - Vasarą 8,2l. o Žiemą 8,6l.
Kadangi kubatūra nedidelė, tai ekonimiškas važiavimas trasoje 6-7l/100km įmanomas jeigu važiuoji iki 100km/h.
O po to praktiškai kai +10km/h, taip plius 1l/100km.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR Giulietta: Kuro sąnaudos
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-08-19 18:14 »
Idomu, kur autore temos dingo, ar susitvarke sanaudos i normas, sumazinos greiti autostradoje ar ne? O gal pacio greicio nepavyko sumazinti? :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491