Autorius Tema: 3.0L 12V AR663.03 variklį  (Skaityta 2246 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
3.0L 12V AR663.03 variklį
« Įrašytas: 2016-06-22 15:59 »
Vis dar puoselėju viltį kur nors rasti, kad ir užkaltą paskutinės laidos 164'os arba senųjų Spider/GTV 3.0L 12V variklį, kuris jau turėjo elektroninį (be skirstytuvo) degimą.
Gal vis tik kas turit tokį padarą? :)
Apsvarstyčiau ir senojo (su skirstytuvu) 12V variklio įsigyjimą...
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-06-22 18:24 »
Pas mane galbut liekas vienas variklis nereikalingas, kuri Girius perrinko pries 2metus už 6-7000 litų, aš su juo nuvažiavau 1k km, bet dabar jis vėl su defektu. Girius tiek gazavo, kad panašu, jog pasivyjo stūmoklis vožtuvą. Čia Spiderio motoras, 141kw.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-06-22 19:03 »
12 voztuvu? Tai cia 200 ag? Tokie i spider'ius irgi ejo? :)
Na ir kiek tu uz ji tokios bukles noretum? :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-06-22 22:58 »
Tai i Spiderius ejo V6 12v arba 24v, 12v buvo 141kw ir 24v 160kw+
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-06-22 23:02 »
Apsiskaiciavau kilovatus - cia pas tave 192 ag, butent tai ko man reikia - kas jam tiksliai nutike ir kiek uz ji nori?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-06-22 23:13 »
Apsiskaiciavau kilovatus - cia pas tave 192 ag, butent tai ko man reikia - kas jam tiksliai nutike ir kiek uz ji nori?

Jis dar masinoj, nezinau kas tiksliai. As palikau kad sutvarkytu nedadelkes, o gavosi taip, kad ji tiek tvarke, kad sake aliumas per kolika eit pradejo, nes nuemus kolika ir uzvedus uzsigazavo (cia ju paaiskinimas). Reik ardyt ir ziuret. Siulyk
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-06-22 23:20 »
Parasiau asmenuke :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 3.0L 12V AR663.03 variklį
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-06-23 00:16 »
Paieskos tesiamos...
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.