Senokai nieko nerašiau į savo temą... Manau laikas paupdate'inti situaciją.
Pradėkim nuo Chill n Grill renginio. Sudalyvavom 6h trukusioj gyvoj eilėj į renginį
Nebuvo nuobodu, nes už mūsų gan įdomus variantas stovėjo, o ir publika neleido nuobodžiauti. Kam įdomu apie nestandartinį Caddy-
plačiau paskaityti galima čia.
Chill n grill'e buvo kelios alfos tarp žiūrovų, o tarp dalyvių, tik Alfos ratai. Kaip tikram alfistui pasidarė gaila ratų, tačiau iš kitos pusės pagalvojus, tas trečias guolis iš šono jau beveik žiūrimas patapo
Grįžtant dar prasukau pro vieną vietą, pasidariau atminimui įdomesnę nuotrauką:
Na ir po Chill n Grill atėjo laikas permainom. Nukritus Aurimo ratų kainai susitarėm pasimatuoti ratus. Dedam į priekį - vaizdas meh, o ir ratai sulindę į vidų. Dedu į galą ir reakcija: WOW. O iš to sekė - imu, važiuojam iki bankomato
Idealus fitment'as. Tik, kad nelabai tilpo 255/40 padangos gale, tai per daug negalvojant tiek priekiui tiek galui pasiėmiau 235/35 R19. Gale visai neblogas strech'as gavosi, vaizdas tikrai padorus. Pirmas išvažiavimas. Galvojau, kad pamesiu dantis + su R19 1.9 pataps vėžliu. Nei vienas, nei kitas nepasitvirtino. Pasirodo šiti R19 yra žymiai lengvesni, nei standartiniai R18 ar R17, ko pasekoje važiuoja gal net dar geriau, nei su stock ratais. Komfortas, na jo tikėtis su R19 nelabai reikia, tačiau tikėjausi žymiai blogiau. 156 su R17 225/45 važiavo tikrai kiečiau. Standartinė 159 Ti - minkštesnė. Tai vat kažkas tarp šitų dviejų gavosi, gal arčiau Ti.
Vėl gi, šis automobilis visu pirma yra daily, todėl jei sugalvojam nuvažiuoti į sodybą miškais ar žvirkeliais - maniškei tai nėra problema. Net priekabą tampau, kada prireikia
Kas ten galvoja, kad su žeminta nuo asfalto nenuvažiuosi - mitas sugriautas
Na tik žioplio negaudykit ir viskas bus gerai (arba ne
)
Sėdus ant dugno, ratas vienas ore liko. Daug negalvojau, traukiau telefoną ir planavau naudotis draugo pagalba, kad ištrauktų, nes nejuokingai pusę juostos Savanorių pr buvau užėmęs
Beskambinant taip toptelėjo mintis - juk pas mane eLSD (eQ2) yra, turi kažkaip veikt šitas dalykas. Pasirodo, kad jis veikia, tik jam reik daugiau laiko susigaudyti kas vyksta, todėl kasdienoje (pvz išvažiuojant iš posukio) jis naudos daug neduos, tačiau šioje situacijoje tikrai padėjo.
Ką gi, judame toliau. Ruduo, jau darosi šalta. Berods paskutinė savaitė kaip galima buvo su vasarinėm padangom važinėti. Galiausiai susiderinau su draugu dėl fotosesijos, per vakarą pasiruošiau (realiai nuploviau ir nuleidau žemiau). Kitą vakarą išvažiavom fotosesijos, kuri vyko visiškai spontaniškai:
Po fotosesijos tiesiu taikymu į garažą, pakelta iki +/- stock aukščio ir užmauti žieminiai. Su tokiu setup'u iki dabar ir važinėjama.
Visai neseniai po sunkaus pasiruošimo techninei apžiūrai į kurį įėjo - salono valymas ir išorės nuplovimas, bei LED lempučių pakeitimas į originalius atitikmenis. Kontrolierius buvo sužavėtas tvarkingo automobilio vidurį tuo metu dar gūdžios žiemos praleido iš pirmo karto ir be menkiausių trūkumų. Buvau nustebęs. Nustebau dar labiau, kai palyginau odometro duomenis pirmosios technikinės ir dabartinės. Jau 50k km pravažiuota Lietuvoje. Buvo Alfa per šiuos du metus ir pas kaimynus lenkus Varšuvoje, taip pat Latvijoje, bei Estijoje. Ilgose kelionėse 159 labai patogus automobilis.
Tiesa, pamiršau paminėti, kad vasarą galiausiai buvo susigundyta nusipirkti 2.4 JTDm išmetimą. Išardžius išmetimą radau dar buvusio savininko dovaną - DPF'as buvo tik pragręžtas, bet vis dar savo vietoje. Išdaužius ir pridavus DPF turinį išmetimo upgrade'as atsipirko ir dar liko ant alaus
Jau nekalbu apie pagyvėjusį motorą prie žemų apsukų ir jaučiamai sumažėjusias kuro sąnaudas. Keista, bet tiesa.
Kalbant apie upgrade'us, iki šiol jų nelabai buvo, nes buvęs savininkas jau buvo padaręs viską ko man reikėjo kasdieniniame automobilyje. Tačiau atėjo diena, kad jau labai knietėjo kažką patobulinti. Labai norėjosi išbandyti EBC brakes produkciją. O ir kolega pasimaišė su 330mm Brembo swap'u, daug negalvojęs - apsiprekinau.
Galas irgi liko nepamirštas. Taip pat nuo 3.2 V6 suportai prigriebti, o jiems EBC brakes + Red Stuff kaladės + HEL žarnos (zarazos sumaišė sujungimus priekinių suportų, laukiu kol pakeis) + ATE racing stabdžių skystis. Klausiat - o nafik tokie dalykai 4 cilindrų traktoriui? Aš irgi to paties klausiu savęs
Visai neseniai susidėjau stabdžius, kol kas apkatkė, tačiau jau dabar jaučiasi, kad bus rimti. Catch can'as irgi įdiegtas, vis gi geras dalykas. Daug šlamšto sulaiko, ypač, kada turbinos slėgis ne visai standartinis. Bendram sistemos tvarkingumui nepamaišys.
Taip pat įgyvendinta svajonė - Ti slenksčiai. Tik, dar reik kažkaip juos primontuoti, vis rankos nekyla, prisiminus vargus su 156'tos slenksčiais
Na ir pabaigai, šio sezono įžangą pradėsim su šia foto:
Kol kas tiek, sezono pradžioje bus daugiau update'ų. Nujaučiu, kad rimtesnių, nei iki dabar. Bet feel free išreikšti savo nuomonę ko dar trūksta šiam automobiliui, galbūt sudomins ir tai bus įgyvendinta