Mišrainė su tais 2.0, ėjo jie daug kur FIATo gamoje (Freemont, Doblo, Giuletta, Delta, dar gal kai kuriuose modeliuose sutinkamas ) ir labai skirtingų parametrų. Del kito GM autopromo nedrįsčiau teigti, kad tai tie patys varikliai, nes bent jau opelis jį modernizavo savu keliu. Manau užtenka skirtumų tarp pačio FIATo versijų, kad bolt on bolt tiktų, tad ką jau bekalbėti apie GM
159-oj buvo 120kw (jei gerai supratau pirmieji 2009 modeliai skirti tam tikroms rinkoms), 125kw (dvieju tipu - paprastas ir ECO), 100kw (nuo 2010 pabaigos).
Giulletoj buvo 103 kw ir 125kw (aišku vėliau ir kitokių). Kuom visi šitie varikliai skiriasi nepasakysiu (greičiausiai kažkas skiriasi su turbinomis, valdymu, purkštukais ar DPF/EGRais). 125kw ECO nuo paprasto, anot alfa romeo spaudos, skiriasi padangomis + greičių dėžės perdavimais
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10993http://www.alfaromeopress.com/press/article/alfa-romeo-at-the-2010-paris-international-motor-showhttp://www.alfaromeopress.com/press/detail/10991Dėl minusų čia jau labai subjektyvus dalykas, nes pats variklis ganėtinai patikimas, bet man užkliuvo sekantys niuansai:
Kuro sąnaudos nemažos - mieste be 9 niekaip (realiau be 10), užmiestyje mažiau 6 irgi nesitikėčiau įtilpti
Tepalo filtras labai nepatogioje vietoje (variklio gale), pačiam pasikeisti gali jau ir nepavykti
EGR'as - taip pat variklio gale (ir ganėtinai dažnai gendanti brangi detalė), tad pakeisti jį ar atlikti bet kokią kitą operaciją su juo teks atsigulus ant variklio
Aišku jei laiku nebuvo pakeista tepalo pompos tarpinė - iš čia jau gali kilti didžiausios bėdos. Kita vertus karterio nuėmimas 2.0 tikrai nėra sudetingas, tad pakeisti ją didelės tragedijos nebus (nebent neadekvati gumelės kaina ~ 20 eur. Beje patarimas - uždedant karterį, ištraukti matuoklės sčiupą).
Na ir didžiausias mano nuomone šio variklio minusas - tai ekologinis uždusinimas. Nėra pas jį to deklaruojamo "kabinimo nuo apačios", o jis turėtų būti labai juntamas - 360NM/1700 aps.
Turbūt reziumuojant - šitam varikliui čipavimas yra būtinas, kad atitiktų gamintojo deklaruojamus lūkesčius (o taip pat išsprendžiant ir dalį brangių problemų su EGRais/DPFais ir tt)