Autorius Tema: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW  (Skaityta 14040 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2016-11-25 09:32 »
Ačiū už atsakymus. Mano irgi dar su orginaliu dpf, ir dažnai įsijungia regeneracija. Gal jau perdaug užsikišęs..
Dažna regeneracija yra požymis, kad daug mieste važiuoji arba jam galas, bet kokiu atveju ji lauk ir jei yra sklendes jas irgi lauk.


Sent from my iPlyta
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KagenaZ

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2018-03-14 19:23 »
Sveiki,  kuo skiriasi 100 kW ir 125 kW 2.0 JTDM motorai?  Ar tinka tik iš Giulietos 159'am?  Kainos, tai nemažos jų kiek domėjausi. Ar galit 2.0 savininkai problemas jų aprašyti?  Apie gumelės keitimą karterį žinau. 

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2018-03-14 23:58 »
Opel Insignia, Gulietta, 159 tas pats variklis.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2018-03-15 01:12 »
Mišrainė su tais 2.0, ėjo jie daug kur FIATo gamoje (Freemont, Doblo, Giuletta, Delta, dar gal kai kuriuose modeliuose sutinkamas ) ir labai skirtingų parametrų. Del kito GM autopromo nedrįsčiau teigti, kad tai tie patys varikliai, nes bent jau opelis jį modernizavo savu keliu. Manau užtenka skirtumų tarp pačio FIATo versijų, kad bolt on bolt tiktų, tad ką jau bekalbėti apie GM
159-oj buvo 120kw (jei gerai supratau pirmieji 2009 modeliai skirti tam tikroms rinkoms), 125kw (dvieju tipu - paprastas ir ECO), 100kw (nuo 2010 pabaigos).
Giulletoj buvo 103 kw ir 125kw (aišku vėliau ir kitokių). Kuom visi šitie varikliai skiriasi nepasakysiu (greičiausiai kažkas skiriasi su turbinomis, valdymu, purkštukais ar DPF/EGRais). 125kw ECO nuo paprasto, anot alfa romeo spaudos, skiriasi padangomis + greičių dėžės perdavimais
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10993
http://www.alfaromeopress.com/press/article/alfa-romeo-at-the-2010-paris-international-motor-show
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10991

Dėl minusų čia jau labai subjektyvus dalykas, nes pats variklis ganėtinai patikimas, bet man užkliuvo sekantys niuansai:
Kuro sąnaudos nemažos - mieste be 9 niekaip (realiau be 10), užmiestyje mažiau 6 irgi nesitikėčiau įtilpti
Tepalo filtras labai nepatogioje vietoje (variklio gale), pačiam pasikeisti gali jau ir nepavykti
EGR'as - taip pat variklio gale (ir ganėtinai dažnai gendanti brangi detalė), tad pakeisti jį ar atlikti bet kokią kitą operaciją su juo teks atsigulus ant variklio
Aišku jei laiku nebuvo pakeista tepalo pompos tarpinė - iš čia jau gali kilti didžiausios bėdos. Kita vertus karterio nuėmimas 2.0 tikrai nėra sudetingas, tad pakeisti ją didelės tragedijos nebus (nebent neadekvati gumelės kaina ~ 20 eur. Beje patarimas - uždedant karterį, ištraukti matuoklės sčiupą).
Na ir didžiausias mano nuomone šio variklio minusas - tai ekologinis uždusinimas. Nėra pas jį to deklaruojamo "kabinimo nuo apačios", o jis turėtų būti labai juntamas - 360NM/1700 aps.

Turbūt reziumuojant - šitam varikliui čipavimas yra būtinas, kad atitiktų gamintojo deklaruojamus lūkesčius (o taip pat išsprendžiant ir dalį brangių problemų su EGRais/DPFais ir tt)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-03-17 14:42 sukūrė ogiz »

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2018-03-15 15:16 »
Ogiz labai gerai aprašė, tik sąnaudos man mažesnės gaudavosi, ir šiaip jo sąnaudos mažesnės nei 1.9, bet čia gal nuo kojos stiprumo, vairavimo stiliaus ir maršrutų priklauso.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs KagenaZ

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2018-03-15 15:47 »
Taip labai dėkingas ;) svarbiausia, jog galvos netrūksta :)
O kaip jūs sprendžiate tos gumelės klausimus ar keičiat, ar darot kokius sujungimus, kuriems nereikia keitinėti tų gumelių?
Originaliai
Čia radau, kaip daryta Insignios motorui, įdėta kokia tūtelė
O vėliau viskas surinkta su gumele
Įdomu ar kas nors darę taip?
« Paskutinį kartą keitė: 2018-03-16 21:59 sukūrė KagenaZ »

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2018-03-16 09:35 »
Taip labai dėkingas ;) svarbiausia, jog galvos netrūksta :)
O kaip jūs sprendžiate tos gumelės klausimus ar keičiat, ar darot kokius sujungimus, kuriems nereikia keitinėti tų gumelių?
Originaliai
Čia radau, kaip daryta Insignios motorui, įdėta kokia tūtelė
O vėliau viskas surinkta su gumele
Įdomu ar kas nors darę taip?


Neveikia dvi nuorodos.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2018-03-16 12:11 »
As keiciau gumele, nes nematau prasmes isradineti dviracio ant 100k km. Juolab nesudetinga ten operacija, man 50 pakastavo

Neprisijungęs KagenaZ

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2018-03-16 22:09 »
Nuorodas sutvarkiau. Na gal čia kitoks koks surinkimas, nes kiek žiūrau skelbimuos 159 su variklio defektu nerandu, o Insignia gan nemažai. Kalbu apie mobile.de, o vokietis ir vadovaujasi servisų nurodymais, kad gumelę keisti, ne kai pradeda tepalas lašėti, o tik po 100k (imu kaip pvz.) tad kažkaip, perinkinėti variklį, dėl nelaiku sukietėjusios gumelės  nesinori.   

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 2.0 Diesel 125kW
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2018-03-16 23:38 »
tai vat butent opelis kazka ten su tuo varikliu yra pabures daugiau nei italai :D nes kaip tik insignia, tai taip ir prierasas, kazkas kala, neuzsikuria, variklio defektas :D
Aisku nepasiseka kartais ir italams :)
https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-6837241.html
bet kai sau ieskojausi tai irgi per mobile.de perzvelgiau visus kiek imanoma fiatus, lancias ir alfas su situo motoru tai nei vieno skelbimo nebuvo su 2.0 defektu, atvirskciai net keli variantai buvo su 400-500k ridom
ps del tos tarpines tepalas nepradeda laseti, bet tepala pradeda siurbti su oru, kas pasireiskia trumpu tepalo lemputes uzsidegimu ir nugesimu. tai va daug kas taip ir vazineja nekreipdami demesio. bet vistiek tai dar neatsako i klausima kodel  tik pas opelius taip masiskai linksta tie 2.0