Autorius Tema: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:  (Skaityta 10421 kartus)

Neprisijungęs youstas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Įrašytas: 2016-04-04 22:00 »
Sveiki, klausimas. Kokie skirtumai tarp TI ir paprastos komplektacijos alfu pakabos? Kokias detales reikėtų keist, norint perdaryti į TI? Jei kas galėtų atsakyt išsamiai, būčiau dėkingas.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-04-04 23:11 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-04-04 22:27 »
Sveiki, klausimas. Kokie skirtumai tarp TI ir paprastos komplektacijos alfu pakabos? Kokias detales reikėtų keist, norint perdaryti į TI? Jei kas galėtų atsakyt išsamiai, būčiau dėkingas.
Esminis skirtumas - 2cm žemesnės spyruoklės. Susidedi "Eibach" + "Bilstein" B6 arba B8 ir turi TI pakabą :)
« Paskutinį kartą keitė: 2016-04-04 23:11 sukūrė PiPPas »
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs youstas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-04-04 23:09 »
O kas dar skiriasi pakaboje, žiūrint detaliau. Beje gal kas zinot kokia detaliu kaina +- kalbant apie spyruokles ir amortizatorius?
« Paskutinį kartą keitė: 2016-04-04 23:11 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-04-04 23:12 »
O kas dar skiriasi pakaboje, žiūrint detaliau. Beje gal kas zinot kokia detaliu kaina +- kalbant apie spyruokles ir amortizatorius?

Na, svirtys tokios pat eina visoms 159, stabilizatoriai, berods irgi.

Kainos? Prašom - visas puslapis:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Suspensions:::1_315_321.html
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-04-05 00:31 »
Pas FL alfas šarnyrai plonesni eina, kiek pavyko išaiškinti :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-04-05 08:25 »
Buvo ir man kiles sitas klausimas.

Kadangi uzmoviau ant savo 2.4 alfos R19 - atrodo kaip vezimas (pas mane ne TI). Tikrai per aukstai stovi, tarpai tarp arku tokie, kad po viena pabegeli tilptu ten. R19 ratai buvo grazinti atgal ir buvo pradeta galvoti apie viska is naujo.

Pradziuginot, kad reikia tiek nedaug - spyruokliu kito :D 120euru ir 35mm zemyn atrodo visai fair deal.
Gal kas turit pasidare ? Problemu mieste padaugejo ?

Neprisijungęs youstas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-04-05 08:48 »
As taip pat dabar su r-19 ti ratais. Kazkaip per aukstai.. Bet nesinori ratu parduot ;/

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-04-05 09:15 »
As taip pat dabar su r-19 ti ratais. Kazkaip per aukstai.. Bet nesinori ratu parduot ;/

Tai tu tikriausiai ir busi tas kuris nupirko tuos R19 TI skelbime kabejusius :D  :alaus:

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-04-05 09:16 »
Jeigu norisi kokybės - prie spyruoklių reikia ir amortizatorių, pritaikytų žemintai pakabai. Tam yra pardavime spec. rinkiniai, arba galima susikomplektuot ir pačiam, gal net būtų kažkiek pigiau. Iš patirties galiu pasakyti, kad auto tampa gerokai stabilesnis, šiek tiek kietesnis ir ~30mm žemesnis. Na ir kas be ko - gražesnis :)
Kalba eina apie Eibach+Bilstein
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs youstas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: TI ir standartinės važiuoklės skirtumai:
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-04-05 09:23 »
Pirkau iš skelbimo, bet ne tuos, kurie dar kabo :) Ydomu kokia sąmata vien tik detalių būtų (perkant Lietuvoje)