Autorius Tema: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD  (Skaityta 12363 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2016-02-10 17:37 »
Zeniau, ar tu bent mates ta orginalu dirza ar tiesiog siaip ieskai kur prisikabinti? Per kuria vieta jis tau sustiprintas? Eilinis dirzas ir tiek, tik uz didesne kaina, greiciausiai to paties italu Dayco gamintas, kitoje pakuoteje supakuotas.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2016-02-10 18:37 »
Taip pat turiu Stilo jtd. Pagal visas saskaitas ir popierius dirzas keistas prie 120k km, pirkau su 197k km. Reziume: vandens pompa subirejusi visiskai, itempejai kliba, dirzas dviejose vietose stipriai itrukes.
neturiu alfos.

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2016-02-10 19:03 »
Zeniau, ar tu bent mates ta orginalu dirza ar tiesiog siaip ieskai kur prisikabinti? Per kuria vieta jis tau sustiprintas? Eilinis dirzas ir tiek, tik uz didesne kaina, greiciausiai to paties italu Dayco gamintas, kitoje pakuoteje supakuotas.


 
cia matosi kuo skiriasi net vizualiai.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs montezumijus

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2016-02-10 19:25 »
Kai užsikirs koks įtempėjas, joks "pastiprintas" diržas nepadės :)
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2016-02-10 20:04 »
Kai užsikirs koks įtempėjas, joks "pastiprintas" diržas nepadės :)
tai taip, uz tai sitoje vietoje ir negalima taupyti, bet jau kas uzsikirs, uzstriks, subyres tai jau atskira tema. reikia apziureti ir zvaigzde (krumply) ant alkuninio kad nebutu nuplyses, nes kad ir kokybiskiausias dalis sudesi o jis gali be laiko nuplest dirza. zodziu sitame reikale buna ir yra yvairiu niuansu. o tie niuansai dazniausiai atsiranda kai bandome sutaupyti euruku ;)
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2016-02-10 21:12 »
tai todėl kai keičiamas diržas ir atsižvelgiama į gamintojo rekomendacijas dėl kitų komponentų kaip guoliukai, įtempėjai ir vandens pompos. neveltui gi rašomos gamintojų pastabos kaip keičiant diržą keisti ir vandens pompą ar keisti kas antrą keitimą. kai pradeda kiekvienas pagal save keisti tai ir diržai plišinėja ir guoliukai užsikerta.

žinoma pasitaiko ir broko detalėse.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2016-02-11 10:08 »

 
cia matosi kuo skiriasi net vizualiai.
Mes apie orginalius dirzus kalbejom, kurie kainuoja  3-4 kart tiek, kiek eilinis Dayco ar Conti, del ju cia Zenius prisikabino, kad jie kazkuo ypatingi, nors is praktikos maciau, kad niekuo.
Beje, pas mane dar yra viena Brava, dirzas keistas pries 4 metus, vaziuos ji dar max iki 2017 kovo 20, arba, kol truks dirzas, arba, del kitu priezasciu taps nevaziuojama. Nieko ypatingo nebuvo deta, viskas nuo eilinio prekystalio be dideliu investiciju, kolkas vaziuoja. O kazkas susidejo orginalu ir nei 3 metu neatlaike. Zodziu, bus ekspermentas, 3 remomenduojamus metus ji jau pragyveno :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2016-02-11 15:36 »
Kliff tu gal baik isvedziojimus,parasiau kad tikrai yra sustiprintas,tu parasei kad tik kaina skiriasi,jokiu sustiprintu nera.Nustok malt suda.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2016-02-11 16:58 »
pamate kad stiprintas tikrai skiriasi :D
 o originalas gali buti ir CONTITECH ir GATES ir DAYCO cia jau kaip kuris gamintojas kuriais metais pasirinko kuri dirzu gamintoja.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2016-02-12 11:02 »
Kliff tu gal baik isvedziojimus,parasiau kad tikrai yra sustiprintas,tu parasei kad tik kaina skiriasi,jokiu sustiprintu nera.Nustok malt suda.
Zeniau, tu gal prasiplauk akis ir dar karta perskaityk apie ka kalba buvo, bei maziau "putokis" :D
Pradek nuo pradziu, t.y. :
#16 Įrašytas: 2016-02-10 10:30 »
Citata iš: shpuncik  2016-02-10 00:37
kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo.?
Ir tau atsakymas:
"Kaina skiriasi, daugiau niekuo."
Jeigu skaityti nemoki, arba nesupranti apie ka kalba eina, patylek uzkalnio nevaidines :alaus:
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491