kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo. kažkaip nemačiau, kad perkant diržą pas atstovą ant jo rašytų vienokį resursą, o perkant aftermarket'ą jau būtų visai kitas kilometražas nurodytas. visi jie paskaičiuoti tiek, kiek gamintojas auto yra nurodęs.
nepatingėjau ir pasitikslinau eLEARN'e - JTD diržas kaip ir sakiau keičiasi kas 120000km arba 5 metus, žiūrint kas pirmiau sueis. jei eksplotuojama sunkiomis salygomis - didelis šaltis, tampomos priekabos metai sumažinami iki 3-jų.
70000km tai čia greičiausiai ištraukė skaičius iš JTS'ų ar kokių Boxer'ių
Kaina skiriasi, daugiau niekuo. Anksciau pats pirkdavau tik orginalu dirza, tokiais pat stebuklais tikedamas, po to, kai vienam truko orginalus dirzas po 40000km/2.5m, spjoviau i ta reikala ir dedu Dayco,Conti,GoodYear ar Gates. Nei vienas, nei kitas negarantuoja, kiek jie atlaikys, nei vienas neisduoda oficialaus rasto, kad jei dirzas neatlaikys 80k km jie kompensuos remonta. Niekas, nieko negarantuoja. Taciau, rekomenduoja, musuos klimato salygomis keisti kas 3 metai, 60-80k km. Itempejai, pompa analogiskai, buna karta isimi kuri is guoliu ir jis jau po 60k visas klibantis, kita buna ir po 80k dar kaip nauja. Tarp guoliu nebent SKF dar kazkiek daugiau pasitikejimo tarp visu kitu keliantys.
Buve ir siam forume atveju, pamenu, kazkam truko dirzas ar itempejas pasileido po 40k km- lygtais, ar kito ispudingai vargano kilometrazo.