Autorius Tema: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD  (Skaityta 12358 kartus)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-02-09 20:20 »
Supratau, kad 60000km tikrai, o jau virš tai loterija, o gal kas pasakys skirtumus tų variklių, Pas mane Fiate 96kw, Alfoj 100kw, o Lancia 99kw?
dar po 5iu metu turbut reiks keist kas 20tkm
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-09 20:43 sukūrė PiPPas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-02-09 20:26 »
 vien vizualiai alfos gerokai didesne uz lancios, alfos IHI, o lancios ir gamintojas kitas..
neturiu alfos.

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-02-09 23:33 »
servisai apskritai galėtų tai keistų su kiekvienais tepalais, tik kažkaip nelabai jau įtikinamai atrodytų.
kiek pamenu JTD kas 120000km arba 6 metai
Ka aš ir parašiau: jei gausi ORIGINALŲ diržą - jis ir atlaikys tavo 120000km, o visiem kitiem tik apie 70000km ir duoda kažkokią garantiją ;)
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-02-10 00:37 »
Ka aš ir parašiau: jei gausi ORIGINALŲ diržą - jis ir atlaikys tavo 120000km, o visiem kitiem tik apie 70000km ir duoda kažkokią garantiją ;)

kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo. kažkaip nemačiau, kad perkant diržą pas atstovą ant jo rašytų vienokį resursą, o perkant aftermarket'ą jau būtų visai kitas kilometražas nurodytas. visi jie paskaičiuoti tiek, kiek gamintojas auto yra nurodęs.

nepatingėjau ir pasitikslinau eLEARN'e - JTD diržas kaip ir sakiau keičiasi kas 120000km arba 5 metus, žiūrint kas pirmiau sueis. jei eksplotuojama sunkiomis salygomis - didelis šaltis, tampomos priekabos metai sumažinami iki 3-jų.

70000km tai čia greičiausiai ištraukė skaičius iš JTS'ų ar kokių Boxer'ių
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2016-02-10 07:35 »
dabar kai gamina jau pastiprintus dirzus tai 100tkm, galima drasiai lekt nes kai masina pagamino tai dar tokiu dirzu nebuvo :D. o atlaiko tie paprasti dirzai neretai ir po triguba rida
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2016-02-10 09:12 »
Dirzai gal ir pastiprinti,bet parazitai ir itempejas lieka standartinis. Tai vel ar verta rizikuot.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2016-02-10 10:30 »
kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo. kažkaip nemačiau, kad perkant diržą pas atstovą ant jo rašytų vienokį resursą, o perkant aftermarket'ą jau būtų visai kitas kilometražas nurodytas. visi jie paskaičiuoti tiek, kiek gamintojas auto yra nurodęs.

nepatingėjau ir pasitikslinau eLEARN'e - JTD diržas kaip ir sakiau keičiasi kas 120000km arba 5 metus, žiūrint kas pirmiau sueis. jei eksplotuojama sunkiomis salygomis - didelis šaltis, tampomos priekabos metai sumažinami iki 3-jų.

70000km tai čia greičiausiai ištraukė skaičius iš JTS'ų ar kokių Boxer'ių
Kaina skiriasi, daugiau niekuo. Anksciau pats pirkdavau tik orginalu dirza, tokiais pat stebuklais tikedamas, po to, kai vienam truko orginalus dirzas po 40000km/2.5m, spjoviau i ta reikala ir dedu Dayco,Conti,GoodYear ar Gates. Nei vienas, nei kitas negarantuoja, kiek jie atlaikys, nei vienas neisduoda oficialaus rasto, kad jei dirzas neatlaikys 80k km jie kompensuos remonta. Niekas, nieko negarantuoja. Taciau, rekomenduoja, musuos klimato salygomis keisti kas 3 metai, 60-80k km. Itempejai, pompa analogiskai, buna karta isimi kuri is guoliu ir jis jau po 60k visas klibantis, kita buna ir po 80k dar kaip nauja. Tarp guoliu nebent SKF dar kazkiek daugiau pasitikejimo tarp visu kitu keliantys.
Buve ir siam forume atveju, pamenu, kazkam truko dirzas ar itempejas pasileido po 40k km- lygtais, ar kito ispudingai vargano kilometrazo.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-10 10:32 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2016-02-10 11:27 »
Kliff nu kam rasinet nesamones jeigu nezinai,sustiprinti dirzai tikrai kitokie,tokie kaip metalizuoti.O dirzai nauji  nutrunka tik tais atvejais kai kas nors nesisuka ,arba sukasi strigdamas ,o jeigu viskas tvarkoje tai dirzai laiko tikrai ir tris kart ilgiau.Tvarkykit masinas normaliuose servizuose,dirzai netrukines.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-10 11:30 sukūrė Zenius »
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-02-10 11:38 »
Turejau stilo, nuvazevau ~100k km, jau buvau nusipirkes dirzus keitimui, bet ir nespejau kai atsitrenke. Bet esme, kad laike jie 2x daugiau negu jus cia snekat ir nieko nebuvo :) O vazinejama buvo kasdien ir smagiai palakstant su chipu :)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-02-10 16:59 »
Turejau stilo, nuvazevau ~100k km, jau buvau nusipirkes dirzus keitimui, bet ir nespejau kai atsitrenke. Bet esme, kad laike jie 2x daugiau negu jus cia snekat ir nieko nebuvo :) O vazinejama buvo kasdien ir smagiai palakstant su chipu :)

tikrai taip.
jei parazitus, tempejus ir pompas perkat sveriamus kai kokius svekus ukinej pardej, tai reikia dziaugtis kad 50tkm atlaiko. bet jei perkat INA, DAYCO, HEPU. Tai 100tkm spakainiai.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.