O tu nepagalvojai,kad tie tavo kiniski obd sudai gali ir pievas parodyt. As jau ta isitikinau su alfa obd ir ecuscan. Kai pajungus normalu diagnostini irengini rodo visai kitus parametrus.
Ne nesutinku. nes tu fizikos elemetarios nemoki. Ir apie protokolu nifiga nerauki. Protokolas rodo skaicius, ne skaitytuvas, skaitytuvas rodo tai ka siuncia jam ECU OBD II protokolu.
Ir jei termorezistorius veikia ir gauni pastoviai ta pacia info atliekant tuos pacius veiksmus-tai faktas, kad viskas veikia. Cia susikta varza, o ne kriptografija
Ir dar dlia asoba tupich - parasiau juk,kad masina atsigavo ir vel traukia. Ar jums reikia tatuiruote padaryti, kad suvoktumet?
Vapsie maziau sedeti cia jums reikia nes ziuriu apie masina nifiga neraukiat. Apie dyzelines sneka kaip apie benzinines be turbinu. Šaraškinai tokie pradeda mašinas taisyti, visi su savo išmone nepagrista jokiais faktais.
Tipo turbina nesugeba oro pasiurbti, aiskina cia apie 2klases fizika.
Ir dar pakartosiu:
Važiuojant greitkeliu 150Km/h (6begiu, beveik laisvu) ime maziau oro nei spaudziant ir vaziuojant 65km/h. Jei jums nesueina cia fizika-tai bukite geri-baikite pradini ugdyma.
Alfoje oras neimamas tiesiogiai (kaip, kad gauna interkuleris), greitis neturi daug itakos, turbina yra esminis faktorius oro isiurbime.
Kas nesutinka-dedat cia logus. As savo idesiu savaitgali.
Fiksuojam RPM, Greiti, ir oro srauto matuokles rodmenys ir BOOST'a. Dedam screen'us -jus nes textinius csv jus suklastosite, nes ziauriai prakisite.
As primas nedesiu, nes zinau, kad "pezetoju klubo" nariai sakys, kad pas mane matuokle bloga, ecu blogas ar obd readeris kreivas.