Autorius Tema: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį  (Skaityta 8404 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Galbūt kažką sudomins. Autogralis gali užsakyti (per ~savaitę) atkeliauja komplektas iš dvimasio į vienmasį (smagratis + sankabos komplektas). Kaina gaunasi kažkas kaip vieno dvimasio smagračio. Daugiau informacijos gausit pasiskambę į Autogralį, pasakys tikslią kainą ir pristatymo terminą.

159'tom dar nėra nieko iš tokių komplektų, bet senesniem varikliam, bei Fiat'am visokiem yra variantas sutaupyti.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-01 22:58 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Steponas

Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-01-24 21:35 »
variantas sutaupyti ir pasididinti vibracijas ir susimazinti komforta..
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-01-24 21:41 »
Tikrai taip, komfortas kenčia. Bet vibracijų sakė nėra, tik bėgių perjungimas ne toks sklandus. Dvimasis smagratis geriau sugeria smūgius perjungiant bėgį.

Čia labiau mažesnių mašinų savininkams aktualu.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-01 22:59 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-01-29 11:43 »
Įsidedi vienmasį smagratį, ploji katučiu, kad sutaupei N pinigų, savaitę ar porą važinėji su mintim, kad "aj px tos vibracijos - priprasiu". Galvoj kirba mintis, kad vis dėl to užp*sa tas diskomfortas prie kurio niekaip negali priprasti ir galvoji, kad reikia keist smagratį į dvimasį :D

Nors mintis vis stipriau spaudžia smegenis, vistiek visiem aplinkui sakai kaip gerai yra vienmasis smagratis ir kiek pinigų sutaupei ir kad jau pripratai prie diskomforto :D Nors realiai nifiga nepripratai ir jau suki smegenis kur gaut kad ir dėvėtą dvimasį smagratį ir kaip tą super-vienmasį-super-duper-naują-mažai naudotą smagratį parduoti.

Nieko asmeniško. Na o bet tačiau jau kažkas yra praktikoj išbandęs ant 166 vienmasį smagratį ir jei gerai pamenu spjovė tam vienmasiam į snukį.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-01-29 13:39 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-01-29 13:00 »
Dvimasio smagracio pagrindine paskirtis ,vibracijos mazinimas,kad  bėgių perjungimas ne toks sklandus yra kaip ir nesamone,arba pasitaike kazka neteisingai padarius,nes tuoj pradesim rasyt kad senesnese masinose begiai visai nesijunge.Pats keiciau WV 1.9 tdi i vienmasi  nepajauciau nieko blogesnio,tik mano atveju dejau nauja ir sutaupiau 2/3 .Siuo siulomu atveju kainos skirtumas toks menkas ,kad vienas kas cia laimetu tai  pardavusi parduotuve .Cia tik nuomone ,pagrista faktu.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-01-29 14:49 »
Aš pats dėjau naują dvimasį su nauju sankabos komplektu ir nesuku pautų. Tiesiog parašiau čia, kad toks variantas yra. Jeigu Vag'as Passat B5 su vienmasiu paleido ir kažkaip didelių diskomfortų nėra. Aišku, kada daugiau kilovatų ir bėgį perjungi grubiau pasijaučia, čia ir sužaidžia dvimasis smagratis su papildomu komfortu. O komfortas kainuoja, kiekvienas renkasi sau priimtiną variantą.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-01-29 16:18 »
Vag'as Passat B5 su vienmasiu paleido ir kažkaip didelių diskomfortų nėra.

na, VAG'as paleido daug visko su labai jau keista variklio valdymo programine įranga, diskomforto irgi nėra, o bet tačiau ... ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-01-29 16:49 »
Koks skirtumas kokia bloga VW programine iranga,jeigu kalba eina apie dvimasius.Na bet taciau....
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-01-29 16:57 »
Arba diskutuokit apie smagračius, arba trinu lauk temą, jei keliaujat prie kažkokių VW ar kitų gamintojų elektronikų, bei kitų mazgų... :mzp:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 156/147/GT Dvimasio smagračio keitimas į vienmasį
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-01-29 19:48 »
Įsidedi vienmasį smagratį, ploji katučiu, kad sutaupei N pinigų, savaitę ar porą važinėji su mintim, kad "aj px tos vibracijos - priprasiu". Galvoj kirba mintis, kad vis dėl to užp*sa tas diskomfortas prie kurio niekaip negali priprasti ir galvoji, kad reikia keist smagratį į dvimasį :D

Nors mintis vis stipriau spaudžia smegenis, vistiek visiem aplinkui sakai kaip gerai yra vienmasis smagratis ir kiek pinigų sutaupei ir kad jau pripratai prie diskomforto :D Nors realiai nifiga nepripratai ir jau suki smegenis kur gaut kad ir dėvėtą dvimasį smagratį ir kaip tą super-vienmasį-super-duper-naują-mažai naudotą smagratį parduoti.

Nieko asmeniško. Na o bet tačiau jau kažkas yra praktikoj išbandęs ant 166 vienmasį smagratį ir jei gerai pamenu spjovė tam vienmasiam į snukį.

super, kaip teisingai ir korektiskai paaiskinta.  ;)
jei prireike smagracio savam auto tai geriau pataupykit pora menesiu ar pasiskolinkit pinigeliu ir ysidekit kas priklauso, nes tie VALEO KIT'ai tikrai pavagia konforta.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-01-29 23:01 sukūrė Makacinas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.