Autorius Tema: 159 - That's why I'm hot  (Skaityta 19545 kartus)

Neprisijungęs MISA0901

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 608
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-12-27 16:19 »
neperlenki 147kw padejas :)pabandom?

Neprisijungęs GytisMa

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 124
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-12-27 21:44 »
neperlenki 147kw padejas :)pabandom?
Drąsiai :) Visada už 
Yra: Alfa-Romeo 159 07m.
"Every time i see Alfa-Romeo goes by, I tip my hat" - Henry Ford

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2015-12-28 01:09 »
Drąsiai :) Visada už

As gal ir akiplesa, bet su savo 1,9JTD 81kw esu "padejas" ir E39 3,0d :D O pas mane vargani 103kw...(po programavumo) tai su 2,2JTS is idejos ir sustociau  :du:
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2015-12-28 05:51 »
Apdėjikai jus :) gal kokie lavonėliai papuolė ir tiek arba tarpinė tarp vairo ir sėdynes nekokia :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2015-12-28 12:50 »
daug tokiu apdejiku, kur su 66kw tdi issisiepe, dumais apsipyle mina ir net nesupranta, kad tu eko rezimu prie 3000rpm pavaras perjunginedamas ramiai vaziuoji :D

Šiaip kad 2,2jts neturetu stipriai atsilikt nuo 2,4jtd tai tikiu, bet tvarkingo jtd tikrai nepaimtu. Kitas klausimas kiek is LT vazinejanciu 2,4 yra is tikro tvarkingi, su veikianciom sklendem, egr ir nestringanciom geometrijom :)
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs moonshine

Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2015-12-28 14:24 »
2,2 jts nuo 2,4 jtd įsibėgėjimas iki 100 km/h ant popieriaus ar ne per 0,3 s tesiskiria. Tai kuris kurį "apdės" su dešimties metų kibirais lemia kas tik nori, pvz kuris vairuotojas ką tik cepakų sočiai prikirto, o kuris dar nevalgęs nuo ryto. Nekalbant apie tech būklę :lol: Radot zabovą su kuo lygintis  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2015-12-28 15:50 »
Plius čia juk ne "pilno greičio auto" tai važiuokite pagal KET ir tiek :)
Vistiek jus koks niolikinis kartingistas trasoje su bet kuo padarys :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-12-28 21:48 »
Puikios, teisingos nuotraukos - jaučiasi saikas. O tai yra labai gerai. Net keista, jog tai yra vienas ir tas pats fotografas (kuris fotkino ir Nieksui).
O dėl pačios Alfos, tai kai išgirstu tokias kuro ekonomijas, tyliai sau pagalvoju - koks aš vis dėl to laimingas* žmogus.. :)

*taip, taip - tai kas praktiška, nebūtinai yra laimė
« Paskutinį kartą keitė: 2015-12-28 21:49 sukūrė v o n a s »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs GytisMa

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 124
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-04-19 16:46 »
Žodžiu prasidėjo linksmybės :D Vieną rytą įsėdus į automobilį ir jį užkūrus išmetė check engine, nieko labai blogo nepagalvojau, nes važiuoja gerai, traukia  taip pat gerai, jokių pašalinių bėdu atrodo nebuvo. Padarius diagnostika, kad ir kaip bebūtų netikėta - grandinės klaida :D Tai vą sėdžiu jau ramus abiejų variklio grandinių komplektus pasikeitęs pas Autofficinos vyrus, vą Tau ir 2.2JTS   :( Dar gerai, jog prie to pačio pamatė, kad alkūninio veleno škyvui - ragai, išplyšusios gumos, jau pasidaręs kreivas, trinasi į tepalo siurblį. Tai kaip būtų ir nieko, nusiperki naują ir pakeičia, bet nei Autofficina, nei nė viena kita automobilių detalių paduotuvė tokios detalės jokiuose kataloguose pirkti nerado naujos, skambinausi po šrotus (T.y. dvi 159 ir viena brera 2.2jts ant dalių) - škyvo neturėjo. Tai galų gale pasirodo toks pat (na ne toks pat, bet labai panašus ir su tuo pačiu kodu) škyvas eina ir į Opelį su 2.2i motoru, nuo jo tas pats škyvas nupirktas 3-4 kartus pigiau, nėi kainuoja devėtas iš alfos. Šiek tiek palengvėjo, nors ivensticiju alfonsas pareikalavo nemažai :D

Naujais grandinių komplektais pasidžiaugiau mažiau nėi savaitę ir palikau automobilį kebulo remontui. Nors dar rudenį planavau ją perdažinėti baltai, tačiau racionaliai viską apsvarščius ir pasiskaičiavus finansiškai buvo nuspresta palikti tą pačią baisia sidabrinę spalvą. Darbai baigėsi - darbai prasideda!
« Paskutinį kartą keitė: 2016-04-19 17:09 sukūrė GytisMa »
Yra: Alfa-Romeo 159 07m.
"Every time i see Alfa-Romeo goes by, I tip my hat" - Henry Ford

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 159 - That's why I'm hot
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-04-19 16:51 »
Žodžiu prasidėjo linksmybės :D Vieną rytą įsėdus į automobilį ir jį užkūrus išmetė check engine, nieko labai blogo nepagalvojau, nes važiuoja gerai, traukia  taip pat gerai, jokių pašalinių bėdu atrodo nebuvo. Padarius diagnostika, kad ir kaip bebūtų netikėta - grandinės klaida :D Tai vą sėdžiu jau ramus abiejų variklio grandinių komplektus pasikeitęs pas Autofficinos vyrus, vą Tau ir 2.2JTS   :( Dar gerai, jog prie to pačio pamatė, kad alkūninio veleno škyvui - ragai, išplyšusios gumos, jau pasidaręs kreivas, trinasi į tepalo siurblį. Tai kaip būtų ir nieko, nusiperki naują ir pakeičia, bet nei Autofficina, nei nė viena kita automobilių detalių paduotuvė tokios detalės jokiuose kataloguose pirkti nerado naujos, skambinausi po šrotus (T.y. dvi 159 ir viena brera 2.2jts ant dalių) - škyvo neturėjo. Tai galų gale pasirodo toks pat (na ne toks pat, bet labai panašus ir su tuo pačiu kodu) škyvas eina ir į Opelį su 2.2i motoru, nuo jo tas pats škyvas nupirktas 3-4 kartus pigiau, nėi kainuoja devėtas iš alfos. Šiek tiek palengvėjo, nors ivensticiju alfonsas pareikalavo nemažai :D

Naujais grandinių komplektais pasidžiaugiau mažiau nėi savaitę ir palikau automobilį kebulo remontui. Nors dar rudenį planavau ją perdažinėti baltai, tačiau racionaliai viską apsvarščius ir pasiskaičiavus finansiškai buvo nuspresta palikti tą pačią baisia sidabrinę spalvą. Darbai prasideda


Opapapa...  :begam:

Kokie kebulo darbai ? Kadangi sumu nepaminejai tekste, tai nujauciu, kad nieko grazaus.... :(