Autorius Tema: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:  (Skaityta 15797 kartus)

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2016-04-10 11:33 »
Update apie tepalo valgymo problemą.
Vakar pasimatavau kompresiją. Rezultatai cilindrus skaičiuojant nuo paskirstymo diržo tokie:
1-150, 2-103, 3-91, 4-91 (psi)  išvis nuotaiką dingo pamačius 3-jų cilindrų kompresija palyginus su 1-mu, taigi kad įsitikinti nusprendžiau pamatuoti dar kartą, rezultatai:
1-185, 2-165, 3-169, 4-105 (psi) pamačius šiuos skaičius nuotaika pagerėjo kol nepasiekiau paskutinio cilindro...
Ir ant galo matavau kompresija į cilindrus užpilus keletą lašų tepalo, rezultatai:
1-220, 2-200, 3-186, 4-152 (psi)
pasižiūrėjus user manual radau kad kompresija turėtu būti 10.3bar kas yra apie 150psi, ar tai tiesą? Didelis klausimas kyla kodėl tarp pirmo ir antro matavimo tokie didelį skirtumai?
Norėčiau išgirsti jūsų nuomonę apie šiuos rezultatus?

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2016-04-28 18:53 »
Pakeičiau tepalus į 10w60. Rezultatas: tepalo degina perpus mažiau, kuro sąnaudos sumažėjo 1,6l/100km, nors kiek teko skaityti kuro sąnaudos turėtu padidėti užpilus 10w60.

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2016-04-28 19:30 »
Teoriškai jie klampesni, todėl tikrai turėtų deginti daugiau, bet čia tik teoriškai. Kaip matavai kuro suvartojimą? Nuo pilno bako iki lemputės, o paskui vėl ta pačia procedura ir išsivedi vidurkį, geriausia lygint taip. Man pvz 2,0 TS su 10W60 sąlyginai sudegina 0,3l daugiau lyginant su 5W40 per maždaug 1150 km distancija. Pavažinėk daugiau, arba bus vienodai, arba pamatysi šiokį tokį padidėjimą. Kaip ir sakiau, labai jau teorinis tas vienos ar kitos priemonės kaip tepalai ar neva tai "degalūs taupantis" kuras, nes neidentiškais režimais išvažinėjam tuos bakus, kad galima būtų teisingai palygint.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-04-28 19:32 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2016-04-28 22:18 »
Na kol kas dar tik apie 500km numyniau po pakeitimo. Matavau nuo pilno bako iki 300km  pravažiavimo ir paskui vėl iki pilno tada vidurkis iš skirtumo. O ir kompas rodė 0,2l paklaidą nuo realių sąnaudų. Dar važinėsiu ir žiūrėsiu kas gausis.

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2016-11-21 22:48 »
Problema dar neišspręsta dėl tepalo deginimo, bet jau pradėta judėt. Taigi pasiėmiau atostogų ir pradėjau ardytis variklį. Šiandien nuėmiau oro paėmimo kolektorių (plastikini), na ir pamačiau kad jis viduje visas tepaluotas. Kaip supratau tepalas į jį gali pakliūti per dvi šlangeles prijungtas prie vožtuvo dangtelio kur viena jungiasi į oro paėmimo šlangą už srauto matuoklės o kita jungiasi į patį kolektorių. Kiek supratau PCV vožtuvo (alsuoklio) ant šio variklio nėra (arba neradau), toje vietoje kur šlangelė jungiasi į kolektorių radau plastikinį vožtuvėlį ant spyruoklės kuris ir manau kad tarnauja kaip alsuoklis, jis nebuvo prikepęs ir judėjo be problemų. Tepalo radau ant abiejų šlangelių, ant šlangelės kur prie matuoklės tepalo daug nebuvo bet ant oro paėmimo šlangos sienelės matėsi išsitaškęs tepalas bet jo daug nebuvo o ir atrodė lyg jis būtu pridžiuvęs.
Taigi dabar nežinau ką daryti. Kodėl tepalą degina kaip ir aišku, bet nežinau ką daryti kad šią problemą pašalinti? Gal ką patarsit? Žiedus ir visas tarpines turiu nusipirkęs, nežinau ar vertą toliau ardyt ir keist žiedus su tarpinėm?
Gal kas su kažkuo panašiu esat susidūrę ir problemą išsprendę?

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2016-11-22 01:29 »
Problema dar neišspręsta dėl tepalo deginimo, bet jau pradėta judėt. Taigi pasiėmiau atostogų ir pradėjau ardytis variklį. Šiandien nuėmiau oro paėmimo kolektorių (plastikini), na ir pamačiau kad jis viduje visas tepaluotas. Kaip supratau tepalas į jį gali pakliūti per dvi šlangeles prijungtas prie vožtuvo dangtelio kur viena jungiasi į oro paėmimo šlangą už srauto matuoklės o kita jungiasi į patį kolektorių. Kiek supratau PCV vožtuvo (alsuoklio) ant šio variklio nėra (arba neradau), toje vietoje kur šlangelė jungiasi į kolektorių radau plastikinį vožtuvėlį ant spyruoklės kuris ir manau kad tarnauja kaip alsuoklis, jis nebuvo prikepęs ir judėjo be problemų. Tepalo radau ant abiejų šlangelių, ant šlangelės kur prie matuoklės tepalo daug nebuvo bet ant oro paėmimo šlangos sienelės matėsi išsitaškęs tepalas bet jo daug nebuvo o ir atrodė lyg jis būtu pridžiuvęs.
Taigi dabar nežinau ką daryti. Kodėl tepalą degina kaip ir aišku, bet nežinau ką daryti kad šią problemą pašalinti? Gal ką patarsit? Žiedus ir visas tarpines turiu nusipirkęs, nežinau ar vertą toliau ardyt ir keist žiedus su tarpinėm?
Gal kas su kažkuo panašiu esat susidūrę ir problemą išsprendę?

tai gal paprasčiausiai vožtuvų riebokšliai jau atitarnavo, kodėl iškart žiedai
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2016-11-22 10:16 »
tai gal paprasčiausiai vožtuvų riebokšliai jau atitarnavo, kodėl iškart žiedai
Po kompresijos testo rezultatų priėjau prie išvados kad žiedai. O ir kiek skaityt teko, kad ts dažniausiai problemų turi dėl žiedų. Bet dabar matau kad išvada gali būt bloga.
Man tik klausimas kyla, kaip tada tepalas nuo vožtuvų į kolektorių pakliūna? Nes juk oro judėjimo kryptis priešinga, tai ir tepalą turėtų traukt į degimo kamerą. Ar čia kai vožtuvas užsidaro, tepalas aptaško kolektorių? Ar gal dar kažkas ko aš nesuprantu?

Sent from my D5503 using Tapatalk


Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2016-11-22 10:26 »
Po kompresijos testo rezultatų priėjau prie išvados kad žiedai. O ir kiek skaityt teko, kad ts dažniausiai problemų turi dėl žiedų. Bet dabar matau kad išvada gali būt bloga.
Man tik klausimas kyla, kaip tada tepalas nuo vožtuvų į kolektorių pakliūna? Nes juk oro judėjimo kryptis priešinga, tai ir tepalą turėtų traukt į degimo kamerą. Ar čia kai vožtuvas užsidaro, tepalas aptaško kolektorių? Ar gal dar kažkas ko aš nesuprantu?

Sent from my D5503 using Tapatalk

tai karterio ventiliacija, alsuokliai pažiūrėk kaip padaryti. separatorius jau pavarges dėlto ir tepalą matai įsiurbimo kolektoriuje
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2016-11-22 11:17 »
tai karterio ventiliacija, alsuokliai pažiūrėk kaip padaryti. separatorius jau pavarges dėlto ir tepalą matai įsiurbimo kolektoriuje
Šiandien žiūrėsim. Ačiū už patarimus.
P.S. Separatorius tai čia tas kur prie kolektoriaus pajungtas per slangute nuo vožtuvų dangtelio? Tiesiog man nėra žinomi kaikurie terminai, todėl galiu ir užduoti gan kvailų klausimų :D

Sent from my Xperia using Tapatalk
« Paskutinį kartą keitė: 2016-11-22 12:22 sukūrė Easy2 »

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2017-06-23 23:46 »
Na ką, tepalo deginimo problema sutvarkyta nors ir užtruko... Buvo pakeisti žiedai, vožtuvu ir kiti riebokšliai, alsuoklio mechanizmas beveik visos tarpinės. Kelios nuotraukos kaip viskas atrodė nuėmus galvą:



na ir kodėl buvo maža kompresija viename cilindre:


Gerai įsižiūrėjus matosi, kad žiedai buvo sudėti vienas virš kito ant vieno iš stumoklių.
Ar tai galėjo būti padaryta gamykliškai? Aišku kad greičiausiai ne, taigi išvada tokia kad kažkas jau buvo prikišęs nagus, ir rezultatas tokia chalturkė.
Foto po stūmoklių valymo procedūros (prieš bloko šlifavimą):

Pati galva po šlifavimo:

Kai galvą jau buvo po šlifavimo, sudėjau vožtuvus (jie buvo gana smarkiai apaugę anglimi kaip ankstesnėje foto) todėl vis dėlto nusprendžiau ir juos šiek tiek pašlifuoti/apvalyti (kodėl nepadariau to anksčiau...), rezultatas netobulas, bet atrodo tikrai geriau.
Galiausiai viską sudėjus ir uždėjus diržą:


Taip pat į pakeistus galvos varžtus sudėjau mažyčius apvalius magnetus (iš ebay) kad jeigu ką pagautų metalo drožles.
Tai ir gavosi taip kad mėlyno dūmo nėra, kad ir gazas minamas iki dugno ir apsukos keliamos iki 6-7k, tepalo lygis pastovus ir tas pats. Po variklio perrinkimo tepalai buvo pakeisti 4 kartus.
1. po 100km 10w40
2. po 500km 10w40
3. po 1000km 10w40
4. po 2000km 5w40
10w40 pusiau sintetika buvo naudojama apkatkėj, po viso to 5w40 supyliau pagal gamintojo naujausia rekomendacija pilnai sintetika Petronas Syntium 3000. Galvojau pilti Selėnia, bet po visų jos neigiamų atsiliepimų nusprendžiau pilti tiesiogiai Petronas be jokiu ten papildomų pritaikymų alfai. Neaprašiau visko detaliai ir neminėjau iškilusiu visų problemų, nes būtų labai ilga istorija, bet yra kiek yra :)  :alaus:
P.S. po viso šito liko vieną bėda: Variatorius pradėjo streikuoti. Nors prieš gerus 10k km variatorių man tvarkė mechanikas alfaservise (kuris jau ten nebedirba), buvosioje temoje buvo klausinėjančiu kaip man jį sutvarkė. Atsakymas: užvirino :D bet tai velniai rautų!* jei jį užvirino tai kaip jis gali vėl baladotis...žodžiu prichaltūrino :)
Na bet šito kol kas netvarkysiu jau gana nuotykių šiai dienai :)