Sveiki,
Esu mates (youtube ir pan..) kad uzveda masina su pulteliu. Ziema itariu butu labai patogu, per langa uzkuriai ir lai pirpia (syla) pries kelione i darba. Man tai labai aktualu, nes iki darbo ~3,5km tik, tai kol davaziuoji iki darbo nespeja nieks susilt ir vel gesini...
Masina alfa 156 1,9jtd, Gal kas susidure su tuo uzvedimu nuotoliniu budu? Imobilaizeris pas mane atjungtas (isprogramuotas)
jei iki darbo 3,5km tai reikėjo Busso imti - vis tiek tas pats pinigais gausis, o ant benzo ir motoras greičiau šila
bendrai keli pastebėjimai.
pirmiausia, tai šiuolaikinių dyzelių naudingumas yra gana didelis, todėl paleidus jį dirbti ant laisvų ir dar žiemą gali tekti iki vakaro laukti kol jis įšils.
antras dalykas, tai jog patys gamintojai sako, jog norint greičiau sušildyti motorą nereik jo birbint kaip kokio žigulio, o sėsti ir ramiai važiuoti - greičiau šila motoras prie apkrovos ir tepimas geresnis. šits taikomas ir benzams.
jei nori, kad viduj greičiau šilta būtų yra keli variantai:
1) iki pirmo facelift'o dėjo papildomą pašildimą aušinimo skysčio. stovi 3 pašildymo žvakės, temperatūros daviklis, kelios relės. valdymas berods eina iš motoro kompo jei neklistu. tris pašildimo lygiai, pilnas galingumas 600W. prie -15C po penkių minučių viduj jau karštą orą pučia. šrote kai reikėjo dalių šitą daiktą mažai kas matė.
2) nuo pirmo facelift'o vietoj aukščiau aprašito varianto į patį pečiuką pradėjo dėti taip vadinamą teną arba dar PTC šildytuvą - realiai spiralė-elektrinis radiatorius. motoro nešildo, tik pats kaista ir pašildo vėjelį. veikia galima sakyti momentaliai. alfoje neteko jo čiupinėti, manau ir pastatymas į senesnį modelį gali būti komplikuotas, nes reik integruoti į pečiuką ir žiūrėti kaip valdymas realizuotas.
3) jau siulita webasto. kiek pamenu montuojasi už priekinio bamperio keleivio pusėj. reik pačios webasto su nuotolinio valdymo bloku ir nuotolinio pultelio arba bent jau timer'io. naudotos paprastai pusiau veikiančios būna. bėdos su jom, jog nemėgsta biodizelino ir reik bent kartą į mėnesį ir vasarą įjungti, nes kitaip po šiltojo "nedarbo" sezono pradeda streikuoti.
o nuotolinis motoro užvedimas tai iki pirmo užvedimo kai bus pamirštas išjungti bėgis ir auto kur nors nuvažiuos pvz. į kokį naują S-klasse AMG Black Edition