Autorius Tema: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD  (Skaityta 22879 kartus)

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Įrašytas: 2015-09-27 02:28 »
Sveiki visi Alfa mylėtojai ir prijaučiantys :) Prieš realius susitikimus, turbūt reikėtų pasirodyti, kad esama dar naujokų, norinčių prisistatyti :) Tai va, esu Justas, prieš metelius būčiau buvęs studentas, dabar jau tik pusiau - įstojau 3 metukams į JKVM karo akademijoj. Vakarais darbuojuosi garaže, labiau linkstu link savo puslapiuko feisbuke www.facebook.com/zibintupoliravimas plėtojimo, nors ir kitokių darbų nevengiu :)
Taigi, jeigu netyčia kam nors galiu pagelbėt, kreipkitės drąsiai :) dienomis dirbu techniku karšto vandens skaitiklių duomenų rinkimo įrangos montavime. Išbandęs daug automobilių - vieni buvo sėkmingi, kiti - nelabai, o gal ir patirties trūko, gal kažkur pataupyta buvo, Bet daugiau mažiau, beveik visą gyvenimą draugauju su prancūzais ir italais :)
Prieš kelis mėn kieme atsirado seniai tik svajonėse važinėjusi mašinytė - mano nuomone Alfiausia iš Alfų - 156 dyzeline širdele. Esu ultra patenkintas. Visų pirma - dizainas. Jėzau, dar nebuvo dienos, kai eidamas link jos širdy nesidžiaugčiau, ir dar nebuvo nei vieno karto, kai net ir skubėdamas ir nueidamas atsisukčiau pasižiūrėti į tą grožį sidabriniais batukais  :)
Antras dalykas - italai ir vėl manęs nepavedė - teko išbandyt laaabai daug fiatų - tiek dyzelių tiek benzinų. Bendrai kalbant, mechaniniai mazgai tie patys, bet dizainas kitas, surinkimo kokybė taip pat(čia mano asmeninė nuomonė iš būtent mano patirties). Taigi, mašinytė 2000m, 10mėn, Spidometras gražiai suka virš 130k km, nors tikra jos rida yra 200k km. Realiai pažiūrėjus į variklio skyrių ir matosi, jog pirštų ten nekišo niekas - visur stovi gamyklinės žymės  :) varikliukas nors ir atrodo gan silpnas - 1.9 81kw, bet smarvės tikrai užtenka, o ir variklio garsas malonus ausiai. Lyg ir buvo mazochistinių idėjų programuot kompą, bet palikau tai atviru klausimu ::) Pakaba minkštoka, nėra super standi, bet ant kelio neplaukioja. Prieš stabdžių sistemą keliu kepurę. Stabdo puikiai (!)

Pradėkim nuo paieškos ir pirkimo - realiai nupirkau gan tvarkingą po nepilnų 2 sav. paieškų iš anapus gatvės :D , neskaitant ne itin rimtų kėbulo problemų(ant slenksčių viena - kita rūdis ir d.p. slenkstis įlenktas), pasirodė labai verta savo pinigų ir pravažiavus keliolika km, apžiūrėjus ant keltuvo, nutarta, kad JAMAM :)

Žinoma, aš nebūčiau aš, jeigu pasitenkinčiau tuo, kaip ir kokia ji dabar atrodo. Pokyčiai, nors ir kartais nedideli, bet matysis nuotraukose :)

Realiai iš darbų kol kas atlikta: 
Cheminis salono valymas (kadangi buvę savininkai abudu rūkė, visur buvo pilna cigarečių pelenų, sėdynės išteptos, išvaflintos, bagažinėj buvo papilti kažkokie tepalai).
Kondicionieriaus pildymas + slėginio daviklio keitimas. (vos vos šaldė tik nupirkus)
Vairo traukių antgalių keitimas.
Generatoriaus diržo grupės keitimas.
Alkūninio skriemulio keitimas.
Vairo stiprintuvo siurbliuko bei alyvos keitimas. :) (problema buvo dar perkant)
Kaitinimo žvakių keitimas.
Prietaisų skydelio lempučių keitimas.
Magnetola+rimtesniai garsiakalbiai, kiek tvarkingesniam "triukšmui" sukelti.
Žibintų nupoliravimas, neaktyvaus reflektoriaus dažymas.(planuose - osram silverstar, o gal ir kiek galingesnės lemputės).  :masina:
Tiesus išmetimas + "kačiukų prieglauda" :star: :mzp:

Pati pirma diena, kai tik tapau šitos mažulės savininku(nuo lango atsitraukt nėjo tądien):


Po truputį į šitą temą kelsiu šito savo stebukliuko nuotraukas, o, manau, kad rytoj radus laiko bus įmestas konkretesnis to do list'as ir dar šiek tiek nuotraukėlių :)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-27 03:06 sukūrė Silogizmo »
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-09-27 02:54 »
Vienas iš pačių pirmųjų dalykų, kuriuos padariau, buvo senosios magnetolos perkėlimas (jau buvusi alfoje, šnypštė, dūzgė, buvo kiniška ir šiaip nepatiko). Pakeičiau ją JVC KD-X210. Mano asmenine nuomone - geriausias kainos ir kokybės santykis - prisiminiau reklamą: "tėve, plokštelių tegul klauso dinozaurai", tad kompaktinių diskų atsisakyta išvis vardan galimybės turėti atkuriamą FLAC formatą iš USB atmintuko. Į priekines duris puikiai susistatė Focal PS 165, į galines duris - Blaupunkt GT serija. Skamba tikrai palyginus švariai, minkštai ir proto ribose garsiai. (žinoma, džiaugtis garsu kartais sutrukdo įsišėlstančios durų "apšifkės", kurias jau pradėjau klijuoti iš vidaus garso ir vibro medžiagomis).

Vienas pirmųjų darbelių buvo nupoliruoti priekinius žibintus. 2 valandytės rankų, meilės ir alfytė jau nebe apsiblaususiomis (kažkoks psichas buvo nulakavęs žibintus) akimis žvelgia į pasaulį:

O kadangi alfutės po vieną nevaikšto, tai kitą dieną procesas pakartotas ir benzininei "sesutei":

  :du:

Prie to paties, kadangi turėjau priėjimą prie cheminio valymo siurblio ir visų chemijų, šiek tiek "pasiautėjau" tiek su salonu, tiek su bagažine: PRIEŠ PO

Gaila, kad išsikraunant telefonui, nebebuvo galima fotografuoti, kadangi salono - sėdynių atsinaujinimas buvo tikrai stulbinantis. Dabar Alfa Romeo užrašas švarus, sėdynės nevafliuotos, nesmirda, siūlės baltos ;)

Prie to paties pakeistas salono lubų apšvietimas, t.y. jo spalva į raudoną (na, fotoaparatas tai mato kaip rožinę, panašu) :)

Alfytė 08-08 pabuvo ir paties vestuvių liudininkė ir pagrindinė jaunųjų transporto priemonė, tad išvakarėse gavo 2 valandas automobilio SPA malonumų :D



« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-27 03:27 sukūrė Silogizmo »
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-09-27 09:01 »
Nusprendžiau padaryti GTA look stiliaus lempas :) Kadangi, regis, atsibodau visiems laužynams su klausimu, ar turi lęšinius žibintus 156 Alfai, nutariau išsiardyt ir nudažyti neaktyvų reflektorių juodai.
Prieš darbą viskas atrodė maždaug teip:

Taigi, ne koks tutorial'as, bet galbūt kam nors pravers, jei norit šiek tiek išsiskirti iš minios ;)
Norint išimti žibintą, reikia atsukti 2 veržles, laikančias žibintą: viena 10 viršuje, viena iškart po žibinto posūkio dalimi ir trktelnant ištraukti fiksatorių, esantį žibinto kampe prie ilgųjų šviesų. Didžiausia problemytė yra veržlė iškart po žibintu. Galima atsukti ją ir nenuimant bamperio, bet tada nebus tarpo, per kurį išsitrauktų žibintas, taigi reikia atviepti bamperį. Keliam mašiną ant donkrato, imam ratlankį, nuimam posparnį, šitoj vietoj galima užmest akį į alkūninio skriemulį, ar nesuplyšęs. Mano buvo, tai kaip ir išsiaiškinau, iš kur tas bjaurokas tar tar tar, kartais atsirandantis, kartais išnykstantis(maniau, kad kondicionieriaus sankabėlė) ::)
Tai va, kai jau turim priėjimą prie bamperį laikančių 3vnt torx varžtų (arba 20, arba 25 dydžio, kadangi man vienas prasisuko, teko įkalt į jį per prievartą T25). Šituos vartus atsukti pilnai užtenka, kad bamperis atsivieptų, nebent norima išvis nuimt bamperį(tada dar reikia atsukti bamperio apačioj vieną tokį pat varžtą, kuris 20% tikimybe atsisuks, 80% - nuluš). Iš viršaus nusiimam plastmases - groteles nuo žibinto iki žibinto, po jomis randam dar 4 bamperio tvirtinimus(juos tik reikia suktelti po vieną apsisukimą) ir bamperis gražiai atsiviepia. Jo dalį,esančią po žibintu galima spustelti ir vietos pilnai užtenka atsuti reikiamą žibinto korpuso veržlę.
Su plastiko nulydymu nuo korpuso problemų visai nebuvo - statybinis fenas į rankas, dantų krapštukai šalia, pašildom visą siūlę, (prieš tai patartina peiliuku įpjauti seną hermetiką - žymiai lengviau einasi viskas.), ir visas dangtelis nusiima kaip didelis ;) Tada jau iš kitos žibinto pusės atkabinam posūkio dangtelio fiksatorių, dedam jį į šalį ir pasiimam kryžmišką atsuktuvą - atsukam neaktyvaus reflektoriaus dalį laikantį varžtą iš priekinės žibinto pusės :) 
Štai ir viskas, dabar tik nudažyt ir surinkt beliko.  :loud:

Visą seną silikoną išskutam, paruošiam tolimesniam darbui, kai reiks vėl hermetizuot.
pasinaudojant proga, žinoma, geriausia paimt švelnią kempinėlę, prisipilt drungno vandenuko, automobilinio šampūno ir švelniai išplauti patį pagrindinį reflektorių.

Neaktyvų reflektorių aš asmeniškai sušiaušinėjau su vandeniu ir 1500 popieriumi, po to 2000 smulkumo. Sočiai užteko.
Dažyti buvo kilusi idėja paprastais juodais matiniais dažais, bet po to persigalvojau - panaudojau populiarėjantį Plastidip'ą dėl savo paviršiaus struktūros, kiek panašios į graviteksą. Temperatūrų pokyčius žibinte turėtų atlaikyti  :P


Jeigu daryčiau antrąkart, dalį, išskaidančią ir nukreipiančią posūkio lemputės šviesą, nupūsčiau keliais švelniais juodo žibintų lako tonais. (būtų išraiškingesnis žibintas ir apvalių reflektorių efektas).

Šiaip, plastidip'o instrukcijoje rašoma, kad jau po valandos galima liesti, dirbti su dažytu paviršiumi, bet nutariau nerizikuoti sugadint darbą, tad namo parlėkiau be žibinto - palikau džiūti iki kitos dienos.
Toliau viskas atbuline tvarka - susukam varžtuką, dedam posūkio lemputės šviesos nukreipėją, tepam DAUG silikono (kad paskui nebūtų stygiaus) ir prispaudžiam kuo nors (šiaip su įtvirtinimu buvo problemų - neįvertinau, kad Alfutės žibintas yra ganėtinai gilus, ant žemės nestovi, tai patartina padėt kažkokias kaladėles ir bandyt atremt į garažo kampą ar pan.). Po to teko iki kito ryto užmesti ant žibinto plastikinį kanistrą su vandeniu(savo paskirtį atliko), bet miegojau labai neramiai. Kodėl žibintai neturi nuosavų telefonų, kad galima būtų paskambint ir paklaust, kaip jam ten sekasi džiūt? :lol:

Galutinis variantas atrodo štaaaaai teip!



Yra žinoma, kur tobulėt ir panašiai, bet galutinis variantas mane gan džiugina. Gavosi daugiau mažiau panašiai, kaip tikėjausi, Alfytė įgavo dar agresijos  8)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-27 09:13 sukūrė Silogizmo »
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-09-27 09:49 »
Viena iš rimtesnių ir daugiau laiko beieškant, užtrukusių problemų, buvo jau minėtas tarškėjimas. Taip jau sutapo, kad atsirado po kondicionieriaus pildymų, tvarkymų (niekada neprisiriškit prie kažkokio niuanso, nes kaip supratau, nebūtinai dalykai gali būti susiję tarpusavyje). Po kondicionieriaus papildymo parėjo slėginis kondicionieriaus sistemos daviklis, todėl kondicionierius pastoviai išsijunginėdavo, galiausiai nebeįsijungdavo išvis. Pakeičiau daviklį(pasirodo jam pakeisti, nereikia išleisti freono iš sistemos) - ten stovi vožtuvėlis, taigi atsukus, su sąlyga, kad vožtuvėlis veikia, būtų tik mažiukas "pš!" :)
Pakeitus daviklį, sistema veikė, tik įjungus pasigirsdavo traškėjimas. Kitądien pasikeičiau generatoriaus diržą ir įtempėjo mechanizmą, parazitą. Garsas neišnyko (sumažėjo aišku, dėl parazito pakeisto) bet nedingo, netgi sustiprėjo kelių dienų bėgy!, tada jau buvo aišku, kad dar anksčiau matyti įskilimai ant alkūninio skriemulio demferio buvo tik pradžia.. :)
Kadangi planuota keisti nusibaigusį ir jau leidžiantį per salnyką vairo stiprintuvo siurblį(garsą, aišku, sukant vairą skleidė, bet dar įsijungdavo šiek tiek sugazavus), siurblio alyvą, granatos gumą ir panašiai, skriemulio keitimą pasilikau prie to paties ardymo.
Tai va, procedūra daugmaž tokia: (nuotraukų nebus, kadangi tepaluotom rankom jau buvo gaila telefoną čiupinėt, o juolabiau pradėjęs pamačiau, kad viskas truks žyyyyymiai ilgiau nei planuota).

Ratą lauk, prieš tai granatos veržlę lauk, diską, apkabą(suportą) lauk, amortizatoriaus tvirtinimą apatinėje šakėje lauk, šarnyrą lauk!  :angry: granatos nukalti taip paprastai nepavyko(laiko kontrolinė apsaugėlė, kurią reikia išplėsti ir tada nukalti visą granatą), taigi teko nusiimti visą pusašį(na, buvo gera proga patikrint dėžės tepalą) ;)
pusašis spaustuvuose, po valandos žaidimo granatą nuėmiau :D Nuiminėt italams granatas yra stipru! Ir purvina(purvina visiem aišku, bet čia buvo mega purvina, nes aptaškyta buvo absoliučiai VISKAS)  :-\ :angry: Granatą praploviau, grafitinio tepalo privariau, gumą uždėjau, bus čiki :)
Tarp kitko - granatą nuėmus labai gerai matosi abs daviklio bėgimo ratukas ant guolio, tai galima prie to paties ir tą nuplauti, nuvalyti ar kitaip pablizginti, kad geriau signalą perduotų :)

Norint išimti vairo stiprintuvo siurblį, patarčiau daryt tokia tvarka:
pirmiau atsukt jo skriemulį,
taip pat nuimti generatorių,
pasikelti variklį,
atsukti variklio pagalvę keleivio pusėje,
nuimti vadinamą "kaulą" prie stakano,
atsukti VISAS plastmases, dengiančias variklio dantytą diržą,
nuimti skirstymo diržo įtempėją (Yup! Šitą darbą darant, buvo galima prie to paties sugaištant 5 minutes, pasikeist diržą, bet kad jau ir taip naujas buvo, tai nelabai buvo prasmės).
ir galiausiai nuimt didžiulį kronšteiną, laikantį siurblį, laikantį generatorių(jie į tą kronšteiną tvirtinasi, o šis savo ruožtu užima daug vietos ir visai nepadeda remontuot  :lol: )
Ai, jeigu teks darytis šitą darbą, pirmiau atsukit vamzdelių laikiklius nuo siurblio :idea: Aš neatsukau, sutaupiau minus 20 minučių bežaisdamas ir besitaršydamas rankas, kol atsukau :lol: 
Prie keleivio pusės priešrūkinio žibinto vidinėj bamperio daly yra susuktas spirale vairo stiprintuvo skysčio aušintuvas(bent aš taip supratau jo paskirtį, bet nesu tikras, tai gal kas nors pakomentuos..), kurio šlangeles numovus išdrenažavau seną skystį (kiek pabalusį ir drumzliną). Sistemą tada teko praplauti , kad nebūtų nesusipratimų paskui :) 

Viską surinkinėti jau buvo lengviau, bet realiai užtrukau apie 10 valandų (su pertraukėlėmis atsigert sulčių ir šiaip morališkai nusiteikt)  :lol: Antrąkart darant šitą darbą būtent tokiam varikliui užtrukčiau tikrai trumpiau, bet labai reikia turėti įrankių, ir gerų įrankių bei iš anksto pasiruoštų sąvaržų - "chamutų", nes niekada negali žinoti, ką DAR teks nuardyti, o jeigu prie variklio ar nėra kišta pirštukai, tai daug kur esantys standartiniai gamykliniai "chamutai" apsigadina taip, kad jų geriau antrąkart nebenaudoti. (žinoma, čia gal mano talentas, nes kitiems kiek teko girdėt atsiliepimų, su tuo problemų daug nėra).  :-\ Pasikeičiau ir alkūninio skriemulį. Nutariau pasikeist Corteco firmos. Buvo pigesnių ir brangesnių(kiek pamenu - ar tik ne originalas brangesnis keliasdešimt eurų). Mokėjau apie 100eu.
Šiaip, kiek teko pastebėti, siurbliai daugiau mažiau vienodi visi, bent tvirtinimai, padėtis ir vamzdelių prievadai - sriegiai. Aš į JTD įdėjau nuo 2.0 TS'o.
p.s. būtinai reikia arba kilstelėjus priekį, arba vietoj stovint vairą pasukiot iki galo į vieną, ir į kitą pusę, kad užpylus naujo vairo stiprintuvo skysčio, sistema nusiorintų!
Dabar mašiniukas rieda, rieda gerai, vairas sukiojasi lengvai kaip pūkas :) Dar viena problemytė sutvarkyta, dar biškutį priartėjom iki ledinio techninio stovio ;)

Pasikeičiau kaitinimo žvakes. Istorija labai paprasta - vieną rytą užvedus pradėjo mirksėti kaitinimo žvakių spiralė (kiek pagooglinus nuėjau skaičiuoti KIEK kartų mirksi), taigi po tokios "diagnostikos" ir normalaus pačių kaitinimo žvakių veikimo patikrinimo (kiek ten jis normalus - iš pradžių testeriu, paskui tiesiog kontroline lepute pajungus nuo akumuliatoriaus, o galiausiai, tiesiog akumuliatoriaus pakrovėju padėjus kur nors saugiai), paaiškėjo, kad 2 mirusios(antra ir trečia), o dar 2 tai lyg ten ir turi truputį gėdos - rausta :D Kažkodėl niekur neradau tądien Bosch :( Teko statyt BERU. Kažkaip visada labiau pasitikėdavau Bosch produkcija.. Kodėl? - nežinau, tiesiog man nuo vaikystės taip atrodo kokybiškiau. Taigi, purškiamas varis į rankas ir po kiek mažiau nei pusvalandžio alfutėje kažkotais gėdijasi naujos žvakės :D

Dabar aktualiausia problema prieš žiemą - noriu užsidėti apatinę variklio apsaugą, tai va ir norėjau paklaust, ar tinka nuo visų 156(įskaitant facelift'ines ir sportwagon'us), ar tik nuo sedano? Ir kaip dėl suderinamumo pagal variklius?
Ir dar vienas klausimas - ar 156 turėjo kažkokią akumuliatoriaus apsaugą - apdangalą(nuotraukoje, akumuliatorius neapdengtas niekuo, ar taip turi būti)?
Reikia gi nors vieną variklio foto kapoto amortizatorių pakeitimo proga ir po visokių remontėlių įkelt (vos nežuvau, beapžiūrinėdamas perkant, kai snapas užtvojo į kuprą..)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-27 10:07 sukūrė Silogizmo »
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-09-27 09:51 »
Net tingiu skaityti :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015-09-27 10:04 »
Kažkaip atrodė žymiai mažiau kai rašiau  ::)  Nesigauna trumpiau :lol:
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2015-09-27 13:02 »
Del lakuotu faru,visos faros kurios dar nebuvo nei karto poliruotos nuo nauju buna dengtos laku.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2015-09-27 14:35 »
puikus darbai ;)
kur chemini darei ir kiek tas kainuoja siais laikais?
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Silogizmo

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Automobilių žibintų poliravimas
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2015-09-27 15:04 »
Dėl dengimo laku nesiginčysiu, nors tuo ir užsiimu, turiu per mažai argumentų, kad pasakyčiau, jog 100% NEdengiamos. Realiai ten labiau įkaitęs užlydytas paviršius, negu lakas. Na bet čia kita kalba jau ir kaip sakiau- plaukų nuo krūtinės nesipešiosiu ;)
O dėl salono cheminio valymo- dariausi pats Kia salone(anksčiau ten teko dirbti, tad žinot, draugai ir pan..) :) dėl kainų, jeigu domina, parašykit man į privatą, duosiu žmogelio privatų numerį ir sužinosit kaineles. Vistiek nuo manęs pigiau padarys ;) realiai pats planuoju po kelių algų pričiupti tą siurbliuką ir chemijos.. ;) dirbt moku, bet reikia įrankio. Prisiminiau, kad pamiršau paminėt, jog reikia daryti kondicionieriaus kvapų naikinimą, tik rankos dar trumpos :) bandysiu žaisti su ta chemija pats.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 81kw

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2015-09-27 18:07 »
Labai gerai ta,chemija atstoja tulzies muilas kilimams,kadangi maniskei dar jis,sviesus ir oda sviesi tai taip ir valaus.
AR159 2.0 jtdm Ti