Autorius Tema: Dieselgate  (Skaityta 11327 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2015-09-29 11:24 »
Kad VW nebankrutuos ir kad jo niekas neperpriks tai tikrai visi galime būti ramūs :D, visą žala kris tik ant gamintojo ir tik ant gamintojo. Gaus daug baudų, sukurs kokį video apie restruktizasciją, labai abejoju, bet gal pakeis TDI pavadinimą ir viskas :D
O tai kas gamintojas vagenu, ne vagenas? :D
Beje, vakar dar nepaminejau, mano nuomone blogiausio varianto. Tik veliau i galva atejo. Juk, gali pasitvirtinti, kad tie modeliai neatitiko net Euro standartu tam tikru, tuo metu reikalaujamu. O kas buna, kai varikliai neatintinka euro? Juos draudziama ivesti i rinka, viena priezasciu, del ko kinai taip ilgai delsia su eu autoparko uzkariavimu. Taigi, jeigu tai bus patvirtinta, logiskai mastant visi reikalavimu neatitinkantys vagenai turetu keliauti po presu, viena, kad jie TA nebeturetu praeiti, antra, kad jie apskritai negalejo pasirodyti rinkoje. Dar vienas nemalonumas, ramiems vagenu savininkams (kas mano, kad savininku, tai nepalies ir toliau tautos istikimai pirks vagenus). Nezinau, kiek tai realu, sunkiai isivaizduoju, kad taip masiskai visi po presais nukeliautu, na, bet ir nelegalus namai draustiniuose, kartais nugriaunami :D Nu dar variantas, visus juos priglaus rusija, kazachstanas ir kiti kaimynai rytuose priglaustu, gal dar kokia afrika :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2015-09-29 11:32 »
Nu neįsijauskit tik besigąsdindami.  :lol: Jei visus tuos scenarijus pildyt, VAG bankrutuot, išsiparduot ir skoloj dar likt. Nemanau, kad iki to eis netgi blogiausiu atveju. Visgi didžiulis darbdavys ir mokesčių mokėtojas ir tt. Paskaičiuos prieš skelbdami nuosprendį ką VAG pakels, o ko ne.
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2015-09-29 12:22 »
Abejoju ar kažkuris vagenas dėl to eis po presu. Juk yra ir žemesni EURO standartai su kuriais vis dar galima tas mašinas trint. Ir jas toliau trins, netgi tie patys danai ir norvegai, ar dar kokie didesni žaliukai. Tik jų vagenas bus jau nebe EURO 5, o koks EURO 3, kas irgi dar nėra labai blogai, nes pvz Danijoj į "Green Zone" su EURO 3 standartą atitinkančia mašina gali įvažiuot be jokių bėdų, o va jau žemesnio standarto - nebegali visai įvažiuoti, o jei bandysi - bauda N eurų (čia daugiau sunkvežimiams, dėl lengvukių jaučiu visai niekas nesiparina). Galutiniam rezultate vietoj EURO 5 turėsi EURO 3 vageną, turėsi didesnius mokesčius, bet juk važiuot vistiek galėsi. Čia daugiau mokesčių klausimas pasistos tose valstybėse, kuriose jis įvestas tiesiogiai už automobilių taršą. Lietuvoj visiem dzin koks pas tave EURO standartas lengvoj mašinoj, nes mokesčio už automobilių taršą civiliokam nėra, na sąlyginai nėra, nes pilant kurą, jei neklystu kažkokia kainos dalis eina mokesčiam už taršą, bet nėra niekur pasakyta ir parašyta, kad perkant auto reikės mokėti atskirą taršos mokestį, todėl dar daugelis ir važinėja senais dūmijančiais laužais. Ir toliau sėkmingai važinės kol tokio mokesčio nebus. Svarbiausiai pas mus, kad per tech apžiūrą mašinos dūmingumas neviršytų nustatyto maximumo ir pirmyn į trasą. O jei kas nors ir pasipiktins, kad va dabar jo pasratas patapo nebe EURO 5/6 o EURO 3, tai turbūt bus tik vienetai. Nebent vagenas pradės masiškai atšaukinėt ir primygtinai prašyt, kad tokie ir tokie, tokių metų su tokiu ir anokiu varikliu modeliai būtų grąžinti gamintojui, o už tai bus kažkokia kompensacija - tada taip, ir ant Lietuvos bus daug grąžinimų. O kaip daryti su tais, kurie N kartų perpardavę yra savo škodą, audi ar pasratą? Tiem kaip ir ragai. Arba tada vagenas vėl turės kažką galvot kaip su šitais perpirktais 5 kartus vagenais elgtis, kur juos dėt ir ką su jais daryt.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-29 12:24 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2015-09-29 13:13 »
Perskaityk, dar karta, ka rasiau :)
Skiriam esminius dalykus, zemesni euro pagaminti pries 15 metu niekam neidomus, ir cia jokios reiksmes neturi.
Supraskime viena dalyka, esme, ne kas piktinsis ar nesipiktis, kad pas ji euro sumazejo, o gal padidejo, esme, kad pagal tuos euro standartus, yra nustatyti terminai, tiklsiai nepasakysiu, bet kaip pvz nuo 2014 visi eu parduodami automobiliai  PRIVALEJO atitikti Euro 5 standarta. Tas transporto priemones, kurios Euro 5 neatitiko, nuo pvz nurodytu 2014 metu, visoje EU pardaveti buvo draudziama !
Tai dar kart apie ta pati, jei tam tikri modeliai i numatytus metus ir euro netelpa, jie net negalejo pasirodyti eu prekybos vietose! Zinoma, gal neis po presu, bet EU sienas turetu palikti papigiai, ir gerai, gatvese taps sviesiau ir graziau :D

Cia pvz trumpa istrauka, del sunkiojo transporto, dekim, kad lengvajam viskas isigaliojo metais veliau, nors gal ir neveliau, gal ir tais paciais, kaip ir sunkiajam, jei kas netingi, gali paieskoti :)
"Nuo 2014 m. sausio mėnesio visi Europos Sąjungoje pagaminami vilkikai privalės atitikti „Euro 6“ standartą. Vilkikų gamintojai galės ir toliau gaminti žemesnės klasės standartus atitinkančius vilkikus, bet juos teks eksportuoti į kitas rinkas: Aziją ar Pietų Ameriką."
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2015-09-29 13:34 »
Taip, čia kalba eina apie naujus, nuo 2014 metų pagamintus. Nesiginčiju dėl to, viskas ok. Tik vat įdomu kaip bus su tom mašinom, kurios tarkim 2010 ar 2012 metais deklaravo atitinkančios EURO 5? :) Nors tada tas EURO 5 nebuvo privalomas, bet vagenas išdidžiai pasakė "pirkit, EURO 5 jau turim, mokesčiai maži bus po 2-4 metų", o pasirodo, kad ten tas pats EURO 3, tik su magic box'u. Nepamenu, ar kur nors buvo minėta nuo kurių konkrečiai metų vagenas pradėjo makliuot dėl EURO standartų, bet manau, kad jau kuris laikas tai vyksta.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2015-09-29 15:20 »
Nuo 2009 metu pradeta maklinti, pagal pirmine info. Tie modeliai, kurie neatitiks euro 5 ar 6 (net jei jie ir sake, kad atitinka), bet buvo parduoti iki dar isigaliojant E5 a E6, tai tebus finansine nasta, nedamoketu muitu, baudos uz sukciavima ir t.t. Bet tie, kurie parduoti, po euro 5-6 isigaliojimo, realiai neatitinkantys situ euro, tai jie net negalejo buti parduoti apskritai ir turetu buti salinami is rinkos, t.y. europos ir tikriausiai jav (ten, lyg, ir dar grieztesnes normos, nei eu?). Bus kazachams dziaugsmo, ir Kauno turgus vel aukso amziu prisimins :D
Nu arba dar vienas variantas, kazka modifikuos, kad atitiktu ta euro, gal koki filtra papildoma ikis, ar dar kanors, o gal jau kuria dar viena softa, sunkiau aptinkama ir cytins toliau :D Bet ir tokiu atveju, tiek kisene, tiek prestizas smarkiai nukentes.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-29 15:24 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2015-09-29 18:33 »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2015-09-29 21:11 »
Šiaip jai nesusipažinote, visi tie VW varikliai atitinka visus tuos standartus. Situacija ta, kad mašina pajautus, kad yra testuojama padidindavo kuro sąnaudas ir tuomet suveikdavo tinkamai NOX filtras, kai automobilis būdavo kelyje, kompiuteris tai suprasdavo ir atitinkamai įjungdavo kitą rėžimą, kurio metu buvo naudojama mažiau kuro, bet neveikė NOX filtras. Šioje situacijoje milijonai VW važiuos į centrus ir į juos bus perpumpuojamas softas.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2015-09-30 11:36 »
Tai tai vag uzkliuvo, turetu ir mersa gerai uzkabinti :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2015-09-30 19:13 »
Keoz gerai nuspejo, 2.0 tdi vaziuos y servisus ir bus pataisyti (turbut perprogramuoti).
 
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.