Autorius Tema: AR 166 - Niekso  (Skaityta 182049 kartus)

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #440 Įrašytas: 2016-09-21 21:34 »
Deze kyla kartu irgi su varikliu :) Atsisukom mano parodytoje nuotraukoje varztus du, uzkisom lauztuva ir vuale, sukilo.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #441 Įrašytas: 2016-09-21 21:38 »
Deze kyla kartu irgi su varikliu :) Atsisukom mano parodytoje nuotraukoje varztus du, uzkisom lauztuva ir vuale, sukilo.
Čia kaip pažiūrėsi - jei manai, kad motoras prie dėžės prisuktas, tada keli dėžę. Jei vis tik netyčia dėžė prisabačinta prie motoro, tada reikia kelti motorą...
O jei bandai "kažką" kelti atsukęs dėžę nuo motoro, tada aš pasiduodu :D
P.S. Tavo minimi 2 varžtai yra motoro pagalvės (prie greičių dėžės) varžtai.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-09-21 21:52 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #442 Įrašytas: 2016-09-21 21:49 »
Smaikstu :D

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #443 Įrašytas: 2016-09-22 00:48 »
su galine pagalve nelabai ką ten pakilnosi. kadangi motoras su dėže stovi ant triju pagalviu - dvi šonose ir gale šita, tai pasėdus galinei pagalvei motoras su dėže pasvyra atgal ir tiek. ko pasekoje gauna daugiau apkrovos "kaulas" viršuj ir vartosi gazuojant viskas.
pagalvės stovi šonose ir sukasi į kėbulą iš apačios, motoras su dėžę jau prie jų irgi iš apačios prisuktas. tai pakelti viską ten nebent perdarant kronšteinus arba perdarant pagalves į žemesnes. arba naujas pagalves dėti - kuriam laikui bus ok.

kas dėl granatos gumos tai jokių ten slėgių nėra, nenusišnekam jau iki babinos mušimo per kardaną lygio :))) plišta būtent vidinės granatų gumos ir būtent dėl to, jog nuleidus mašina pusašis su tripoidu sulenda daugiau į "stakaną". pati granatos guma greičiausiai dedama tokia, kokia ir priklauso stock'ei pakabai ir dar į tas pačias vietas fiksuojama ant pusašio. to pasekoje gaunasi, jog guma suspaudžiama daugiau negu turi būti ir paprasčiausiai prasitrina ten kur liečiasi tos rievės. prisegu foto su granatos guma kaip pvz kad įsivaizduoti kurioj vietoj buna bėda (rodykle raudona pažymėjau). kad išorinė granata nekreipti dėmesio - su vidine neradau foto :D išorinės granatos gumos tokios bėdos neturi, nes tas ašies galas fiksuotas ir granatos viduj nevaikšto ašies atžvilgiu - tik lankstosi.
sprendimai yra keli. ieškoti žemesnės vidinės granatos gumos. arba granatos gumą fiksuoti toliau. kaip pvz. ant 156'os 2,4jtd 10v pusašiai turi tokius iškilimus vidinės granatos pusėj kur granatos guma įsistato (meninėj iliustracijoj raudona rodyklė) ir ten chamutu užveržiama. tai tenai ant sužemintos pakabos gumos pusmečio neatlaikydavo. stačiau kur žalia rodyklė - laiko iki šiolei. jei tokio briaunų nėra, lieka tik žemesnės gumos ieškotis.

ir dėl tripoid'ų - gali pažėti gal autoera turi. mačiau jie turėjo katalogą, gal kažką rasi pagal išmatavimus, nes originalus žymiai geriau laiko negu tie adatiniai.

145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #444 Įrašytas: 2016-09-22 01:02 »
Ne apie paprastas granatas kalbam, o apie tripodus. Pradžiai ir skeptiškai žiūrėjau, bet kai pats savo akim pamačiau sudegusį tepalą, kaip ir abejonių nebekilo. Ne be reikalo alsuokliai originaliai gumose būna.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-09-22 01:04 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #445 Įrašytas: 2016-09-22 02:50 »
kas dėl granatos gumos tai jokių ten slėgių nėra, nenusišnekam jau iki babinos mušimo per kardaną lygio :)))
Ačiū dievui, kad yra egzpertų ant Marijos žemės :D
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #446 Įrašytas: 2016-09-22 07:35 »
Mano nera daug zeminta, eibach spyruokles tiktais. Tai taip ir neatsakei, pagal ka matuojant dezes iskelimo auksti? Tik ekspermentu budu?
Jeigu tik Eibach'ai, tai nėra daug. 4-5 metai su eibach ir R18 ant 166 ir jokių problemų su tripoidais ar gumom. KM prasukta tikrai nemažai... ::) Dar įtarčiau ir čipavimo pasekmes (kiek žinau, pas tave nemažai atsukta :)), ypač jei patinka gerai pastartuot ir paspaust :) PVZ.: vienintelis kartas, kada teko keist vidinę granatą - maždaug mėnesis-du po "chip". Prasisuko lygiame kelyje. Gal sutapimas, o gal... (auto dar nebuvo žemintas.)
« Paskutinį kartą keitė: 2016-09-22 07:37 sukūrė Sraigamobilis »
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #447 Įrašytas: 2016-09-22 08:37 »
Esme, kad du nauji tripoidai luzo dar jos neprogramavus :) Dabar vazinejau su orginaliu devetu, tai laike 3men. Na vistiek kampas nera geras tripoido, nes ta puse per pora cm zemesne, reikia bent tai kompensuoti, nes keleivio puse niekada dar nekeista ir viskas gerai. ;)
Siandien tikiuosi isvaziuoti, atsiimti zender spoileriuka is dazymo ir galbut spesiu dar uzsideti :)

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #448 Įrašytas: 2016-09-22 09:44 »
O nebus dar prie žeminimo, didesnės galios dar ir pačios pagalvės mirusios / pasėdusios? Man ant GTV kažkada netgi pačią vidinę granatą kabindavo korpusu, kai motoras susilankstydavo davus gazų. Pakeitus pagalves problema dingo.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166 - Niekso
« Atsakymas #449 Įrašytas: 2016-09-22 10:40 »
O nebus dar prie žeminimo, didesnės galios dar ir pačios pagalvės mirusios / pasėdusios? Man ant GTV kažkada netgi pačią vidinę granatą kabindavo korpusu, kai motoras susilankstydavo davus gazų. Pakeitus pagalves problema dingo.

Mano turėtam 2.4, 110 kW buvo plyšusi apatinė pagalvė, tai kai nebe atlaikė - variklis pasikabino ant vidinės granatos ir ištempė kitas dvi pagalves. Teko keist visas. Ir dunksėjimas jausdavosi, net nereikėdavo per duobes važiuot, užtekdavo, kad sulinguoja mašina ir jautėsi, kad kažkas siekia. Gerai tiek, kad plyšo netoli serviso, tai didelės žalos nepridarė.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"