Autorius Tema: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai  (Skaityta 44232 kartus)

Neprisijungęs social

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 75
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2018-03-20 15:10 »
Ačiū mooshine už nuomonę. Man vistik smagu ką nors pamodint lengvai, dėl to ir ieškau pas jus informacijos, jei jos nėra, bandau sukurti pats. Jei neišeis padaryti taip kaip aš noriu, būtinai kreipsiuos į tave dėl pagalbos pasirenkant gerus-patikrintus komponentus.

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2018-03-20 15:15 »
Ačiū mooshine už nuomonę. Man vistik smagu ką nors pamodint lengvai, dėl to ir ieškau pas jus informacijos, jei jos nėra, bandau sukurti pats. Jei neišeis padaryti taip kaip aš noriu, būtinai kreipsiuos į tave dėl pagalbos pasirenkant gerus-patikrintus komponentus.
Gali tada čia pasiskaitinėt. Bičas, draugaujantis su bulgarų liaudies įrankiu, čia žaidė ant savosios, ant savo rizikos ir kailio gal ką nors ir tu prisitaikysi. Nu bent pasiskaitinėsi. Diskus jis ten irgi didinosi, kažkur per vidurį temos.  ;)
http://www.alfaowner.com/Forum/motoring-images/137704-my-gran-turismo-veloce-6c.html
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2018-03-20 15:47 »
Manau, čia pirmiausia reik sau sąžiningai atsakyt - kur tu esi, kas tau nepatinka, ko tu sieki ir kiek gali tam sukrapštyti.

Brumbrum - mano stabdžiai irgi kaipo standartiniai, bet įspūdžiai, atrodo, kiek kitokie. Paskutinėj Fast Alfa buvo 2 papildomos stabdymo zonos - anksčiau jų lygtais nestatydavo - tai bene dvigubai daugiau stabdymo nei iki tol  :D. Mano sesijos buvo po keletą ratų, ne po 2-3, po kokius 5 gal, nzn, bet stabdžiai nebuvo dingę. Sankabos pusėj užvirė skystis, užsidegė stabdžių signalizacija, dėl ko paskutinius ratus teko važiuot atsargiau, kad neįsiamžint be stabdžių kokiam nors atitvare bei Alfaklubo istorijoje. Bet vat realiai patys stabdžiai nedingo anei kaip nors labai smarkiai nesusilpnėjo. Paskui paaiškėjo, kad lemputė užsidegė dėl nudegusio laidelio - būčiau žinojęs - galėjau spaust dar labai nesisaugodamas :lol: Iš suminių GTV ownerių patirčių man tai peršas išvada, kad ir standartiniai brembo norm, tik reik juos protingai susirinkt, komponentus pataikyt norm nusipirkt prieš imantis kažokių "racionalizacijų".

Normaliam "gatviniam" bei "gatviniam+" važiavimui GTV brembo rezervo, manau, pakanka. Persirinkt visą sistemą su norm detalėm - ir bus laimė. Jei norisi daryt bileką, kad tik matytųsi "modai", big brakes ir kad fotkės būtų įspūdingos - čia mes ne patarėjai. Jei į sportą - nu tai irgi nekažką patarsim labiau nei pvz officina gali.
Na kuo daugiau gesinimo zonų, tuo mažesnis greitis, man greituminiame slalome irgi Ok buvo, bet va kai mažai gesinimo zonų, o tu pareini 170km/h jei gerai pamenu, tai ir stabdžiai kaista atitinkamai nuo tokio greičio. Beja jie nespėja ataušti tinkamai, nes neturi papildomos ventiliacijos ortakių išvedžiotų. Dar priklauso kokie dideli ballsai iki galo minti :) koks tavo laikas buvo?
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2018-03-20 16:04 »
Įskaitinis - 1:42,5. Čia jau pasisaugant, kad stabdžiai netyčia nedingtų.
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs social

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 75
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2018-03-20 23:17 »
Ačiū moonshine už nuorodą. Buvo labai vertinga.

Neprisijungęs grease

Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2018-03-21 00:35 »
Kadangi čia mano vardas vėl nuskambo, gal aš truputį pasiaiškinsiu, idant nei vienas neliktų netyčia suklaidintas ar kažkaip neteisingai supratęs.

Armuotos šlangutės.
Kaip kad ir pavadinimas sako - armuotos. Tad pati pirmiausia ir svarbiausia jų naudojimo priežastis turėtų būti atsparumas mechaniniam aplinkos poveikiui - akmenims, gumos atplaišoms, etc.
Realybė tokia, kad gatvinėse mašinose jos yra naudojamos visų pirma dėl grožio.

Kalbant apie šlangučių atsparumą plėtimuisi..
Paprastos standartinės šlangutės turi nailoninį pintą sustiprinimo tinklą, skirtą būtent tam, kad jos nesiplėstų. Jeigu jos plečiasi - tai jos greičiausiai yra tiesiog atgyvenę savo gyvenimą ir susidėvėję..
Kaip Esnyper rašė, kad orinant stabdžius matosi kaip šlangutės juda - tai dar nereiškia, kad stabdžių skysčio tūris jų viduje padidėja.
Automobilį naudojant kasdieną, civiliniame eisme, armuotos šlangutės situacijos, pedalo eigos, jausmo ar pan. niekaip nepakeis (su sąlyga, kad prieš tai buvę standartinės šlangutės buvo tvarkingos, neplyšusios ir t.t.).
Jeigu man kas nors įrodys kitaip, bet ne subjektyviu subinės jausmu, o empiriškai pamatuojamais parametrais - statau alaus.

Kaip social rašė - armuotos žarnelės skirtos sportui dėl aukštesnių stabdžių temperatūrų.
Na čia teisybės irgi nedaug - visų pirma sportuojant stabdžiai dings dėl užvirusio stabdžių skysčio, kuris užverda anksčiau, negu kad kažkas ypatingai blogo atsitinka standartinėms guminėms šlangutėms.
Sportui šitokios šlangutės skirtos dėl mechaninio atsparumo.

Brum, labai abejoju, kad tik dėl šlangučių pravažiuodavai vienu ratu daugiau Kačergoj. Jos temperatūrai jokios įtakos neturi.
Kačergoj su gesinimo zonomis stabdžiai kenčia daaaauuug labiau - atsiranda daugiau stabdymo pvz nuo 140-150 iki 60-80 km/h, kas tikrai nėra lengva stabdžiams, ir plius jie turi mažiau laiko atsiaušint. Tad (vidutinio) greičio sumažinimas nereiškia mažesnės apkrovos stabdžiams.
Žiedo apkrova stabdžiams ir greituminio slalomo apkrova stabdžiams yra nelabai lyginami dalykai..

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #116 Įrašytas: 2018-03-21 10:07 »
papildysiu dar kas liecia armavima ir atsparuma pletimuisi: visos tos gumines zarneles turincios reikalu su slegiu buna armuotos, klausimas tik keliais ir kokios medziagos sluoksniais. pvz mano ekskavatoriuje "zarneles"  armuotos dviem metalo sluoksniais, buna ir trim, priklausomai kokius slegius turi atlaikyti sistema. bet ju pavirsius vistiek guminis, "nearmuotas"  :) , bet papildomai apsaugai galima uzdeti dar toki tarsi sriegiu supjaustyta plastikini vamzdi...

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2018-03-21 10:38 »
armuotos stabdžių šlangutės be to kad mechaniškai atsparesnės, metalinis šarvas sklaido šilumą ir kartu neleidžia atsirasti "balionams" ant pačiu šlangučiu, sumažina jų išsiplėtimą.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2018-03-21 11:38 »
Mano visas gyvenimas buvo melas :'(

O jei rimtai, kadangi buvo sumaišyti antgaliai ant armuotų šlangų, laukiu kol pakeis. Stabdžiai jau bus praėję apkatkę, bus proga pamatyti kiek tai įtakos padarys stabdžiams ir jausmui stabdant.

grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR GTV 3.0 V6: įvairūs klausimai
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2018-03-21 11:56 »
papildysiu dar kas liecia armavima ir atsparuma pletimuisi: visos tos gumines zarneles turincios reikalu su slegiu buna armuotos, klausimas tik keliais ir kokios medziagos sluoksniais. pvz mano ekskavatoriuje "zarneles"  armuotos dviem metalo sluoksniais, buna ir trim, priklausomai kokius slegius turi atlaikyti sistema. bet ju pavirsius vistiek guminis, "nearmuotas"  :) , bet papildomai apsaugai galima uzdeti dar toki tarsi sriegiu supjaustyta plastikini vamzdi...
Įvairiems traktoriams, kad ir keliagubi ten viduj šlangos šarvai bebūtų, vistiek viršutinį sluoksnį tikslingiausia liet iš gumos, nepalikt metalo išorėj - kad į šarvo pynimą neitų purvas, vanduo ir pan - ilgiau gyvens. Ta pati logika turėtų ir auto galiot, tik išorinį sluoksnį toms šustrai armuotoms tada paprastai permatomą lieja - kad matytųsi už ką dvigubi pinigai mokėti
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V