na čia gal atskira tema, tačiau pilti didesnio oktano benziną gaunasi degimo vėlinimas, nes didesnis oktanas lėčiau/vėliau dega.
standartui ant dinamikos tik prarasi, o dėl kuro sąnaudų sunku sakyti, gaunasi kaip ir riebesnis mišinys, gal kažkiek fuel trim'ai šoka į minusą ir gaunam biški ekonomijos, bet jei taip tiksliai pamatavus 0-100 tikiu kad 0,5 sek dėl vėlesnio degimo (retardo) gautusi lėčiau.
didesnis oktanas reikalingas tik kad išvengti detonacijos dėl didesnio suspaudimo, bet ne todėl, kad geriau valintu. didžiausias slėgis cilindre bus prie mažiausio oktano kuris nedetonuoja paskaičiuotam suspaudimo laipsnį. mūsų atveju gal tai koks 92 benzas, nes taip ar anaip gamintojas apsidraudė, kad jonas jonaitis netyčia kaime užpylęs 92 benzo prie 40 oro temp bandys lenkti fūrą ir neduok dieve uždetonuos ir variklis užgliučins, todėl variklis dar turi ++ rezerve.
vat todėl visad yra šustresnė alternatyva - čipai, sakantys, kad pilk didesnį oktaną, o aš tau paankstinsiu degimą, kas mechaniškai sukelia didesnį slėgį atsparesnio (98+) benzo sąskaita, ir turim +4 hp.
o kad užpylus 98 benzo morališkai ir akustiškai kažkas pasikeičia tai tikiu, ne kartą išbandęs