Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.
Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.
Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.
Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Del variklio jau rasiau, kad trukumu nematau nei vieno del kurio nedeciau jo i 156.
Del ekonomiskumo, tai taip, neekonomiska, bet cia maziausia problema.
Del TA nesuku galvos.
O varikliu nesiulykit, tikrai nepirksiu nei vieno.
Del ekspertizes ir TA:
keičiasi transporto priemonių perdirbimo, ypač variklių keitimo, reikalavimai. Nuo 2012 m. lapkričio 1 d. nebebus galima keisti transporto priemonės variklio, jei keičiamo variklio maitinimo sistema bus pritaikyta kitiems degalams (iš benzininio į dyzelinį arba atvirkščiai). Keičiant variklį bus reikalaujama pateikti variklio įsigijimo (pirkimo) dokumentus (su nurodytu variklio kodu ir numeriu), keičiamo variklio tvirtinimo vietų ir dalių nuotraukas (jei toks perdirbimas atliekamas ne gamintojo įgaliotojo atstovo).
Atliekant techninę ekspertizę bus privaloma sudaryti rašytinę sutartį dėl transporto priemonės techninės ekspertizės atlikimo, o techninę ekspertizę atliekantis ekspertas privalės įvertinti visą transporto priemonę, kad ji būtų saugi eksploatuoti ir atitiktų keliamus techninius reikalavimus.