Autorius Tema: Powilas AR 156 1.8TS conversion  (Skaityta 6065 kartus)

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-20 22:17 »
Sveiki visi. Esu cia naujas narys, paskaitinejau truputi, saunus jusu klubas :) Turiu klausima: kur stovi 1.8 twinsparke apsuku daviklis? pries kelias dienas nusipirkau 156 sportwagon uzkalusia sirdele, laukia projektas, bet apie tai kitoje temoje.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-21 01:17 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4344
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-04-21 01:17 »
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes  TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-04-21 03:16 »
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes  TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-21 03:20 sukūrė Powilas »

Neprisijungęs KaJenius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 179
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-04-21 08:16 »
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.

Mano pirmoji masina buvo Mazda MX-6 su butent tokiu V6 varikliu (KLDE). Nors pats bedu su juo neturejau, taciau jis niekam tikes: kuro ima daug, nevaziuoja, neskamba.
ex 92 Mazda MX-6 V6
ex 00 FIAT Punto HGT
ex 98 MB SLK 200K
ex 09 AR 147 1.9 JTDm
98 AR GTV V6

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4344
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-04-21 08:56 »
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike  ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015-04-21 09:01 »
Nezinau kaip ten buvo pas tave, ytariu buvo parmustas, bet mano eina ir kaip pridera :) kai prisidirbo ziedai, visuose 6 cilindruose kompresija po 14 :) kai naujo variklio deklaruojama ,jei neklystu, 13.2. Zemintos mano galvutes.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4344
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2015-04-21 09:17 »
Gal nezino zmogelis kaip V6 turi traukt,man cia vienas bande irodinet,kad audi 2,8 ir traukia,bet,kad su savo 2,5 toki statai i vieta :-D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Esnyper

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2015-04-21 12:39 »
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.

Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.

Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.

Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2015-04-21 17:35 »
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7977
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2015-04-21 18:31 »
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)

Netoli 500k km tas variklis prabėgęs, bet iki paskutinės dienos sukosi puikiai be jokių šposų. Tai čia nežinia kas kaip, bet faktas, kad variklis jau atitarnavo labai daug. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic