Sveiki,
Šiandien buvau apžiūrėt šito varianto. Per daug į ją nelindau, nes kolkas tik pirminė apžiūra, taigi labai daug kažko nepasakysiu. Taigi:
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-159-1-9-l-universalas-2008-dyzelinas-3996921.htmlMetai: 2007.11 mėn. 2009 metais parvažiavus į LT. Tech. apžiūra iki 2015.11 mėn (jei neklystu).
Kėbulas:
Kaip ir pas 156, taip ir pas šitas turbūt, priekinio rato sparno/slenksčio kraštas nudaužytas, biškį parūdijęs ir negražiai atšokę dažai. yra keletas pabraižymų ant galinio bamperio, kai kur maži atsilupusių dažų lopinėliai. Šiaip, bendras kėbulo vaizdas per daug nenuliūdino, atsižvelgiant į kainą.
Salonas: "Baldai", kaip jau ir matosi nuotraukose gerokai padėvėti, reikėtu labai geros chemijos, kad atsiplautų, arba geriau keist visą saloną. Bagažinė stipriai ne užjaukta. Garsiukai - BOSE.
Padangos: Žieminės, iš pažiūros dar ne vieną žiemą tarnaus, dabar užmauti R16 ratai, sakė yra R17 su vasarinėm padangom.
Pakaba: Viskas kaip ir OK. Nežinau ar prie pakabos, bet trata lygtai dešinė granata.
Elektra: Išmetė parkavimo daviklio klaidą, pasak pardavėjo kažkuris priekinis daviklis neveikia, daugiau kažko išskirtinio nepastebėjau. Gal tik pasirodė, bet gan keistai veikia klimato kontrolės valdymas. Arba reikia perprasti, arba ten kažkoks "burtas". Kondicionierius veikia.
Variklio skyrius: Čia jau įdomiau... Tik užvedus motorą, jis dirbo gan garsiai. Kiek žinau, tai šitie varikliai iš esmės dirba ganėtinai garsiai, bet šitas pasirodė, kad kažkiek per garsiai. Variklis gan stipriai purtosi ant laisvų apsukų. Variklio apdaila kažkur blogai pritvirtinta ir tą drebėjimo vaizdą padaro tragišką, atrodo, lyg nedirbtų vienas cilindras. Prispaudus variklio dangtį purtymasis sumažėja, bet vistiek, pagal mane jis per didelis.
Tepalų užpylimo dangtelis buvo užsuktas su didele jėga, vos abiem rankom atsukau. Pučia per dangtelį stiprokai, ištraukus tepalo matuoklę eina garas. Pergazavus stipriai apsivertė dūmais, nors pardavėjo atstovas sakė, kad DPF jau pašalintas. Turbina girdisi, kad veikia, daviklis rodo spaudimą, bet išvažiavus į gatvę, pasirodė, kad švilpia per garsiai ir iš vietos pajudėjus agresyviau, per veidrodėlį pasimatė daug juodo dūmo. Per daug...
Iš vietos netraukia. Nėra traukos iki kokių 1500 RPM, po to lupa gerai. Šaltam varikliui apsukos nesilaiko, truputį šokinėja, sušilus varikliui dūmai kaip ir dingo, variklio darbas laisvais sūkiais išsilygino, bet trauka taip ir liko buka važiuojant iš vietos. Realiai reikėtų labai gerai pasitikrinti variklį prieš sprendžiant pirkimo klausimą. Manau, kad su juo veiklos būtų. Man atrodo, kad gali būti bent vienas miręs purkštukas... Jei tik tiek... Dar vienas pastebėjimas, tai, kad jau priparkavus mašiną ir dar kartą atidarius kapotą iš tepalo užpylimo skylės ėjo nemažai garų/dūmų, nors dangtelį buvau užsukęs tikrai gerai. Keistoka... Gali būt, kad pardavėjas užpylinėdamas tepalą kažkiek nepataikė ir apipylė ant variklio ir dėl to garuoja, bet... Diržas keistas prie 200k km. Dabar rodo beveik 250k km.
Pavarų dėžė: Veikia gerai. Junginėjant važiavimo padėtis nepasirodė nieko įtartino. Pavaras jungia gerai, be jokių uždelsimų, purtymosi ar daužymosi. Pardavėjas minėjo, kad čia jau antra dėžė. Parvežus šitą Alfa iš Vokietijos, po kurio laiko linko dėžė, sakė, kad sugedo hidro blokas (??), o su juo ir visa dėžė išėjo iš rikiuotės, pastatė kitą. Kaip ir sakiau - veikia be didesnių įtarimų.
Toliau: Vairas pasirodė gan "kietas". Nesakau, kad tai blogai, bet toks gan sunkus. Gal taip ir turi būti, nežinau.
Prisipažinsiu, žinios apie AR 159 realiai labai kuklios ir gyvai apžiūrėta tik pirma tokia mašina, bet iš bendrų žinių kažką įžiūrėti galima. Jei dar kažką prisiminsiu - papildysiu.
Kaina: Telefonu kalbėjau, atiduoda už ~3700 eur. Ar verta? Kolkas manau, kad nelabai.
Šiaip iš lauko atrodo tikrai gyva mašina, komplektacija tikrai nebloga, BOSE, xenonai, parktronikai ir t.t. bet esminis dalykas - variklis, jis, bent jau mano labai kukliu išprusimu yra nemažas galvos skausmas ir (gali būti) pareikalausiantis, kad piniginė apsiraudotų.
Kolkas lyg ir viskas.
Ieškau automato su 1,9 JTDm 110 kW varikliu, bet iš siūlomų rinkoj kolkas pirmas blynas nelabai koks... Nebent kainą pardavėjas padarytų labai patrauklia - tada gal... Savaitgalį gal išeis susitikti su pačiu Alfos savininku, jis gal daugiau kažko papasakos.