Autorius Tema: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius  (Skaityta 9296 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2015-01-27 21:19 »
Išoperuoti tas sklendės mechaniškai lauk ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-27 22:03 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2015-01-28 08:28 »
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)

Jo, nemeluoja. Bet kam jas palikti išvis? Tarkim dabar jos bus paliktos atidarytos, o kompas vistiek supyks - veši jungti prie kompo, kad jų nematytų, bet realiai jos ten bus. Tikiuosi šitos sklendės ne tokios, kaip kad bė em vė sklendės, kurios mėgsta kažkokiu būdu pakliūti į cilindrą...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2015-01-28 09:39 »
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)

Jo, nemeluoja. Bet kam jas palikti išvis? Tarkim dabar jos bus paliktos atidarytos, o kompas vistiek supyks - veši jungti prie kompo, kad jų nematytų, bet realiai jos ten bus. Tikiuosi šitos sklendės ne tokios, kaip kad bė em vė sklendės, kurios mėgsta kažkokiu būdu pakliūti į cilindrą...

Rekomenduojat visai išlupti ir kompas tada bus ramus ? Bet pas mane tas išorinis reguliatorius kuris prie varikliuko prijungtas, jis turi penkis tvirtinimus prie sklendžiu, kad jas reguliuot...tai tos vietos visiškai išsidėvėję, ta prasme visiškai išmalta ir tos sklendes gyvena savo atskira gyvenima, o varikliukas kažką sau toliau reguliuoja :D

Siūlot visai jas išimti ?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2015-01-28 09:56 »
Pamąstyk logiškai. Palieki sklendes ir po kiek laiko kompas išmeta klaidą. Nuvažiuoji jas išprogramuot, išprogramuoja, bet moralė su sąžine neleidžia miegot, kad valant kolektorių meistras jų neišėmė lauk... Pinigai sumokėti už valymą, už išprogramavimą ir vėl reikės mokėt už sklendžių šalinimą... Sapnuoji košmarą... O galėtum juk prie to paties kol valo kolektorių jas pašalint ir nuvažiuot jas programiškai atjungti. Aišku, niekas negarantuoja, kad palikus sklendes jos išbyrės po kolektorių ir niekas nesako, kad kompas išmes klaidą, bet ...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2015-01-28 12:59 »
Na geriau išoperuoti, kad kaip ir minėjo jų dalys į cilindrus nepapultu, o jei valdymas išmaltas tai juk kompas galvos, kad joms ok jei kojelė valdymo vaikšto nes bus potenciometras kažkur kuris padėtį mato, jei jis vaikšto tai kompas kabutėse irgi mato jų padėtį, nebent dar kokiu davikliu matomi srautai ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-28 17:58 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2015-01-28 22:55 »
Sklendes dabar saugiai padarytos atviroje pozicijoje, varikliukas vis dar isivaizduoja, kad jas atidarineja kada jam reikia, bet is tikruju tai jis tiesiog vaiksto ta pacia eiga, kaip prijungtas ir tiek. Klaidu jokiu nesimato, dirzas naujas su itempejais pradzioj kazkaip caksejo, bet dabar prisicaksejo ir nurimo.

Senasis buvo jau su gerokai pavargusiais itempejais, tai gerai, kad pasikeiciau. Daugumai galiu rekomenduoti meistra Ramuna, dirba pas save garaze, pigiai, greitai ir manau, kad gerai. Dave ir garantija 50'000 km jo atliktiems darbams. Geras zmogus  :alaus:

Problemos panasu, kad issprestos. Kuriasi gerai, melyno dumo nebeturim, pulsavimo nera ir variklis pasidare gyvesnis, greiciau sureguoja, kai as jam desine koja paliepiu judintis sparciau.

Taip pat turbinos slegio matuokles fiske buvo apkrepejusi irgi, tai ja isvalius turba nebekvailioja. Manau, kad pagaliau turiu tvarkinga auto  :masina:

Neprisijungęs Megejas

Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2015-03-02 20:21 »
Sveiki,

Pas mane irgi liko paskutinės bėdos susitvarkyti ir turbūt jau irgi bus tvarkinga mašinėlė. Tik Pavo norėjau dar paklausti ar tau visada sunkiai užsikurdavo? Mano pirmą kartą užsikuria be jokių problemų, bet jei pavažiuoju kur netoli ir variklis nespėja įšilti iki darbinės temp. tada kuriasi sunkiau, užkūrus pradeda pulsuoti ir užgęsta jei gazo nepaduodu, vėl per naujo kuriant vėl jokių problemų. Jei variklis jau būna įšilęs, tada kuriasi be problemų. Ir galvoju, gal ir pas mane ta pati problema?

Beje prie to pačio, gal kas turėjo bėdų su autopilotu? Įjungus jį, jis atsitiktinai sugalvoja pats išsijungti (kartais po 1 km, kitą kartą po 20 km kelio) ir daugiau nebeįsijungia. Kai mašiną per naujo užkuri, vėl autopilotas įsijungia, bet paskui vėl tas pats. Gal žino kas gerą specialistą vilniuje, kas diagnostiką padarytų? Multiecuscan man nieko nerodo, išskyrus nepastovią pakaitinimo žvakių bėdą. (Scan DTC funkcija, nes Connect nepajungia dėl laido, reikia jį modifiluoti).
Autobrava tai kosmoso turbūt užsiprašys, o į Autoprizmę sakiau kojos nebekelsiu.

O Elearn'as rodo visą puokštę galimų variantų:
The system turns off automatically when the signals used by the Cruise Control software are incorrect because they are due to component defects:

- vehicle speed sensor;

- accelerator pedal potentiometer;

- brake/brake light switch plausibility;

- clutch switch plausibility;

- lever position on automatic transmissions;

- Cruise control switch plausibility and Resume key;

- Cruise control switch plausibility and (+) (-) keys;

The Cruise Control system is also deactivated if errors occur in components that impair engine operation, namely:

- engine management control unit;

- engine rpm sensor;

- electronic throttle body sensors/actuators);

- Ignition coils (for petrol engines),

- injectors;

- hgh pressure system components (for diesel engines);
Buvo: '96 Lancia Kappa 2.0
         '99 AR 156 1.6 TS
         '02 AR 156 1.9 SW JTD
Yra: '06 AR 159 2.4 JTD

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2015-03-12 23:40 »
Mano pirma karta kurdavosi visada sunkiai ir su problemom. Dumi budavo nuo tepapuoto ir suodino kolektoriaus. Susilus praeidavo.

Neprisijungęs Sterling159

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 2
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2018-11-02 17:44 »
Sveiki,nekuriant naujos temos pakelsiu esancia...
Norejau paklaust ar imanoma nuimti isiurbimo kolektoriu nenuemus kuro siurblio,kuris, jeigu gerai suprantu, nusiima tik nuemus pagrindini dirza?