Masina buvo pardavime, nuspresta, kad su v6 ji kaip ir nebereikalinga, neperspektyvi ar dar kazkokios priezastys leme fakta, kad trasoje ji nebevaziuos. Tai tas japono issigelbejimas, gal nera pats blogiausias variantas. Patys fiatgroup maste oficialiai supristi itala su japonu, kazkas uzbego tam zu akiu pirmas. Pamastykim realiai, ka dar galima buvo pasiulyti siuo atveju, lengvo, galingo ir patvaraus, su nesudetinga galios variacija + patvaresne greiciu deze? Realiausias variantas Integrale 16V turbo (pasak Zazo, sunkus, tvarumo bandymai ir modifikacijos pries akis, apskritai finansiskai per brangus variantas). 1750tbi, gal but kada nors ateityje. Toliau, kaip ir viskas. Pasitaike sis japonas, kaip Zazas sake, kitu jau isbandytas ir patikrintas, beliko sumontuoti ir 155 vel trasoje. Karmos nebera, bet lenktyniu trasas papuos, gal kada nors ir karma bus sugrazinta. Nieko naujo tame nera, tie patys bmw ne taip jau retai naudoja japonu variklius, kai patys turi kelis, gal keliolika kartu didesni pasirinkima tiek varikliu, tiek greiciu deziu, kai Alfa Romeo to pasirinkimo apskritai nelabai turi. Geriau Alfa Romeo trasoje be karmos, nei patvoryje su karma