Autorius Tema: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis  (Skaityta 27693 kartus)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2014-10-22 21:44 »
Buvo galingiausia versija GM'o 3.2 V6 Q4. Kitų ir nebuvo, net ir planuose, berods.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2014-10-22 21:52 »
Aš turėjau omenyje GTA versiją. Ji buvo atšaukta, tik neaišku ar dėl pinigų trūkumo, ar dėl to, kad kėbulas buvo per sunkus ir ne visai „itališkas“ (Alfa Romeo idealogija kaip supratau - lengvi autombiliai su galingais varikliais, kaip 4C). Pastarąją nuomonę skaičiau kažkuriam straipsnyje. Nors spėju čia neapsieita ir dėl pinigų trūkumo, vis gi tuo metu buvo krizė.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2014-10-22 22:16 »
Tuo metu GTA buvo atšaukta, o gal ir visai neplanuojama išleist į dienos šviesą ne tik su 159, bet ir GT modeliu. Čia jau daugiau italų vidaus reikalai, kodėl nebuvo ir nebebus šitų modelių GTA versijų.
Na, o bet tačiau, jei jau norisi "sporto", tai Autodelta GT versijoj siūlo padidinto litražo 3.7 V6 variklius. Ten jau daugiau galios nei reikia kaip su FWD. Jau net 3.2 per daug priekinei ašiai.

O man yra keista, kodėl taip yra peikiamas tas GM V6 variklis. Gerai, padarė variklį su grandine, susidėvi ji kaip ir guminis diržas po 50-60 tūkst. km. So what? Nepavyko ilgaamžiškumo išgaut, bet ar dėl to toks jau blogas variklis? Tuo labiau, reikia paminėt, kokią jis galią generuoja - 191 kW, kas yra 260 arklių, kai tuo tarpu tas pats GT, su jau itališku, 3.2 V6 - 177 kw. Tai gal ir nieko tokio, jei grandinę pasikeist reikia po 60k km. Juk galingumas reikalauja šiokių tokių aukų. O be to, šito nepavadinčiau tokiu jau dideliu minusu.

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2014-10-22 22:30 »
Tuo metu GTA buvo atšaukta, o gal ir visai neplanuojama išleist į dienos šviesą ne tik su 159, bet ir GT modeliu. Čia jau daugiau italų vidaus reikalai, kodėl nebuvo ir nebebus šitų modelių GTA versijų.
Na, o bet tačiau, jei jau norisi "sporto", tai Autodelta GT versijoj siūlo padidinto litražo 3.7 V6 variklius. Ten jau daugiau galios nei reikia kaip su FWD. Jau net 3.2 per daug priekinei ašiai.

O man yra keista, kodėl taip yra peikiamas tas GM V6 variklis. Gerai, padarė variklį su grandine, susidėvi ji kaip ir guminis diržas po 50-60 tūkst. km. So what? Nepavyko ilgaamžiškumo išgaut, bet ar dėl to toks jau blogas variklis? Tuo labiau, reikia paminėt, kokią jis galią generuoja - 191 kW, kas yra 260 arklių, kai tuo tarpu tas pats GT, su jau itališku, 3.2 V6 - 177 kw. Tai gal ir nieko tokio, jei grandinę pasikeist reikia po 60k km. Juk galingumas reikalauja šiokių tokių aukų. O be to, šito nepavadinčiau tokiu jau dideliu minusu.

Pravaziuok su tais motorais ir neuztruksi suprasti atsakymu i visus tau kilusius klausimus
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2014-10-22 22:37 »
Pravažiavimas - tai neobjektyvus lyginimas, nes šitie varikliai stovi skirtinguose kėbuluose.

Neprisijungęs Infas

Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2014-10-23 10:03 »
Bet, asmeniškai man, sedanas daug gražesnis  8)
Drįsčiau nesutikti ;D

Kas dėl 2.4 JTDm'o, niekas nesako, kad važiuoja jis įspūdingai. Tačiau „sportas“ ne tik nuo variklio priklauso :) Berods dėl šios prežasties ir galingiausia 159 versija nepasirodė.
Ne, tai nesiginčyju aš. 159 jaučiasi, kad yra sunkus automobilis, nėra aštrus toks, bet iš principo nėra lavonas :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs KLIFF

Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2014-10-23 11:39 »
Net neabejoju, kad GTA nepasirode, del "lesu stygiaus", pinigai buvo paskirstyti i kitus, pelningesnius projektus, kaip 500 ar pandu gamybos pletimas (anot, kuriu ir 159 gamyba nutraukta anksciau laiko). Kaip dabar zinom, 159 buvo vienas is paskutiniuju isleistu modeliu, lig siol. Po jos pasirodymo, per beveik 10 metu teisejo du nauji modeliai, skirti placiajai rinkai. Tai yra tragiskai mazai, kaip tokiam gamintojui. GTA nebuvimas ne trupucio stebinti neturetu. Beto, ikisti galingesni varikli i standartini ir sunku modeli, anoks cia ir italiskas GTA, tai gal ir del sveiko proto taip nuspresta, kai lesu ir didelio noro/leidimo kazka daugiau keisti nebuvo, kai pardavimai nenusimate dideli ir finansine koncerno puse buvo ne is geriausiuju. O del varikliu, man tbi dinamika zymiai labiau patinka, nei 3.2, kuri reikia siek tiek "isukti", kai tbi savo galia pradeda rodyti jau nuo 1500rpm + mazesnis svoris + imanomos mazesnes sanaudos + kokybe - garsas. Apie si amerikona yra diskutuota i valias is anksciau, tai jei kam idomu, galima pasinaudoti paieska. Tiksliai pamenu, yra viena tema, kai zmogus norejo pirkti 159 su jo defektu, panarsykit, kam idomu, ten apzvelgta +- :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs liuduks

Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2014-10-23 11:56 »
Na, o bet tačiau, jei jau norisi "sporto", tai Autodelta GT versijoj siūlo padidinto litražo 3.7 V6 variklius. Ten jau daugiau galios nei reikia kaip su FWD. Jau net 3.2 per daug priekinei ašiai.
3,7 konversija toli ne Top Autodeltos kurinys.
Buvo GT super Evo, nekalbant apie išorės modifikacijas, 3,7 kompresor 405 ag, tikiuosi jie Q2 nepamiršo :)    galios gal ir neperdaugiausia kaip iš tokio, tačiau kai ECU gamyklinis ME 7.3.1 tikrai stebina,
ps Autodelta tik surinkinėja, patys nieko negamina :p

O man yra keista, kodėl taip yra peikiamas tas GM V6 variklis. Gerai, padarė variklį su grandine, susidėvi ji kaip ir guminis diržas po 50-60 tūkst. km. So what? Nepavyko ilgaamžiškumo išgaut, bet ar dėl to toks jau blogas variklis? Tuo labiau, reikia paminėt, kokią jis galią generuoja - 191 kW, kas yra 260 arklių, kai tuo tarpu tas pats GT, su jau itališku, 3.2 V6 - 177 kw. Tai gal ir nieko tokio, jei grandinę pasikeist reikia po 60k km. Juk galingumas reikalauja šiokių tokių aukų. O be to, šito nepavadinčiau tokiu jau dideliu minusu.

Pritariu  100% :alaus:
Siulau visiems čia pasidomėt geriau tais JTS'ai ir kuo jie skirias ir kas ten kaip: 2.0/2.2/3.2
Tikrai nustebsit įskaitant ir apie grandines....  ;)

Atsibodo bobučių pasakos apie trūkinėjančias grandines, čia tas pats kokia alfos š....na elektronika t.y. vokiška bosch, ir kaip alfos rūdija...

O tusčiai diskutuot galit blevyzgose, neterškit Tiesiog'o "bmw" temos.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-10-23 12:18 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs liuduks

Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2014-10-23 12:11 »
« Paskutinį kartą keitė: 2014-10-23 12:18 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: TiesiogAS BMW 530 D, 6pavaros, tiuningas, M-bamperis
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2014-10-23 12:44 »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"