Autorius Tema: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:  (Skaityta 44647 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2015-04-17 01:38 »
Bet Nieksas jei neklystu pas tave gi ratai galiniai platesni uz priekinius. Man lb ydomu kaip tau galejo gerai padaryt suvedima su skirtyngu plociu ratais. Ar dabartiniai stendai jau ismanus ir viskas ok? Ar gal jau dabar vienodo plocio ratai? Nes jei pas anuos varinejai su skirtyngais ratais o sitiem nyvariai uzdejes standartinius tai bepigu jiem buvo sustyguot tavo auto.?
labai geras pointas. Dėl to galiniai ratai ir žiūrėjo "/\". Žiūrėjo į siauresnius priekinius :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2015-04-17 02:05 »
Bet Nieksas jei neklystu pas tave gi ratai galiniai platesni uz priekinius. Man lb ydomu kaip tau galejo gerai padaryt suvedima su skirtyngu plociu ratais. Ar dabartiniai stendai jau ismanus ir viskas ok? Ar gal jau dabar vienodo plocio ratai? Nes jei pas anuos varinejai su skirtyngais ratais o sitiem nyvariai uzdejes standartinius tai bepigu jiem buvo sustyguot tavo auto.?

Priekis 8,5j 225/40, gale 9,5j 235/40. Visa laika vazineju su vasariniais ir jokiu kitu ratu nekeitalioju. O priciom negalima suvedimo padaryti su skirtingais plociais? Nuo kada cia, jei net gamintojas bmw ir kitoms markems eina su skirtingais ratlankiu plociais? Cia ne quattro ar dar kas, kad visi vienodi ratai butu.

O pas paskutinius kur variau, tampymai baigesi is pirmo karto (netgi be gero suvedimo anksciau netampydavo, kol tie sudarankiai ETS nepabande jo padaryti). Beto, kaip paaiskinsi, jog pirma karta padarius suvedima, rode kompe gerai, bet pravaziavus ir supratus, kad cia nifiga negerai, uz 15min sugrizus ir uzvazevus ant kompo, jau rodo, kad suvedimas smarkiai prastas. Kaip gali, per 15min kompe kilti tokie neatitikimai? Del ratlankiu platumo, jie patys zinojo, tiek pirmi ir tiek antri kas dare, jokiu klausimu jiems nekilo del ju, kad gali neiseiti ar kas.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-17 02:13 sukūrė nieksas »

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2015-04-17 06:56 »
Zinau tik tiek kad su skirtyngais plociais nepadarydavo. Tekdavo atvaziuoti su zieminiais ratukais.
Reiskias pas situos stendas naujasnis.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2015-04-17 12:01 »
Jeigu gamykliskai eina su platesniais ratais ant kazkurios asies,tai ir parametrai suvedimo stendui buna duoti i tai atsizvelgiant,jeigu uzsidedi pats ratus kuriu tikra disko prisispaudimo vieta yra kazkur giliau joks stendas pats neatspes kiek tavo ratai stovi ne vietoje,to pasekoje ratu geometrija ir auto stabilumas,lieka kazkur salia.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2015-04-17 14:23 »
Kazkodel ne vienam nekilo klausimu del ratu skirtumo, o rekomenduotas zmogus padare be problemu jokiu uz 15e.

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2015-04-17 17:03 »
Ratu skirtumas neturi tokio didelio skirtumo,nes suvedimo aparato kojos jungiasi prie ratu tvirtinimo asies,kuri jeigu isnesta ar kitaip pakeista ,suklaidina aparato valdytoja.Pasikliaujant gamintojo nustatytiems  parametrams ,atstatymo darbams  atlikti be  rankiniu budu atliktu korekciju,Reikia kad viskas atitiktu gamyklos nustatytus parametrus.Bet geri meistrai kokiu yra tikrai ne vienas,atstato automobilio stabiluma net tais atvejais kai vieno sono tarpas tarp ratu nuo kito skiriasi 5 cm.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2015-04-17 17:17 »
Tai ratai mano ir skiriasi plociais ir automatiskai galiniai daugiau isnesti. As pats suprantu, kad jei ratai pavirte, tai suvedimo nebus gero, jei tik pasikliaus ka kompas jam rodo pagal kataloga, todel ir klausiau, kas moka daryti alfas. Nuvazevau kitur, problemu zmogui nekilo, nes darba ismano, nes turi praktikos, o ne zalias, kuris nesupranta ka daryti vienu ar kitu atveju.

Beto, jei jau turi ratu isnesimas suvedimo nustatymui, kaip dirbantis zmogus toje srityje, pats nesusigaudo, tuo labiau, kad matosi ir dar snekejome kol man dare ETS. servise. Tad betkokiu atveju, ne tas variantas buvo, kuri buvo galima rekomenduoti, nes ismeciau 30e I bala.

Bet as pirma karta girdziu, kad tai itakoja, nebent jus vaziuojat pas senus aparatus, kur nesugeba padaryti, kai ratai skirtingu plociu ir isnesimu :D Nes pilna pvz dopecars forume masinu, kuriu ratai skirtingais isnesimais.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-17 17:24 sukūrė nieksas »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2015-04-17 21:19 »
As vaziuoju pas diedukus i garazus kur su sniurais dar zaidzia ir patikek padaro puikiai,nei tampo nei traukia.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2015-04-17 22:00 »
Tai, kad jau nereikes nieko ieskoti, visi Kaunieciai gali vaziuoti drasiai tenais, tuo labiau, kad kaina 15e, dvi masinas pasidaryti galima, kai kitur po ~30e ima.

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: galinės važiuoklės problemos/sprendimai:
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2015-04-17 22:30 »
As vaziuoju pas diedukus i garazus kur su sniurais dar zaidzia ir patikek padaro puikiai,nei tampo nei traukia.
       Tai vat as pas toky pat meistra varau kur visa laika dirbo su stendu kur kabindavosi ant ratu sniurai. Ir tikrai labai puikiai padarydovo. Netaip daug laiko praejo kai zmogus atsinaujino, ir vietoj to pasistate du naujus stendus.  bet pasikartosiu, gali but naujausias ir ismaniausias stendas bet be ismanancios zmogaus galvos jis nieko pats nepadaris.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-17 22:41 sukūrė Makacinas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.