Autorius Tema: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas  (Skaityta 8030 kartus)

Neprisijungęs dranakulis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Įrašytas: 2014-08-11 15:30 »
sveiki turiu alfa romeo 156 2,0 t spark tai tik nusipirkes pabandziau dirzo bukle paziuret atsidarau o te tas mazasis dizelis kur salia pagrindinio nutrukes pagrindinis sveikas gal kas turit schema kaip jie turi stoveti su mietkem aciu
« Paskutinį kartą keitė: 2014-08-11 15:40 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-08-11 15:42 »
Parsisiųsk eLearn ir turėsi viską. Be to, norint pakeisti TS'ui diržą reikės velenėlių fiksatorių. Žinoma, yra tokių, kurie sugeba ir be jų, bet dažniausiai po to būna problemų su degimu, nes nepataiko į dantukus tiksliai.

Kapyrus (arba fiksatorius) turi keli žmonės tik, o šiaip jų nenusipirksi kiekvienoj parduotuvėj ir norint pirkti reikia turėti storą piniginę. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs dranakulis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-08-11 15:44 »
o sita kad pirmas dirzas nutrukes tai nieko ka jisai suka vandens pompa ir tepalo ar ka

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-08-11 16:57 »
o sita kad pirmas dirzas nutrukes tai nieko ka jisai suka vandens pompa ir tepalo ar ka


Aksesuarų diržas. Jis berods už variklio vibracijos mažinimą yra atsakingas. Buvo atvejų, kai jo kai kurie atsisakydavo ir nedėdavo, bet nežinau - nemanau, kad gamintojas specialiai būtų primontavęs nereikalingų detalių. 8)

Vandens ir tepalo pompas suka pagrindinis diržas. Dar turėtų būti generatoriaus diržas, kuris esant kondicionieriui suka ir jo guolius. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-08-11 20:18 »
o sita kad pirmas dirzas nutrukes tai nieko ka jisai suka vandens pompa ir tepalo ar ka

Tas pirmas trukes plonesnis dirzas - balansyro dirzas. Keli forumieciai yra mineje, kad del jo bedu nera.
Bet kokiu atveju, turi nedelsiant keisti dirzus.
Veleneliu fiksatoriai ne karve kainuoja, anglu ebay 30-40 GBP.
Pagal savas "metkes" gali "nepataikyti" pagrindinio dirzo, ypac jeigu jau bus persokes.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-08-11 20:23 sukūrė Wojszwillo »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-08-11 20:22 »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs dranakulis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-08-11 20:34 »
aciu visiems pakeiciau visus tris dirzus pagrindini savo metkes sustaciau nauja parazitini dar plastikini nauja nu nera ten taip sunku kaip atrode  :) :) aciu visiems

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-08-11 20:52 »
aciu visiems pakeiciau visus tris dirzus pagrindini savo metkes sustaciau nauja parazitini dar plastikini nauja nu nera ten taip sunku kaip atrode  :) :) aciu visiems
Įtempėjus/parazitinius visus pakeitei?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs dranakulis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-08-11 22:38 »
viska kas tik imanoma visus 3 parazitu :smilie:s

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-08-15 23:05 »
Parsisiųsk eLearn ir turėsi viską. Be to, norint pakeisti TS'ui diržą reikės velenėlių fiksatorių. Žinoma, yra tokių, kurie sugeba ir be jų, bet dažniausiai po to būna problemų su degimu, nes nepataiko į dantukus tiksliai.

Kapyrus (arba fiksatorius) turi keli žmonės tik, o šiaip jų nenusipirksi kiekvienoj parduotuvėj ir norint pirkti reikia turėti storą piniginę. 8)
lenkiški fiksatoriai 120 lt. nereikia jokių storų piniginių
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.