Kostai nušluostyk nosį, ir padaryk, kas suplanuota
Niekaip nesuprantu kaip tai pasieksi.
Kad 150ag išlupt su FMIC ir tuštiintu išmetimu realu iš 77kw.
150kw is 77kw labai abejotina;
1. Kaip ketini tiek kuro paduot ?
turima nei pompa, nei kuro reguliatorius (nesupras reikaimo slėgio), na ir aišku purkštukai (fyzika), nesugebės parūpint kiek reik.
Gal turi receptą, ką pritaikysi, man fantazijos trūksta ?2. VNT(N75) kompas nesupranta (visad galima perdaryt mandra sraige į mechaniką bet....)
3. Sankaba, pvz kokia RACE kevlarinė, tik pradžia, jei sankaba ir nemirs, mirs smagratis, jei čia išspręsi mirs dėžė, galimai pusašiai, po smagračio, reiks Q2 ar Quaife, stipresnis mazgas nei org diferencialas + bus LSD
Smagratis - nesiūlau ieškot ir sukt galvos apie stiprintus dvimasius, tai tik artėjimas prie viemasio, stipresnės spyruoklės, (komfortas mažės)
(reikia tikrint info ir dar kart tikrint) vienmasių smagračius galima panaudot, nuo fiat coupe 20vt, gal ir nuo 16vt (sankabos lyg vienodos), taip pat GTA, nors ten 12 varžtų tvirtinimas, liks 6 skylės, galėsi girtis, kad lengvintas smagratis tipo
Čia bolt on.
Girdėta, kad ir TS'o galima užkabint, bet ten, kažką jau reik perdirbt nežymiai.
Su visu tuo yra kelios man nesuprantamos problemos, tai pačio sankabos pedalo eiga, nes visi išvardinti smagračiai yra kiek plonesni, nei gimtas dvimasis, Kažkiek laisvos eigos gaunas ?
Kosmosas labai sąlyginis, ner čia ko tyčiotis
Vo, koks monstras,
beveik 200kw (275ag)
http://www.alfatuning.sk/projekt_gt_262k.php?lang=en Aišku be mano minėtos Breros GTB sraigės neapsieita
Tai Garet 154kw, ne verner KKK 147kw sraigė ir tai 16v JTDm
Dėl kebulo kaip jau ir sakė - Kasper 86 56 80 124